کد خبر 1536568
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
مسی و بکام یک بارسایی دیگر را می‌خواهند/ این بازیکن تاریخ‌ساز به آمریکا می‌آید؟

مسی و بکام یک بازیکن دیگر از بارسلونا را برای تقویت اینترمیامی هدف قرار داده‌اند و این بازیکن نیز از تمایل خود به پیوستن به MLS صحبت کرد.

به گزارش مشرق، فصل اینترمیامی به وضوح نشان داده که آنها هنوز برای رسیدن به سطح رقابتی‌تر در MLS نیاز به تقویت تیم دارند. ورود سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا بازیکنان سابق بارسلونا به همراه لئو مسی ظاهر جدیدی به تیم بخشید و پیروزی‌هایی برایشان به ارمغان آورد اما برای حضور در پلی‌آف کافی نبود. هنوز مناطق زیادی وجود دارد که تیم تحت رهبری تاتا مارتینو باید آنها را تقویت کند تا در سطح رقابت باشد. این تیم برای رسیدن به چنین هدفی نگاه خود را به یکی دیگر از بازیکنان بارسلونا، سرژی روبرتو، معطوف کرده است.

این بازیکن اسپانیایی در ۳۱ سالگی اهمیت خود را در ترکیب ژاوی هرناندز از دست داده و با آگاهی از این موضوع بررسی می‌کند که به کجا برود و یکی از کشورهایی که بیشتر او را وسوسه کرده ایالات متحده است. او کاملاً از نقش فعلی خود در تیم به عنوان شانزدهمین بازیکن با بیشترین دقایق (۲۲۴) و تنها دو حضور در ۱۱ بازی رسمی مقابل ویارئال و اوساسونا آگاه است.

روبرو از علاقه‌اش به رفتن به آمریکا صحبت کرده و حضور هم‌تیمی‌های سابق و دوستانش او را تشویق به ماجراجویی جدید می‌کند. او گفت: «من به این فصل به عنوان آخرین فصل حضورم در بارسلونا نگاه نمی‌کنم، به فراتر از لذت بردن از لحظه و از باشگاه رویایی زندگی‌ام فکر نمی‌کنم. خوش‌شانس هستم و به آینده فکر نمی‌کنم. ایالات متحده را دوست دارم و همیشه به اینجا می‌آیم، به خصوص به نیویورک. من MLS را دوست دارم، دوستانی در این لیگ دارم، اینجا کشور و لیگی است که دوست دارم در آن بازی کنم اما چند سال دیگر. رفتن به آمریکا را در آینده نزدیک نمی‌بینم، اما در درازمدت چرا. چند سال دیگر به MLS خواهم رفت.»

بیشتر بخوانید:

افشاگری از دلایل اصلی عدم انتقال مسی به عربستان

شروع سرژی روبرتو در بارسلونا

سرژی روبرتو، متولد ۷ فوریه ۱۹۹۲، رئوس را در ۱۴ سالگی ترک کرد تا به لاماسیا بپیوندد. این هافبک در فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ به تیم B باشگاه زیر نظر لوئیس انریکه پیوست. او اولین بازی رسمی خود را با تیم اصلی در ۱۰ نوامبر ۲۰۱۰ در بازی کوپادل‌ری در نوکمپ مقابل سئوتا (۵-۱) انجام داد.

سرژی روبرتو در تابستان ۲۰۱۳ به دستور جراردو مارتینو به تیم اصلی راه یافت و ۲۷ بازی انجام داد: ۱۷ بازی در لالیگا، ۶ بازی در کوپادل‌ری و ۴ بازی در لیگ قهرمانان. روبرتو به تدریج دقایقی را در تیم اصلی به دست آورد تا اینکه در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ جایگاه خود را در ترکیب اصلی تثبیت کرد، و شروع به جایگزینی پست هافبک با دفاع کناری کرد.

او یکی از بازیکنان کلیدی در کامبک تاریخی در نوکمپ مقابل پاری‌سن‌ژرمن در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ۸ مارس ۲۰۱۷ بود که در دقیقه ۹۳ معمار گل ششم شد و بارسلونا را به مرحله یک‌چهارم نهایی رساند. در تابستان ۲۰۱۸ به عنوان کاپیتان چهارم تیم انتخاب شد و به این ترتیب به لئو مسی، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه پیوست.

پس از فصلی که با مشکلات تناسب اندام همراه بود، قرارداد خود را تمدید کرد و در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با انجام ۳۳ بازی و کمک به تیم با چهار گل و سه پاس گل، قهرمان لیگ شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس