تهدید مهاجم پاراگوئه‌ پس از پرتاب آب دهان به سمت مسی

بازیکن تیم ملی پاراگوئه‌ به دلیل پرتاب آب‌ دهان به سوی کاپیتان تیم ملی آرژانتین با پیام‌های تهدیدآمیز متعددی مواجه شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آرژانتین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکای جنوبی با نتیجه یک بر صفر پاراگوئه را شکست داد. در این بازی نیکلاس اوتامندی در دقیقه ۳ تنها گل بازی را به ثمر رساند تا آلبی سلسته با پیروزی زمین بازی را ترک کنند.

در این دیدار تصویری ثبت شد که نشان می‌دهد آنتونیو سانابریا مهاجم تیم ملی پاراگوئه‌ به سوی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی آب دهان پرت می‌کند. موضوعی که از سوی این بازیکن رد شده است اما پس از انتشار تصویر مربوطه خانواده این بازیکن با پیام‌های متعدد تهدیدآمیز مواجه شده و لحظات سختی را تجربه کرده‌اند.

این مهاجم ۲۷ ساله با انتشار پستی به حاشیه‌های اخیر خود در جریان بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ بین پاراگوئه و آرژانتین و پرتاب آب دهان به سوی مسی واکنش نشان داد.

سانابریا در این پست نوشت: پرتاب آب دهان به سوی مسی را قاطعانه رد می‌کنم. بعد از انتشار این مطلب، من و خانواده‌ام تهدیدهای متعددی را دریافت کرده‌ایم و شرایط خوبی نداریم.

وی در ادامه به این نکته اشاره کرده است که «هرگز این کار را نمی‌کنم زیرا برای هر شخصی از جمله بازیکنان فوتبال که همکار من به حساب می‌آیند، احترام قائلم و از همه می‌خواهم تنها بخشی از تصویر منتشر شده را نبینند. من در رختکن و از طریق سایر بازیکنان متوجه موضوع شدم و به هیچ عنوان موضوعی که مطرح شده درست نیست.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس