قانونگذار اروپایی: کدام رژیم وحشی به پزشکان بیمارستان دستور می‌دهد بیمارانشان را رها کنند؟

قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا پس از تهدید دوباره رژیم اشغالگر به تخلیۀ بیمارستانی در غزه و رها کردن بیماران، از جامعه بین‌المللی خواست حمایت بی‌چون‌وچرا از این رژیم را کنار بگذارند.

به گزارش مشرق، «میک والاس» قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا به دستور مجدد رژیم صهیونیستی به کارکنان بیمارستان «الکویتی» در غزه برای رها کردن بیماران این بیمارستان و این تهدید که در غیر اینصورت با پیامدهای آن مواجه خواهند شد، واکنش نشان داد.

والاس در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «کدام رژیم وحشی به پزشکان بیمارستان دستور می‌دهد بیماران را رها کنند؟ جامعه بین‌المللی باید حمایت بی‌قیدوشرط خود از دولت آپارتاید اسرائیل را کنار بگذارد--آن‌ها هیچ احترامی برای قوانین بین‌المللی و حقوق بشر قائل نیستند...»

رئیس بیمارستان تخصصی الکویتی در واکنش به تهدید مجدد اشغالگران گفت: «بیمارستان را ترک نخواهیم کرد مگر به مقصد بهشت». صدای آژیر آمبولانس‌های بیمارستان برای نشان دادن این که پزشکان آنجا را ترک نکرده‌اند، به صدا درآمدند.

رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه هشدار داده هرچه سریعتر تخلیه کنند. رئیس بیمارستان الکویتی پیش‌تر گفته بود ماموران رژیم صهیونیستی تماس گرفتند و خواستار تخلیه فوری بیمارستان شدند. وی افزود: قصد نداریم بیمارستان را تخلیه نکنیم، بیمارانی با وضعیت وخیم در بیمارستان بستری هستند و روند درمان آن‌ها ادامه دارد. تخلیه ممکن نیست.

وی تصریح کرد ارتش رژیم موقت برای اینکه آن‌ها را بترساند، چند هدف در اطراف بیمارستان را بمباران کرده که شماری قربانی و مجروح داشته است.

سازمان بهداشت جهانی در بیانیه‌ای فشار رژیم صهیونیستی برای تخلیه بیمارستان‌ها در غزه را به شدت محکوم و آن را «حکم اعدام» برای بیماران و مجروحان اعلام کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس