اسرائیل

نظامیان اشغالگر با هدف قراردادن ساختمان‌های مسکونی در مناطق رفح و خان‌​​یونس، منجر به شهادت بیش از ۵۰ فلسطینی و برجای ماندن ده‌ها مجروح ازجمله زنان و کودکان شدند.

به گزارش مشرق، جنگنده‌های رژیم اشغالگر صبح امروز سه‌شنبه، ۱۷ اکتبر برای یازدهمین روز متوالی به بمباران چندین منطقه در نوار غزه در میانه قطع آب، برق و مواد غذایی و نابودی زیرساخت‌های بخش پزشکی ادامه دادند.

طبق گزارش خبرنگار شبکه «المیادین»، اشغالگران با بمباران ساختمان‌های مسکونی جنایات جدیدی را در رفح و خان یونس در جنوب نوار غزه انجام رقم زدند که منجر به شهادت بیش از ۵۰ تن و ده‌ها زخمی از جمله زنان و کودکان شد.

براساس این گزارش، نظامیان صهیونیست خانه‌ای را در جنوب شرقی خان یونس و محله شیخ رضوان در نزدیکی بازار مردمی غزه بمباران کردند؛ علاوه بر این، یک مجتمع مسکونی در رفح نیز مورد هدف اشغالگران قرار گرفت.

خبرنگار المیادین با اشاره به هدف قرارگرفتن کادر امدادرسانی غزه توسط ارتش صهیونستی، خاطرنشان کرد: افراد زیادی در زیر آوار ساختمان‌های ویران شده و در میانه کمبود شدید تجهیزات آمبولانس گرفتار شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که شمار تلفات بمباران مداوم رژیم صهیونیستی به بیش از ۲۸۰۰ شهید و بیش از ۱۱۰۰۰ زخمی با جراحات مختلف رسیده است. در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی نزدیک به ۱۰۰۰ کودک و ۷۰۰ زن شهید و بیش از ۲۰۰۰ کودک و ۱۴۰۰ زن با جراحات مختلف زخمی شدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس