کد خبر 1535211
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
افشاگری از دلایل اصلی عدم انتقال مسی به بارسلونا و لیگ عربستان

نشریه اسپورت از برنامه لیونل مسی پس از اتمام لیگ آمریکا خبر داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینترمیامی به مرحله پایانی و پلی‌آف قهرمانی لیگ آمریکا صعود نکرد و به همین علت بازی‌های این تیم در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر ۱۴۰۲) به پایان خواهد رسید. از سوی دیگر آغاز پیش فصل جدید باشگاه اینترمیامی در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۷ دی ۱۴۰۲) آغاز می‌شود و به عبارتی مسی ۲ و ماه نیم تعطیل است.

همانگونه که دیوید بکام به عنوان بازیکن از این وقفه استفاده کرد و به صورت قرضی به میلان آمد یا مثل تیری آنری که دوباره به آرسنال پیوست، بسیاری گمان کردند که شاید لیونل مسی نیز به بارسلونا بازگردد.

این خبر در رسانه‌های اروپایی بسیار تکرار شد و حتی برخی رسانه‌ها از احتمال حضور او در لیگ عربستان نیز صحبت کردند. اخباری که به نظر نشریه اسپورت بیشتر به یک شایعه شباهت دارد.

افشاگری از دلایل اصلی عدم انتقال مسی به عربستان

آلبرت ماسنو، خبرنگار اسپورت در گزارشی از برنامه لیونل مسی پس از اتمام لیگ آمریکا نوشت: امکان اینکه مسی به بارسلونا به صورت قرضی آن هم در این وقفه ۲ ماه و نیمه بپیوندد بسیار ضعیف است. مسی آنقدر علاقه‌مند به قرارداد قرضی نیست و از سوی دیگر ۵ بازی گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده و تازه توانسته ریکاوری کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر می‌توان به مشکلات مالی بارسلونا اشاره کرد. این تیم به دلیل مسائلی چون «فیرپلی مالی» نمی‌تواند قرارداد مسی را ثبت کند و بتواند حتی از او استفاده کند.

خبرنگار اسپورت در ادامه نوشت که اینترمیامی تصمیم دارد به همراه لیونل مسی در تور پیش فصل خود، آن هم در کشور چین، سود قابل توجهی به جیب بزند. تیم آمریکایی در حال مذاکره با باشگاه‌های آسیایی برای برگزاری مسابقه است تا بتواند با استفاده از لیونل مسی درآمد خوبی را ثبت کند.

افشاگری از دلایل اصلی عدم انتقال مسی به عربستان

خبرنگار اسپورت همچنین از بازی‌های مهم تیم ملی آرژانتین در انتخابی جام جهانی نوشت. در ۲ وقفه روزهای فیفا، تیم ملی آرژانتین ۴ بازی مهم انجام می‌دهد که لیونل مسی تمام توان خود را در آن مسابقات خواهد گذاشت.

در این فیفادی و به تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) آرژانتین میزبان پاراگوئه است و سپس باید در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) به مصاف پرو برود.

افشاگری از دلایل اصلی عدم انتقال مسی به عربستان

تیم ملی آرژانتین در فیفادی بعدی نیز ۲ بازی بسیار مهم خواهد داشت. آنها ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) میزبان اروگوئه هستند و سپس در ۲۲ نوامبر (اول آذر) باید مهمترین دیدار خود مقابل برزیل را در این کشور انجام دهد.

نشریه اسپورت نوشت که با توجه به تور چین و بازی‌های انتخابی جام جهانی، لیونل مسی اتفاقا از این تعطیلی ۲ ماه و نیمه استقبال خواهد کرد. او پیشنهاد تیم‌های عربستانی و بازگشت به بارسلونا را رد می‌کند و تصمیم دارد که با استراحت در این بازه زمانی، بتواند نهایت توان خود را برای تیم ملی آرژانتین به کار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس