کد خبر 1535966
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
برخورد ۵۰ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین - کرج/ ۴ نفر مصدوم شدند

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: برخورد ۵۰ دستگاه خودرو در لاین جنوبی و شمالی آزادراه قزوین - کرج که امروز به وقوع پیوست، چهار مصدوم به همراه داشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ فرهاد ذاکری منش، رییس پلیس راه استان قزوین گفت: علی رغم توصیه های همیشگی پلیس هنگام بارندگی به رانندگان در خصوص رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه، بازهم شاهد سوانح جاده ای در این رابطه هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته در سطح منطقه آغاز و تا پایان امروز نیز ادامه دارد، امروز در حوالی آمادگاه شهدای جوادنیا در آزادراه قزوین - کرج براثر کاهش دید، بی احتیاطی و لغزندگی جاده و در یک فاصله حدود ۲ کیلومتری و در فاصله های مختلف شاهد برخورد چند دستگاه خودرو باهم بودیم که خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی به همراه نداشت.

سرهنگ ذاکری منش ادامه داد: بیشتر تصادفات مربوط به لاین شمالی آزادراه بود و در لاین جنوبی که رانندگان متاسفانه با مشاهده سوانح رانندگی در آن سوی جاده سرعت خود را کاهش داده و به تماشای صحنه حادثه می پردازند که همین مساله نیز باعث برخورد چند دستگاه خودرو باهم نیز شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین تاکید کرد: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی تا پایان امروز، به رانندگان توصیه می شود ضمن رعایت مقررات رانندگی، با توجه به خیس و لغزندگی سطح جاده ها با رعایت فاصله طولی از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی و سبقت بی مورد خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    وقتی به رانندگان واکسن اجباری بزنیدهمین میشود
  • میلاد IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    این جاده یکی از زیباترین جاده ها و بدترین رانندگان خودرو را دارد شما یک رفت و برگشت در روز و شب تو این جاده بری کامل متوجه میشی
  • امیر IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    یعنی داغون تر از مردم ایران نداریم توی اون لاین تصادف شده اینا برای تماشا ترمز کردن اینورم تصادف شده دتغنیم داغان
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    شعور ندارند ملت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس