کد خبر 1537006
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
پای درس آقا| اسرائیل، از اول با آدم‌کشی به وجود آمد

رهبری می‌فرمایند: اسرائیل، از اوّل با ظلم و آدم‌کشی، با دروغ و فریب به وجود آمده است. در آن روز یک عدّه افراد زورگو و متجاوز، با پشتیبانی دولت انگلیس به منطقه‌ فلسطین آمدند.

به گزارش مشرق، طوفان‌الاقصی که حماسه‌ای دیدنی بود؛ موجب شد بار دیگر میدان نبرد حق و باطل در فلسطین شاهد جنگی بزرگ باشد. انقلاب اسلامی، با تأکید بر نفی هرگونه استعمار و استکبار از ابتدای امر تکلیف خود با اسرائیل را مشخص کرد و آن را «غده سرطانی منطقه» نامید. مرحوم امام خمینی و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها در کلماتشان موضع خود نسبت به قضیه فلسطین و اسرائیل را مشخص کردند. در ادامه بخشی از سخنان رهبری در این باره را می‌خوانیم.

اسرائیل، از اوّل با ظلم و آدم‌کشی، با دروغ و فریب به وجود آمده است

اسرائیل، از اوّل با ظلم و آدم‌کشی، با دروغ و فریب به وجود آمده است. در آن روز یک عدّه افراد زورگو و متجاوز، با پشتیبانی دولت انگلیس به منطقه‌ فلسطین آمدند. اهالی آن منطقه را بیرون کردند و فرزندان و بازماندگان آنها بیش از یک میلیون نفر هنوز هم در زیر چادرها و در شرایط اردوگاهی زندگی می‌کنند! زیر چادر، یا چیزی شبیه چادر، در کوخ‌ها زندگی می‌کنند! مردم فلسطین، در خارج از فلسطین، با حال کوخ نشینی و اردوگاه نشینی زندگی می‌کنند. خانه‌های آن‌ها و وطن آنها در اختیار کسانی است که از اروپا، از استرالیا، از آمریکا، از آسیا و از آفریقا به آن‌جا رفته‌اند و یک ملت جعلی و دروغین به وجود آورده‌اند و در آن جا به نام یک ملت، زندگی می‌کنند و دولتی هم دارند! اساساً چنین ملتی، وجود و هویّتی ندارد. (۱۳۷۵/۰۱/۰۴)

آمریکایی‌ها امروز بیشترین رودربایستی را با رژیم منحطّ صهیونیستی دارند

آمریکایی‌ها امروز بیشترین رودربایستی را از رژیم منحطّ صهیونیستی دارند؛ بیشترین ملاحظه را از محافل صهیونیست دارند؛ ملاحظه‌ آن‌ها را می‌کنند؛ ما داریم می‌بینیم وضعیّت را. پنجه‌ قدرتمندان مالی و کمپانی‌های صهیونیستی بر دولت آمریکا و کنگره‌ آمریکا و مسئولین آمریکایی آن‌چنان مسلّط است که این‌ها مجبورند ملاحظه‌ آن‌ها را بکنند، ما که مجبور نیستیم ملاحظه‌ آن‌ها را بکنیم. ما از روز اوّل گفتیم، امروز هم می‌گوییم، بعد از این هم خواهیم گفت: ما رژیم صهیونیستی را یک رژیم نامشروع و حرام‌زاده می‌دانیم. یک رژیمی است که بر اساس توطئه به‌وجود آمده است، بر اساس توطئه و سیاست‌های توطئه‌آمیز هم دارد حفظ می‌شود و حراست می‌شود. آن‌ها ملاحظه دارند؛ حالا چرا ملاحظه دارند، این خودش بحث دیگری است؛ پول و قدرت و سرمایه‌ صهیونیست‌ها کار خودش را می‌کند، بالاخره این بیچاره‌ها را دچار می‌کند؛ مجبورند ملاحظه کنند؛ فقط هم آمریکایی‌ها نیستند، خیلی از سیاستمداران دیگر غربی هم همین مشکل را بیچاره‌ها دارند، آنها هم گرفتارند، دچار مشکلند. (۱۳۹۲/۰۸/۱۲)

برادران و خواهران فلسطینی! به خداوند حکیم و قدیر اعتماد کنید

ملت مجاهد فلسطین و مردم و دولت مردمی غزه نیز بدانند که دشمن خبیث آنان اکنون از همیشه ضعیف‌تر و آسیب‌پذیرتر است. جنایت دریایی روز دوشنبه نه نشانه‌ قدرت، که نشان درماندگی و سراسیمگی رژیم غاصب است. سنت الهی بر این جاری شده که ستمگران در اواخر دوران ننگ‌آلود خود، به دست خویش، سرنوشت محتوم فنا و زوال خود را نزدیک‌تر کنند. حمله به لبنان و سپس حمله به غزه در سال‌های پیش، از جمله‌ همین اقدام‌های دیوانه‌وار بود که تروریست‌های اریکه‌نشین صهیونیست را به دره‌ سقوط نهایی نزدیک‌تر کرد. حمله به کاروان امدادی بین‌المللی در آب‌های مدیترانه نیز اقدام ابلهانه‌ دیگری از همان قبیل است. برادران و خواهران فلسطینی! به خداوند حکیم و قدیر اعتماد کنید، قدرت خود را باور کنید و بر آن بیفزایید و به پیروزی نهائی یقین داشته باشید و بدانید که: وَلَیَنصُرَنَّ اللَّـهُ مَنْ یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّـهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ. (۱۳۸۹/۰۳/۱۱)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44ساله IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    ای برادران و خواهران فلسطینی اگر شما با خدا باشید و در راه خدا جهاد کنید خداوند وعده داده که فرشتگانش را به یاری شما خواهد فرستاد و لشکر اسرائیل رو نابود خواهد کرد
    • کمال. IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 1
      پری جون تو اول برو ازدواج کن بعداز 44سال مجردنگردخودش گناه است. دوم کی خداچنین گفته واز کجامعلوم که حق بافلسطین است. سوم تافرشتگان تشریف بیاورند فلسطینی نمانده. چهام وعده الکی نده خواهشٱ.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    3 0
    الله اکبر
  • Aria IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 1
    هر کس با آمریکا در افتاد بر افتاد
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    3 0
    دقیقا
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    3 0
    (سنت الهی بر این جاری شده که ستمگران در اواخر دوران ننگ‌آلود خود، به دست خویش، سرنوشت محتوم فنا و زوال خود را نزدیک‌تر کنند) مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیست
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    4 0
    اشاره ای بسیاردقیق ماشالله
  • 🇮🇷❤جانم ایرانم❤🇮🇷 IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    از جبهه مقاومت میخام با تمام قدرت از همه طرف به اسرائیل جنایتکار کودک کش از زمینو آسمانو دریا حمله کنند تا ریشه ی منفور این قوم ظالمین را بکنند برای همیشه مرگ بر اسرائیل کودک کش مرگ بر آمریکای جنایتکار
  • ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    شماها خوبین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس