واکنش اداره ورزش استان مرکزی به میزبانی از دیدار پیکان - پرسپولیس

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در خصوص میزبانی از دیدار دو تیم فوتبال پیکان و پرسپولیس گفت: هنوز هیچ درخواستی برای ما ارسال نشده و بعید است که بتوانیم این دیدار را میزبانی کنیم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پیکان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باید روز پنجشنبه ۲۷ مهر رو در روی پرسپولیس قرار گیرد. پیکان که در این دیدار، میزبان است هنوز ورزشگاهی برای بازی با پرسپولیس به سازمان لیگ معرفی نکرده است.

ورزشگاه‌های دستگردی، شهرقدس و تختی تهران به دلیل تعمیرات نمی‌توانند میزبان دیدار پیکان و پرسپولیس باشند. از سوی دیگر ورزشگاه آزادی هم باتوجه به اینکه روز جمعه ۲۸ مهر میزبان دیدار استقلال تهران و هوادار است و روز سه شنبه هم دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان قرار است در آن برگزار شود، نمی‌تواند در دو روز متوالی میزبان دیدار تیم‌های لیگ برتری باشد.

خبرهایی مبنی بر انتخاب ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک برای میزبانی از بازی پیکان و پرسپولیس به گوش می‌رسید که مسعود پیرایش مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد.

پیرایش گفت: تاکنون هیچ درخواستی از سمت باشگاه پیکان و سازمان لیگ فوتبال مبنی بر میزبانی از دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس نداشته‌ایم و با توجه به فاصله زمانی کم تا روز بازی، خیلی بعید است که اگر درخواستی مطرح شود بتوانیم به آن پاسخ مثبت دهیم.

پرسپولیس و پیکان به ترتیب با ۱۲ و ۶ امتیاز در مکان‌های دوم و نهم جدول قرار گرفته‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    واقعا چقدر همه چی نرماله و چقد من خوشحالم! نمیدونم چرا هروقت بازی پیروزی وپیکانه یکباره زمین وزمان به هم میریزه تابازی بیاد آزادی!🤔😁 اصلا هم که هیچ چیز تابلو نیست! اصلاهم که تیمی تیم خاص نیست! اصلا هم که همه چیز روی عدالته! باید فوتبال این مملکت رو گل گرفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس