1

میان بیانیه‌های خاص و در پرده اصلاح‌طلبان و آن رک‌گویی عبدالحمید از اندرونی مسجد مکی، رابطه‌ای خاص وجود دارد!

سرویس سیاست مشرق- در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با راهپیمایی روز قدس در سال ۸۸ برخی از عناصر فتنه پس از پایان نماز جمعه در خیابان شعار «نه غزه، نه لبنان...» سر داده تا خط راهبردی مانیفست فکری آشوب را به نمایش بگذارند، فردای آن روز روزنامه رسالت که اغلب نقد مصلحانه به مواضع اصلاح‌طلبان داشت در سرمقاله خود به طور مستقیم محمد خاتمی، مهدی کروبی و موسوی‌خوئینی‌ها را خطاب قرار داده و نوشت که چگونه خط امامی‌ها یک‌شبه در خط آمریکایی‌ها قرارگرفته‌اند؟

البته در همان روز شیمون پرز نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی پاسخ این سؤال را داده و در یک سخنرانی از پیش تعیین نشده اعلام کرد که جنگ با ایران از داخل مرزهای آن آغاز می‌شود! پس‌ازاین سخنرانی سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی به ارزیابی راهپیمایی روز قدس در تهران پرداخته و فاش کرد که شعارهای آشوبگران را طراحی کرده است.

ده روز بعدازاین نمایش خاص در تهران، رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا با اشاره به ماجرای روز قدس، به شبکه CNN گفت که در حال حاضر به دلیل شکاف‌های عمیق در ایران، تحریم اثرگذارتر از گذشته است. ما در حال حاضر شکاف‌هایی را در ایران یافتیم که در ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه است. معترضان (آشوبگران) به‌جای پیگیری رأی خود، برخی سیاست‌های کلی جمهوری اسلامی را هدف گرفته‌اند، این سخنرانی بعدها مقدمه تحریم‌های همه‌جانبه آمریکایی‌ها علیه مردم ایران بود. گیتس در حدود ۹ ماه بعد در گفتگویی دیگر با شبکه فاکس نیوز ارزیابی‌های خود از روز قدس را تکمیل کرده و گفت که فشار اقتصادی در داخل ایران همراهانی داشته و می‌تواند تا سر عقل آوردن جمهوری اسلامی ایران ادامه پیدا کند.

روزنامه لس‌آنجلس تایمز مدتی بعد از گفتگوی اول وزیر دفاع آمریکا در دو تحلیل مجزا از یکدیگر نوشت که آمریکا می‌تواند با افزایش فشار هستهٔ به ایران هم تهران را کنترل کرده و هم رضایت جنبش سبز را به دست آورد، این تیر دو شعبه مدتی بعد دریکی از تجمعات ضدانقلاب در شهر لندن به هدف نشسته و محسن مخملباف که آن روزها نقش لیدری آشوب‌ها را بر عهده گرفته بود در بیانیه پایانی آن اعلام کرد که مردم ایران انرژی هسته‌ای نمی‌خواهند.

مفتی صهیونیست‌ها در مسجد مکی به ارتش اسرائیل پیوست/ ما در کنار شهرک‌نشینان هستیم نه مردم غزه!

گفته‌شده بود که این بیانیه عجیب مورد تائید میرحسین موسوی نیز قرارگرفته و اصلاح‌طلبان در داخل کشور با آن‌هم سرایی دارند، این بیانیه آن‌چنان به دل آمریکایی‌ها نشسته بود که مایکل لدین مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا در یک سخنرانی به‌شدت هیجانی شده و اعلام کرد که روزی از پشت‌صحنه حوادث سیاسی در ایران پس از انتخابات پرده‌برداری خواهد کرد.

لدین پس‌ازاین سخنرانی در سی شهریور سال ۸۹ در یک گفتگوی اختصاصی با رادیو فردا ارگان سیاسی و تبلیغاتی سازمان سیا روایت دوم از ارتباط با یک کانال خاص سیاسی در ایران رونمایی کرده و گفت:

من هیچ‌وقت به وجود افرادی معتدل در حکومت ایران اعتقاد نداشتم. آنچه من به آن اعتقاد داشتم، وجود افرادی است که خواهان رابطه بهتر با ایالات‌متحده بودند. من اسم این افراد را به‌هیچ‌وجه میانه‌رو نمی‌گذارم. این افراد چه کسانی بودند؟ کسانی که ما با آن‌ها وارد گفت‌وگو شدیم. افرادی از دفتر نخست‌وزیری بودند، از دفتر میرحسین موسوی و اطرافیانش...

مفتی صهیونیست‌ها در مسجد مکی به ارتش اسرائیل پیوست/ ما در کنار شهرک‌نشینان هستیم نه مردم غزه!

شیخ پرده‌نشین و مفتی صهیونیست چه می‌گویند؟

هم‌زمان با راه افتادن طوفان الاقصی و شکست سنگین سازمان اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی بار دیگر کانال ارتباطی آمریکایی‌ها که تحت عنوان لابی بایدن در تهران، بار دیگر فعال‌شده است. پیام خاتمی درباره جنایت صهیونیست‌ها در غزه با کلیدواژه توجه به منافع ملی به‌جای ماجراجویی خارجی و نیز سخنان عبدالحمید اسماعیل زهی امام‌جمعه مسجد مکی در خودداری از محکوم کردن جنایت جنگی توسط اسرائیل بخشی از این ماجراست؛ این دو موضع‌گیری خاص هم‌جهت با شعار فتنه‌گران در روز قدس در سال ۸۸ است.

رئیس دولت اصلاحات در اطلاعیه خود پس از چند جمله تعارف را کنار گذاشته و به‌جای گرفتن موضع صریح و روشن درباره حوادث خواهان تدبیر در آن شده است. این گزاره روشن در بیانیه جبهه اصلاحات نیز تکرار شده و اصلاح‌طلبان نیز پس از بیان چند تعارف سیاسی و از سر رفع تکلیف به سراغ اصل موضوع رفته و نوشته‌اند:

جبهه اصلاحات ایران به مقامات رسمی کشورمان توصیه می‌کند از هرگونه اظهارات و مواضع غیرمسئولانه و هیجان‌زده که به القای نقش مستقیم ایران در این عملیات دامن بزند، پرهیزکرده و منافع و مصالح ملی کشور را در معرض تهدید و آسیب‌های احتمالی قرار ندهند.

در این بیانیه دفاع از مردم مظلوم فلسطین وجه‌المصالحه پاردایم‌های دیگری شده است، اگرچه عبدالحمید به‌روشنی پیام خود را به مقصد رسانده است اما پیام‌های جدید اصلاح‌طلبان برای مخاطبان خود در کاخ سفید نیاز به رمزگشایی دارد، این اقدام را روزنامه اعتماد برعهده‌گرفته و می‌نویسد:

در محافل داخلی کشور نگرانی‌هایی در این خصوص ابراز می‌شود که این حمایت‌ها نباید منافع ملی کشور را در معرض آسیب قرار دهد. ابهاماتی هم درباره گسترش دامنه درگیری به سایر کشورها ازجمله ایران شکل‌گرفته که باید درباره آن روشنگری شود. معتقدم لازمه جلوگیری از این تجاوزگری‌های اسراییل، آگاهی ملت از واقعیت‌هاست. باید سیاست رسانه‌ای صادقانه‌ای در کشور شکل بگیرد و نگاه یک‌سویه در رسانه‌ها جای خود را به جریان سیال رسانه‌ای بدهد. از سوی دیگر باید به‌گونه‌ای موضع‌گیری شود که ضمن دفاع اصولی از حقوق ملت فلسطین، بهانه به دست دشمنان ایران ندهد تا مسئولیت حقوقی علیه ایران ایجاد کنند. مانند اشتباهاتی که در ماجرای ارسال پهپاد به روسیه علیه ایران شکل گرفت!

هم‌زمان با این سیگنال‌های خاص از داخل کشور برای نشان دادن شکاف ادراکی پیرامون مسئله فلسطین؛ در خارج از کشور نیز برخی از اکانت‌های نزدیک به ضدانقلاب هشتگ همراهی مردم ایران با اسرائیل را راه‌اندازی می‌کنند، میان این بیانیه‌های خاص در پرده و آن رک‌گویی در بیرون از اندرونی رابطه‌ای خاص وجود دارد که برای روزهای پس از پایان طوفان الاقصی برنامه‌ریزی کرده است.

وب‌سایت امواج مدیا نزدیک به محمدعلی شعبانی جاسوس هسته‌ای این ارتباطات را تحلیل کرده و در شرح آن نوشته است: بسیاری از منتقدان نظام در داخل ایران مدت‌هاست که مخالفت خود را با حمایت مالی و سیاسی متحدان منطقه‌ای جمهوری اسلامی اعلام کرده‌اند. شایان‌ذکر است که «محور مقاومت» به رهبری ایران، گروه‌های مسلح شیعهٔ عراق، جنبش حزب‌الله لبنان، بازیگران فلسطینی مانند حماس و جهاد اسلامی فلسطین، دولت سوریه و جنبش انصارالله یمن را شامل می‌شود. منتقدان نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده‌اند.

حالا مشخص می‌شود که منظور اصلاح‌طلبان رادیکال از «تدبیر بیشتر» و یا «تأمین منافع ملی» در پس بیانیه‌های سریالی در طوفان الاقصی چه بوده است، آن‌های این بار تصمیم گرفته‌اند تا شعار نه غزه، نه لبنان را با یک روتوش خاص ارسال کنند که نتیجه آن افزایش فشار خارجی بر ایران باشد.

در روزهایی که آمریکایی‌ها با ارسال چند پیام خاص ازجمله انتشار اسناد کودتای ۲۸ مرداد سعی دارند خود را از مهلکه سخت در طوفان الاقصی نجات دهند، یک جریان سیاسی با اهداف انتخاباتی تلاش می‌کند که روی نظر بایدن اثرگذاری کرده و آن‌ها را به افزایش فشار به ایران تشویق کند، پس از انتشار بیانیه ۱۵ ماده‌ای خاتمی تبلیغ پروژه احتیاط در ارتباط با حماس گیرنده‌های خاصی در داخل و خارج از کشور دارد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 179
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 30
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    17 70
    تنها کار درستی که اصلاح‌طلب‌ها کردن
    • ترابیان IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      22 9
      لعنت بر جدو آباد افساد طلبان و جانورهایی مثل تو تحریم های فلج کننده با گرای افساد طلبان وطن فروش بی هویت جاسوس پرور در فتنه ۸۸ که به پا کردند
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      18 9
      به جمع بی غیرتا منافق خوش آمدی
    • حمیدرضا IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      23 3
      عجله نکنید. ایران دیر گیره اما شیر گیره. آسیاب به نوبت. به زودی به حساب این اصلاح طلبهای بی غیرت و تجزیه طلبهای کریهی همچون عبدالحمید خاهیم رسید.
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      14 12
      هزاران نفر از مردم انگلیس بر علیه اسرائیل راهیمایی کردند خاک بر سر شما مسلمونای بی غیرت
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      11 5
      همان عمله گری و دم جنباندن برای ارباب است !!!!!
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      6 7
      نه غزه نه لبنان جانم فدای مردم ایران
    • بختیاری IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      2 0
      وقتی یک یانکی به یک مسئول و سیاستمدار کشوری میگن میانه رو و معتدل و... یعنی طرف از نیروهای جذب شده خودمون هستند و باید توی رسانه ها بزرگشون کنیم تا مورد اعتماد مردم یا حداقل ساده لوحان بی فکر اون کشور باشند.اولین میانه رو معتدل هم مغروق به دوزخ رفته بود
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      6 3
      موندم چرا خاتمی رو توی گونی نکردند؟! یا کردند...مردک بلاهت زده بیچاره.
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    24 10
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند کسی خبردار نشد
  • هوشنگ IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    26 58
    منو هم اضافه کن منم با یهودیها هستم
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      14 10
      آیا هنوزم گاوی توی اینستا و تلگرام مونده که منکر توحش آمریکا_ اسرائیل_اروپا باشه؟
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      19 5
      پس چرا نشستی برو تو ارتش اسراییل با فلسطینبا بجنگ
    • وفادار IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      13 2
      اولاً نتانیاهو گفته " اصلاح طلبان پیاده نظام صهیونیست ها " در ايران هستند از خاتمی این کاسه لیس نتانیاهو توقع همینه ثانیاً هوشنگ تو دروغ میگی با یهودی ها هستی اگه راست میگی برو اسرائیل البته چون هموطن من هستی باید شنا رو خوب بلد باشی.تمام
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      9 2
      آره تو از ونا هم اشغال تری
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      10 5
      پس رفتنی هستی خدارو شکر
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      9 3
      بفرمایید جهنم جا زیاد داره تو هم جزو جنایت کارا دیگه
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      9 4
      اگرشما با جنایتکاران کودک کش هستید مرگ بر رژیم کودک کش اسراییل
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      6 2
      اضافه کردم نجس!
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      5 2
      درود بر شرفت نداشته ات
  • هوشنگ IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    13 35
    جهان سومی باید آنقدر لعنت محکوم کنه تا جونش در بیاد با محکوم کردن هیچی عوض نمی شه
  • هوشنگ IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    9 36
    شهرک نشینان ❤❤❤❤❤❤❤
    • محسن IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      4 3
      چه گلوله نمکی بودی نمی دونستیم
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    33 15
    از اول هم مشخص بود کجا قرار گرفته. حالم ازش بهم میخوره. ان شالله با اربابش در قعر جهنم محشور بشه
    • علی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      8 5
      متاسفم بر این مسئولان بی مسئول.اینجوری می خواید کشور اداره کنید
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    26 3
    خب میخواهید چه بگوید ؟ وقتی در همه مسائل سیاست مماشات را داریم نتیجه این خواهد شد و در بزنگاهها کنترل اوضاع را ازدست خواهیم داد؛ از ماست که بر ماست
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    25 9
    وای به حالش. وای به حالش. وای به حالش.پناه بر خدا و مهدی فاطمه از این شیطان انسان نما عبدالحمید
  • م IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    11 5
    لعنت بر دروغ و عوامفریبی
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    12 6
    نظرات خائنانه ، قدرت طلبانه و انتخاباتی چپ ها هیچ وقت روی سیاست های کلی نظام تاثیری نداشته و ندارد. "کزبر الحدید" یعنی مردانی که تندباد های سخت تکانشان نمیدهد اینها که نسیم ملایمی بیش نیستند
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    34 6
    عبدالشیطان اصلا مسلمان نیست ازابتدا هم نبود بلکه جایگاهی را اشغال کرده وجمهوری اسلامی بهش پروبال داده است .وقتی باد تولید میکنید باید منتظر طوفان باشید 😂😂
    • حامد IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      1 31
      حضرت مولانا
    • CA ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      11 2
      رژیم صهیونیستی داعش رو بوجود آورد و برای تجزیه عراق و سوریه وارد این دو کشور کرد.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    17 17
    احسنت بر این مفتی مفت شجاع
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      6 2
      مفت مسلم داره اکسیژن اضافه دریافت می کنه
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    11 10
    احسنت بر این مفتی شجاع مفت
  • FR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    18 6
    شخص خاتمی که روح سیاسی ش در عبدالمید حلول کرده بیزرگتری خطر و زیان برای منافع ملی بوده هست و خواهد بود
  • رضا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    17 7
    اصلاح طلبان ستون پنجم آمریکا هستند
  • حسین IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    10 21
    دمش گرم حرف حق زده
  • FR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    22 5
    اگه از این بازوهای غرب در داخل میترسید که خفه بشید اگه نه که برخورد کنید باهاشون.
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      1 1
      احسنت
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      3 1
      بازیه اسکل.اینا باید باشن که همه چی بیفته گردنشون
  • FR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    29 7
    از ریخت و قیافه و حرف زدن شمر معلومه که باید کنار یزید باشه !
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      2 4
      چرا فقط بلدیم با زبان توهین بهم بتازیم
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    18 7
    مفتی مکی ازاسراعیل بدتر واصلاح طلبان ازان مفتی کثیف تر وملعون تر .اولی کافر دومی منافق
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    18 5
    شرم باد بر کسانی که برای زندگی دو روزه دنیا و مال پست اون، آخرت خودشون رو به این بهای اندک می‌فروشن. اینها با همان خونخواران صهیونیست محشور خواهند شد
  • بهنام IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    9 9
    سلام مشرق جان انصاف نصف ایمان است مخصوصا انصاف با کسانی که دوست شان نداریم مهمتر است
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    9 4
    آيا اين افسادطلبان توصيه متقابل برای دولت آمریکا واروپا که وارد جنگ وپشتیبانی کامل رژیم کودک کش صهیونی شدند ندارند چقدر وقیح هستند این ذخایر اسرائیل
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    23 6
    به فوریت نسبت به دستگیری مجازات و اعدام فتنه گران داخلی اقدام ونتایج حاصله در سایت مشرق بارگزاری گردد
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    13 5
    اصلاح طلبان فریبکار امید و نفوذی اسرائیل و آمریکا و دنباله رو های اروپائی غرب در ایران
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    75 36
    خاک بر سرت خاخام عقب افتاده از غار بیرون اومده
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      38 11
      خاخام را خوب اومدی آفرین خاخام عبدالحمید چقدر بهش می یاد 😂😂😂
    • بختیاری IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 1
      وقتی یک یانکی به یک مسئول و سیاستمدار کشوری میگن میانه رو و معتدل و... یعنی طرف از نیروهای جذب شده خودمون هستند و باید توی رسانه ها بزرگشون کنیم تا مورد اعتماد مردم یا حداقل ساده لوحان بی فکر اون کشور باشند.اولین میانه رو معتدل هم مغروق به دوزخ رفته بود.که هدف اصلی سفر مک فارلین به ایران بود برای کمک به قدرت گرفتن این جریان خودی،که بعد از رحلت امام قدرت رو بدست بگیرن و کدخدا خیالش راحت باشه که بدون جنگ و با استفاده از همین جریان نظام ساقط و ایران تجزیه بشه.!!! حالا تشریف ببرید ماجرای مک فارلین رو بخونید و رابطه جاسوسان دفتر موسوی و جلسات محرمانه با گفتمانی مغروق با اتفاقات دهه 70 تا به امروز روشن بشه.با دلالی و رابط موساد و سیا منوچهر قربانی فر ! و جالبتر اینکه این جاسوس تابلو همیشه کنار ظریف بود در هتل کوبورگ و احتمالا تمام جلسات مربوط به دیکته برجام !!! اونوقت این جریان جاسوس جاسوس پرور نگران منافع ملی ایران شده! منافع ملی که خودشون بصورت دست فروشی کنار خیابون های باغ وحش اروپا و قبله حضرات نیویورک چوب حراج بهش زدن (در واقع رایگان فقط در قبال سلفی با فدریکا جون و چند لبخند کری و موگرینی و...)، روز روشن جاسوسی و فروشنده مملکت هستند.
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    68 40
    از هشتاد و هشت تاکنون حمایت های عبدالحمید از فتنه گران وابسته به اجنبی و بلعکس بر همه واضح هست
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    25 5
    پایان مولوی عبد الحمید اسماعیل زهی او تنها برای جنگ مذهبی امده بود حالا در کشتار مسلمانان سنی مذهب غزه با اسراییل همراه است پس دیگر در بین اهل سنت ایران وجهان اسلام جایی ندارد
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    12 5
    وقتی قوه قضائیه با وجود تمام مدارک واسناد وفتنه های مکرر این جماعت افساد طلب چشم پوشی میکنه توقع دیگه ای داشتین این طیف نمک به حروم، روز به روز پرروتر وپر توقع تر میشن. تا الانش هم این مملکت نظر کرده خدا بوده که با این جرثومه های فساد وسربازان داخلی اسرائیل وامریکاه مشکل جدی براش پیش نیومده ،حالا هی چشم پوشی کنید
  • FI ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    15 6
    چرا با پادوهای اسرائیل در ایران ( اصلاح طلبان ستون پنجمی ) هیچ برخوردی صورت نمی‌گیرد ،
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    13 4
    بزرگترین دشمنان یک کشور دشمن داخلیه، کشور مانند خانواده ست که همه اعضاء آن از زیر و بم زندگی ، نقاط ضعف و قوت ، توانمندیها، امکانات و تجهیزات ، اعتقادات و... اطلاع دارن اگر در این خانواده فردی همسو با بقیه نباشه و در دام دشمن هم بیافته بسیار خطرناکه ، مردم ما با هوشیاری پیشگیری را بر درمان اولویت می دهن، از خارج مرزها اتفاقی برای کشور نمی افته
  • FI ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    11 5
    زمانی که توان برخورد با ستون پنجم دشمن در داخل کشور را نداریم، صحبت از اقتدار و عزت در خارج از کشور رنگ می‌بازد
  • DE ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    6 5
    ساکنان کشورک جعلی اسرائیل مردم عادی نیستند . اینها اشغالگرند و با اطلاع کامل از اینکه سرزمین دیگران را اشغال میکنند وارد این منطقه شده اند و ایده اشغالگری و توسعه طلبی دارند . آقای عبدالحمید اسم این جماعت اشغالگرو جنایتکار را گذاشته یهودی معمولی که حق زندگی در این سرزمینهای اشغالی را دارند و نباید با آنها مبارزه کرد . حالا خود مردم باید قضاوت کنند ، این آقای عبدالحمید یا خیلی جاهله و یا حقوق بگیر و مرتبط با باند جنایتکار صهیونیسم .
  • CA ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    5 32
    مردم غزه ی مد نظر شما حماس هست
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    13 19
    زنده باد مولوی عبدالحمید
    • سهیل IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      12 4
      آره اونقدر زنده بمونه که ذلیل شدن کاملش رو هم ببینیم.
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    8 4
    اسرائیل چنان ضربه ای خورده که در حال احتضار است برای امداد رسانی جهت جلوگیری از مرگ آن که مبادا محور مقاومت با یک سیلی بزرگتر موجب شود . سفسطه بازان منافق و وابستگان و دلبستگان و امیدواران قدرت طلب با اراجیف مشمئز کننده که پرده ای واضح و دیگر از ارتباطات سیستمی آنها را بیان می دارد در پی ممانعت از اقدام مقاومت برآمدند که ادامه ندهد که منجر به حذف رژیم صهیونیستی و پیوسته سبب اتفاقات سترگ در منطقه و شکست بزغاله های وابسته و امیدوار شود . خوشبختانه مردم دارای بصیرت هستند و امیدوار و دعاگویند که فلسطین پیروز باشد و شر وحشیان برچیده شود و متوجه اند که صهیونیست چه ضربه بزرگی با یاری خدا خورده و کمرش شکسته و آماده اند در صورت نیاز با غلطی از هر سو در صفوف مبارزان محور مقاومت قرار گیرند و همچنان با هشیاری و دقت در صحنه ها حضور داشته و مراقبت میکنند
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 5
    چرا این یارو رو انقدر معروف میکنید، خوبه که روشنگری میکنید، ولی بزارید بره غازشو بچرونه.
  • اميد IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    5 2
    مردم گرسنه را به حساب نم اوريد
  • US ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    10 22
    چون طرفدار صلح است چون می گوید هر دو انسان هستند
    • CA ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      5 2
      اسرائیل خالق داعش،عبدالحمید حامی داعش. تعیین کنید انسان را و پیدا کنید صلح را !!!
  • US ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    7 31
    هر دو انسان هستند و حق زندگی دارند
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      10 1
      غاصب هرگز با مظلوم یکسان نیست
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    7 3
    رئیس ضد اصلاحات شیطان جمعه مسجد ضرار و قلم بدستان مزدور آمریکا، این سرمایه های اسقاطیل در غرب بدنبای مأوا وپناه می گردن، کاش از سرنوشت جاسوس مصر، رصا شاه و پسرش، صدام و... عبرت بگیرند
  • محمد IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    5 4
    عاقبت زمین فروشی به اجنبی. خدا به داد ایران برسه با اتباع
  • ایران وطنم ازجان عریزترم IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 1
    مرگ براسراییل وهمه انهایک از این رژیم کودک کش حمایت میکنند. یه خواهشی هم ازشما دارم اینقدر به اختلافات گروه هاوجناح هادامن نزنیدچون همه ماایرانی هستیم وایران رادوست داریم.
  • محمود IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 6
    امثال خاتمی بعداز هشت سال بی غیرتی دیگه چی میخواد از ایران اسلامی این مرتیکه عبدالشیطان، مترسک وهابی هم که سرش تو آخور سگیونیستها بنده خجالت کشیدن بیگانه هستند این زباله‌های معاصر
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 2
    قمار بازان ورشکسته در حال فغان
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    5 7
    نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      3 3
      هم غزه هم لبنان این است پیام قران
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      2 0
      بدو برو غزه بدو برو لبنان چرا ایستادی غزه تو را می‌خواند
  • فرشید IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    5 5
    غلط اضافی کرده.
  • ارغنون IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    5 13
    در اینکه‌اسرائیل اشغالگر و ظالم به تمام معناست شکی نیست.در اینکه سرزمین فلسطین باید به صاحب اصلی آن یعنی فلسطینیان برگردانده شود، شکی نیست. ولی به چه دلیل باید ملت مظلوم ایران مدام هزینه دهند که اسراییل تضعیف شود؟
    • SE ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      24 2
      فقط یکی از دلایلش بخاطر اینکه همین رژیم جعلی کودک کش دنبال تجزیه ایران بوده و هست.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    19 3
    باید اسراییلی ها که ارازل و اوباش کشورهای اروپایی شرقی هستند غزه ترک کنند برگردند کشور خودشان، خدا نابودشان کند که می خواهند مردم فلسطین از سرزمین خودشان خارج کنند. عربها و مسلمانان تا کی می خواهند سکوت کنند؟ حکم جهاد بدهند که همه به سمت غزه حرکت کنند.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    5 4
    باید اسراییلی ها که ارازل و اوباش کشورهای اروپایی شرقی هستند غزه ترک کنند برگردند کشور خودشان،
  • محب IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    18 4
    مماشات نظام با این شیخ صهیونیست کمکم استان سیستان وبلوچستان تبدیل به مرکز فتنه ونفوذ دشمنان قسم خورده ایران میشود
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    28 7
    خدا لعنت کند عبدالحمید و خاتمی ، کمی انسانیت داشته باشید، اگر چه بی دین هستید
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 4
    با سلام ترس و بزدلی، وابستگی و شیفتگی به غرب، وهن و ضعف و سستی در نظام معرفت دینی و اعتقاد عملی و در خاتمه اعتقاد به آموزه های مدرنیته و محتوی ارزش گزارانه آن از عوامل اصلی مواضع مذبذب اصلاحاتی ها است. امروز محور مقاومت به رهبری ج اا هوشمندانه و با وسع نظر همه ابعاد این نزاع اساسی و تاریخی را در نظر دارد و باخلاقیت منحصر بفردی آمریکا و رزیم منحوس اسرائیل را زیر نظر داشته و صحنه درگیری جز به جز به سمت کسب نتایج رضایت بخش رهبری می کند. نقش، اراده، همت، مقاومت ملت ایران در این صحنه ستودنی و قابل تحسین است و دست و بازوی همه عزیزان را برای تبرک می فشاریم و به آنان به عنوان قهرمانان اخلاق و بشریت وعبودیت و جوانمردی و مردانگی افتخار می کنیم.
  • US ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    8 2
    مرگ خواستن برای تونوکر اسراییلی بهترین خواسته ست !شرم برمای مسلمانی که تومفتیش باشی
  • کورش NL ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 3
    بابا این طرف خیانتکاره ۳سال پیش گفتم مردک مارماهی
  • مهدی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 3
    اشغال عوضی که باعث تفرقه بودی و هستی و ادای ادم خوبها رو در میاری چهره واقعی و کریهتو باز هم نشون دادی تا ملت بهتر بشناسنت لعنت به تو که نفر ایران اینتر نشنال هستی.
  • اسدی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 2
    اصلاح طلب ها درواقع افسادطلب ها ستون پنجم امریکا واسرائیل درداخل ایران هسثند اینهاازمنافقین بدترند
  • خسروی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    5 2
    الان خاک بر سر کسی که دنبال تفرقه هست
  • دهقان IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 2
    مثل معروف هست در عالم توهم ابلیس زیاد طرف دارهای خودش سرکار می‌ذاره شده حکایت عبد الحمید گویا توهم چشمش که کور کرده هیچ عقلشم زائل کرده و رفته طرف نوادگان ابلیس
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    5 5
    مفتی نا محترم، مفتی آبروی تو رفت. این عقیده آلوده برازنده تو هست.
  • نادر IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 0
    بهتره تمام صحبت‌های ایشان رابگذارید
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 2
    ننگ بر وطن فروشان ننگ بر خائنین به وطن این هایی که خائن به وطن هستن یه روزی تاریخ مصرفشون تموم میشه خائنین باید بدونن کسی که حمایتشون میکنه یه روزی بهشون ضربه خواهند زد از طرف همون هایی که حمایت میشوند ... چون وطن فروش ها این ذهنیت دارن که فقط منافع خودشون مهمه و این منافع یه روز بلای جانشان خواهد شد ... شرم بر شما باد یه نکته اکثر آدم های که بر علیه کشور هستن و دارن سم پاشی میکنن از ثروتمندان و حقوق بگیران همین ادارات هستن که نه دین ، نه خدا ، نه مردم قبول دارن فقط و فقط منافع خودشون مهمه
  • نورانی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 4
    شعار نه غزه ،نه لبنان، جانم فدای ایران شعار نیست
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    5 5
    عبدالخبیث
  • نا آشنا IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 9
    حرف بدی نزده . همان چیزی که سازمان ملل گفته تکرار کرد
    • احمد IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      18 5
      سازمان ملل همون امریکا ست همون اسراییل هست.همون دشمن اسلام و انسانیت هست .این سخن اسلام نیست سخن شیطانه
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 11
    جمهوری اسلامی از ابتدا با فتنه ها و آشوب های فراوانی توسط مخالفین انقلاب مواجه بوده و با آگاهی رهبری وهوشیاری مردم هر مرحله را با موفقیت طی کرده، این داستان با شکل و شمایل جدید ادامه دارد لذا هوشیاری و آگاهی مردم و پیشگیری مسئولین اهداف شوم براندازان را ناکام خواهد گذاشت به فضل و اراده خداوند
  • فدائی ایران و اسلام🇮🇷 IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    16 2
    مرگ بر حامیان اسرائیل و صهیونیسم. مردک تو نه سنی هستی و نه مسلمان! بلکه یک مفتخور سبک مغز هستی که با فشردن گلوی طوایف بلوچ، ابراز وجود میکنی.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    27 1
    خدا از اصلاح طلبان نگذره که لین طور آب در آسیاب دشمن میریزن، اینها چه میدونن منافع ملی چیه فقط دارن از سرمایه های نظام و انقلاب استفاده میکنن، دولتهاشون به ضعفا اصلا توجهی نمیکنن
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 51
    حرف حق در گلوی مولانا جلال الدین و سایر مولاناهاست
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 2
      این مفتی احمق فعلا فقط داره تو زمین دشمن بازی می‌کنه وهیچ کارتون به نفع مردم سیستان نیست فقط باعث منازعه بود ودودستگی مردم
  • کاظم ابوجواد US ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 5
    امر جهادم بده ای رهبر ازاده فدایی شما بسیجی ایثارگر بازنشسته
  • حمید IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 2
    در کانالهای روبیکا وابسه به این آقا فیلم و تصاویر عبدالمالک ریگی بعنوان اسطوره و شهید و کسیکه ناجی بلوچستان بوده داره پست گذاشته میشه، در خطبه دیروز هم حملات حماس را در کنار اسرائیل محکوم کرد خیلی مضحک و خنده داره که خودشو رهبر اهل تسنن ایران خطاب میکنه ولی در قبال اهل تسنن غزه که کشتار میشن بازم حماسو محکوم میکنه
  • Reza IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    27 1
    این آشغال چرا حلق آویز نمیشه... توی ایران صهیونیست وجود دارد؟خاک بر سر ما
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 37
    باز هم میگیم نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      1 1
      جانم فدای ایران جانم فدای غزه جانم فدای لبنان
    • CA ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      19 0
      نه غزه و نه لبنان و نه ایران جانت فدای شکمت. شما وطن نداری فقط شکم داری.😆
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 2
    بدبخت اونی که زیر شلاق امپراطوری ایران داره ناله میکنه حالا منتظر بدترش باشید امپراطوری باستانی هخامنشی-سلجوقی ایران دوباره زنده شده است
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 5
    این شعار پرچم ما مردم ایرانه فقط نفوذی ها با این شعار مشگل دارن نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران
  • کورش IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 2
    مسئولان تا کی میخواهن صبوری کنند.کسی پیدا نمیشه بزنه تو دهن عبدالپلید
  • علی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 4
    خدا تو را رسوا کند هر چند برای همه عیان شده مفتی اسراییل ،مرگ بر منافق مرگ بر اسراییل ما به جنگ با اسراییل آماده هستیم ان شاالله
    • محمد IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      2 1
      سلام اون بیفکرهایی که میگن نه غزه نه لبنان‌ جانم فدای ایران خودشونم میدونن که دروغ میگن وهیچ علاقه ای به وطنشان ندارن وگرنه یکبار از خودشون بپرسن چرا آمریکا امنیت ملیشو ۷۰۰۰ کیلومتر دورتر ترسیم میکنه واین احمق‌ها میخوان ما به ۵۰۰ کيلومتري مرزهامون بی توجه باشیم؟
  • جوزف IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 3
    عبدالحميد عضو ارشد صهيونيست در لباس روحاني امام جمعه مسجد مكي زاهدان هم دانشگاهي ايهود اسماعيل باراك عبدالحميد شيمون مولوي
  • ahad IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 3
    همه می دانندتمام سر وصداهای شما سیاسی والکی است
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 3
    مفتی اگر شرف داشت و آدم بود که، اسمش مفتی نبود
  • دوستدار ایران IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 2
    هیچ کشوری منافع کشور و مردمش بر دیگران ترجیح نمی‌دهد مگر اینکه جاسوس یا وطن فروش باشد.
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    6 4
    گور پدرش....
  • صابر IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 3
    عبدالحمید خودش به دست خودش گور خود را می کند.او قطعا یک عامل امریکایی وناشی است18
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 3
    حمید اسماعیل زهی داعشی را تروریست‌های وهابی در پاکستان وریاض وامارات فربه کردند
  • رضا کاویانی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    6 6
    خاخام عبدالحمید😂😂😂
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    6 5
    چرا میگید اصلاح طلبان بگید غربگدایان بی غیرت .همان آقایی که دوره قبل هشت سال مملکت ما را به برجام گره زد و جز با فقر و نابودی و بی حیایی چیزی برای این مملکت به ارمغان نیاورد.راستی چرا یقه این یارو و برادرش که الان به جرم دزدی در زندان هست رو نمیگیرید.اصلاح طلبان مایه ننگ ما هستند
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      آخه توی دولت رئیسی خیلی گل و بلبله همه چیز عالی ،بدبختا با این چیزها دارن سرمونو مشغول میکنند که به بی عرضگی دولت چیزی نگیم
  • فرید IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 1
    عبدالمالک جنایتکار تمام دستوراتش رو از عبدالحمید خبیث می گرفت . این مردک بد صحبت و مزدور اسرائیل کی بود باید اعدام شده بود ....
  • ان یتا IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 2
    با نظر عبدالحمید موافقم ،
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 6
    نصف ایران خون یهودی تو رگشونه آبا و اجدادشون یهودی بودن و زردشتی.
  • US ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 1
    از نظر علمی شما به کلمات و نوع صجبت کردن عبدالحمید توجه کنید در حد یک بچه دبستانی هست ادبیات و لحنش یعنی خودشم باورش نمیشد یه روزی بره تو کانون توجهات خب داداچ تو چرا با حکومت راه نمیای بعد واسه مردم غزه نسخه میپیچی
  • US ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 3
    جان ان فدای مولوی عبدالحمید
  • محمد IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 2
    واقعا راست گفته
  • فرزاد IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 5
    تحریم هارااحمدی نژاد بوجود آورد.میگفت قطنامها کاغذی پاره بیش نیست.
  • محمد IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    6 11
    نجاستی بنام اصلاحات
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 1
    مفتی صهیونیست‌ها در مسجد مکی ه چهره اسرائیلی اش را رو کرد مثل شبکه ماهواری عنترنشنال
  • علی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 3
    این مفتی از اولش هم صهیونیست بود ولی شما ها بی خبر بودید
  • ایران IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    چرا / ؟ ؟؟ ؟ ؟ ؟ ؟؟؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 2
    مفتی مفت خور مفت گو در کنار اصلاح طلبان سپرمایه های اجتماعی نتانیابو
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 0
    تو این نظر خواهی ها حال آدم بهم میخوره چون در از الفاظ زشت هست بجای مرگ. بر این و آن چند کلمه حرف منطق بیارید
  • مسعود IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 0
    چه خبر مضحکی!!!
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      3 5
      مضحکتر از حرف عبد الحمید ؟
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 3
    همه ای اصلاح طلبان از خاتمی و کروبی و میرحسین موسوی و زهرا رهنورد گرفته بدون استثناء همشون اسراییلی هستن!؟
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 0
    به نبرد نهایی نزدیک میشویم و خدا این روزها در حال امتحان نهایی مردم است، حمایت از غزه در این روزها خط میان حق و باطل است.
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اصلاح طلبا همشون نامردن ،انگاه که ناقوس جنگ به صدا در می اید مرد از نامرد شناخته میشود
  • بیچا US ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 0
    حیف نیست به این میگی مفتی
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    کسی منافق تر از ندیده و نخواهد دید
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به مردم تهمت می زند
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    واقعا چه لذتی داره
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 2
    او مرد شریفی هست
  • سزار IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 2
    نه فلسطین نه اسرائیل نه روسیه نه چین... برای مردم ایران تعامل با کل دنیا،،،، جانم فدای ایران سربلند✌️
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      2 0
      چطور می خواهید با دنیا تعامل داشته باشید وقتی دوستان را دشمن می دانید و دشمنان هم اعتنایی به شما ندارند
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 2
    سیاست درست و اصلاح طلبان گرفتن،
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 1
    مسئولین مشکلات معیشتی راحل کنند و جلوی گرانی‌های افسار گسیخته را بگیرند و با اینکار مطمئن باشند ما مردم امثال عبدالخبیث و افساد طلبان را زیر پا له میکنیم .
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    6 3
    خاخام عبدالحمید و خاخام احمدی نژاد
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    مرگ بر اسرائیل ، آیا وقتش نرسیده اینو عملیش بکنیم ؟
  • ناشناس IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 2
    سلام روزی همه ما در مقابل خداوند باید جوابگوی اعمال و گفتار خود باشیم لذا باید در مورد همه انصاف را رعایت کنیم .
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 1
    درود بر ساقیت
  • عام US ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 4
    چرا در جواب حرف حق موضع گیری متعصبانه ،جاهلانه ،یک طرفه می‌گیرید
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 1
    شاید در شرایط فعلی دمیدن در اختلافات جناحی سیاسی را صلاح ندانیم همه در داخل با هم علیه دشمن صهیونیزم متحد باشیم تا کی در سال ۸۸ و کینه های جناحی بمانیم؟
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 4
    اگردول اسلامی لبنان,سوریه،عراق،ایران،افغانستان (مثل اسراییل که یک جنگ واقعی راشروع کرده)اقدام به جنگ بااسرائیل نکنند-اسراییل تمام یکی یکی مسلمانان را جدا جدا نایود میکند(برای همین غربیها مرتب به ایران وکشورهای اسلامی میگویند وارد جنگ با اسرائیل نشوید!؟)
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 2
    خودش با حرفای خودش باعث میشه رسوا شه و مردم منطقه ذات واقعیشو میفهمند.
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 0
    قبلا عبدالحمید بین مسلمانان هند و افغانستان و بنیادگرایان اسلامی جاهای دیگر جایگاهی داشت ولی امروز همه آن ها علیه او هستند و علیه او بیانیه می دهند و مقاله می نویسند. او امروز به سختی می تواند صرفا یک رهبر قبیله ای باشد و به زودی صرفا یک خبرنگار رسانه های غربی خواهد بود. او هر روز ضعیف تر از دیروز می شود.
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    در قرن 21 نا عدالتی در دنیا بیداد میکند ای خدا خودنت کمک کن
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 4
    نسبت به جنایات صهیونیست در غزه تقریبا هیج دولت اسلامی واکنش شدیدی نشان نداده و فقط گروههای مردمی در برخی کشور ها علیه این جنابات تظاهرات نمودند. علت ان این که تمام دولت های اسلامی شهرک نشیتان کناره عربی را دولت رسمی و قانونی فلسطین قبول دارد و جز ایران هیح کشوری حماس را به رسمبت نمی شناسند و کمکش نمی کند. حتی خود شهرک نشینان غربی از عملیات حماس پشتیبانی نکردند.
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 0
    شر این عبد الشیطان خبیث بلید
  • حسن IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 6
    شماها را سرگرم برنامه ومشکل فلسطین واسرائیل کرده اند تا از مشکلات کشور ومملکت خودمان ایران غافل باشیم
  • احمد IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 1
    سلام بنده هیچ تعصب خاصی به عبدالحمید ندارم اما با مفتی صهیونیستی که از اختراعات امثال این آقاست چیزی ثابت نمی شود
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 0
    مرگ بر صهیونیست‌ها و هرکه دلش با آنهاست و ازشون طرفداری می‌کنه
  • جان BR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    کسی که طرفدار قتل عام کودکان فلسطین است با قاتلین انبیا بنی اسرائیل همدست است آنها تحریفهای احمقانه خود را از دین یهود به نام دین یهود به خورد یک مشت خل میدهند
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    گورباباش
  • احمد IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    2 2
    خاک برسر زیبا کلام خاک برسر عبدالحمید بد قیافه
  • محسن IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 1
    شما این عبد المالک را آدم حساب نکنید
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 1
    بدبخت گوسفندانی کهاین خاعن چوپانشان ومیزبانشان
  • مرتضی IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 1
    با خودتون خلوت کنید ، آیا واقعا اینهایی که تو شهرک‌های اسرائیل کشته شدند ، زن و بچه ها یا غیر آنها ، مردم عادی نبودند ؟
  • دهقان IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 1
    عبدالحمید پوی کباب کوک به مشامش رسیده گویا میخواد بی نصیب نباشه
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 1
    واقعا مفتی ان چون حرف مفت زیاد میزنن
  • محسن IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 1
    عبدالاسراییل می‌تونه بره خونه اربابش
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    مررررگ برامریکامرگ براسراییل کودک کش
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    مررررگ برامریکامرگ براسراییل کودک کش
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 0
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس