ایتالیا سرانجام به منطقه صعود رسید / مجارستان و دانمارک در یک قدمی یورو ۲۰۲۴

تیم ملی ایتالیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر تیم ملی مالت را مغلوب کند و امیدهای خود را برای صعود به جام‌ملت‌های اروپا زنده نگه دارد.

به گزارش مشرق، از هفته هفتم رقابت‌های فوتبال مقدماتی جام ملت‌های اروپا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه ۳ دیدار برگزار شد.

در مهم‌ترین دیدار شب گذشته تیم ملی ایتالیا از گروه C در ورزشگاه سن نیکولا با قضاوت دوجه استروکان میزبان تیم ملی مالت بود که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر صفر ایتالیا به پایان رسید.

برای شاگردان لوچانو اسپالتی در این دیدار جیاکومو بوناونتورا (۲۳)، دومنیکو براردی (۱+۴۵، ۶۴) و داویده فراتزی (۴+۹۰) گلزنی کردند. بوناونتورا در شانزدهمین بازی ملی خود برای اولین بار برای ایتالیا گلزنی کرد. او در شرایطی که ۳۴ سال و ۵۲ روز سن دارد، اولین گل خود با پیراهن آتزوری را جشن گرفت.

با این نتیجه ایتالیا ۱۰ امتیازی شد و در رتبه دوم قرار گرفت تا امیدهای خود را برای صعود به جام‌ملت‌های اروپا زنده نگه دارد. در مقابل مالت بدون امتیاز در انتها جدول ایستاد.

از گروه G نیز تیم ملی مجارستان میزبان تیم ملی صربستان بود که در نهایت مجارستان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک صربستان را مغلوب کند.

برای مجارستان در این دیدار وارگا (۲۰) و رولند زالای (۳۴) گلزنی کردند و تک گل صربستان را در این دیدار استراهینیا پالوویچ (۳۳) به ثمر رساند.

با این نتیجه مجارستان با یک بازی کمتر ۱۳ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و صربستان نیز با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم ایستاد.

از گروه H این مسابقات نیز یک دیدار بین تیم‌های ملی دانمارک و قزاقستان انجام شد که دانمارک موفق شد در خانه با نتیجه ۳ بر یک قزاقزستان را مغلوب کند.

یوناس ویند (۳۶) و رابرت اسکوو (۲+۴۵، ۴۸) گل‌های دانمارک را در این دیدار به ثمر رساندند و تک گل قرقیزستان را ورگوفسکی (۵۸) وارد دروازه اشمایکل کرد.

با این نتیجه دانمارک با ۱۶ امتییاز در رتبه دوم قرار گرفت و قزاقزستان نیز با ۱۲ امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

نتایج کامل دیدارهای امروز مقدماتی جام ملت‌های اروپا:

ایرلندشمالی ۳ - سن مارینو صفر

اوکراین ۲ - مقدونیه صفر

بلغارستان صفر - لیتوانی ۲

اسلوونی ۳ - فنلاند صفر

دانمارک ۳ - قزاقزستان یک

مجارستان ۲ - صربستان یک

ایتالیا ۴ - مالت صفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس