قانون نانوشته گل‌محمدی حالا علیه او/ شان پرسپولیس را حفظ کن آقا یحیی!

یحیی گل‌محمدی از زمان حضورش در پرسپولیس از یک‌قانون نا نوشته پیروی می‌کند و آن هم این است که هیچ نامی بزرگ تر از پرسپولیس نیست.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس این روزها دشوارترین و پرحاشیه‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند.

سرخپوشان در شرایطی این روزها صدرنشین لیگ بودند که در لیگ قهرمانان هم شانس خوبی برای صعود دارند چرا که رقیب جدی خود یعنی الدحیل را در خانه شکست دادند تا دست پر به تهران‌ بازگردند. با این حال سرخپوشان در بازگشت به ایران گل‌گهر را شکست دادند تا به صدر بازگردند اما بعد از این مسابقه مشکلات این تیم نمایان شد.

ایتدا یحیی ‌گل محمدی در مصاحبه خود از مشکلات تیمش صحبت کرد. در شرایطی که تنها یک روز از این مسابقه کذشته بود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل پرداخت مالیات گئورگی گولسیانی توسط باشگاه پرسپولیس را به کسر یک امتیاز و جریمه ۱۰ میلیاردی محکوم کرد

هر چند سرخپوشان هنوز صدر هستند اما با استقلال و تراکتور هم امتیاز شده‌اند. همین موضوع موجب شد تا یحیی گل‌محمدی به نشانه اعتراض از حضور در تمرین سر باز بزند. او روز چهار شنبه قرار بود در نشست هیئت مدیره حضور پیدا کند که این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید:

یحیی گل محمدی از ایران خارج شد

او سپس مدیریرنامه‌هایش را برای جلسه با مدیرعامل به باشکاه پرسپولیس فرستاد و خودش در اقدامی جالب به دبی سفر کرد. آن هم در حالی که پرسپولیس کمتر از یک هفته دیگر باید کار خود را در لیگ آغاز کند البته این نخستین باری نیست که گل‌محمدی استعفا می‌دهد و در سال‌های قبل هم شاهد این اتفاق تکرار بودیم. اهرمی که به نطر می‌رسد سرمربی پرسپولیس برای رسیدن به خواسته‌هایش از آن جواب هم گرفته است.

یحیی گل‌محمدی از زمان حضورش در پرسپولیس همواره از یک قانون نا نوشته پیروی می‌کرد اینکه شخصیت تیمی پرسپولیس نباید توسط هیچ فردی زیر سوال برود و هر فردی برای تیم به اصطلاح کلاس می‌گذارد دیگر جایش در تیم بزرگی مثل پرسپولیس نیست.

گل‌محمدی زمانی که بوژیدار رادوشوویچ به خاطر دریافت مطالباتش در موعد مقرر به تمرینات بازنگشت، همان زمان اعلام کرد شخصیت تیمی باید حفظ شود و پرسپولیس به هیچ فردی وابسته نیست.

گل‌محمدی در مورد لوکادیا و حتی عیسی آل کثیر هم این سیاست را در پیش گرفت و حتی در نقل و انتقالات هم زمانی که بازیکن برای عقد قرارداد باشکاه را بلاتکلیف می‌گذاشت گل‌محمدی اعلام می کرد که دیگر نیازی به او ندارد. این سیاست گل‌محمدی همیشه مورد تحسین همگان قرار می گرفت چرا که همه به بزرگی نام پرسپولیس و اصالت و سابقه و تاریخ این باشگاه اذعان دارند اما حالا این قانون نا نوشته آقا یحیی برای بازگشت مانع خود اوست.

گل‌محمدی بار اولش نیست که صحبت جدایی‌اش از پرسپولیس مطرح کرده و چندین بار این کار را تکرار کرده است.حالا اگر او بخواهد به تیم بازگردد در واقع روی اصول خودش پا گذاشته و قانون خودش را زیر پاگذاشته است و اگر هم تصمیمی برای بازگشت نداشته باشد باید مسوولان باشگاه را مطلع کند تا آنها فکری به حال نیمکت تیمشان کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 1
    پولش را پرت کنید تو صورتش تا برود و دیگر به پرسپولیس برنگردد!
  • حامد IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 1
    این جوجه اغتشاشگر رو هر چه زودتر بندازین بیرون ، ایران بده ولی پولش خوبه!!!!!
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 1
    بعضی ازهواداران پرسپولیس در بازی لیگ ثابت کردند که صهیونیست هستند
  • CA ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 1
    یحیی پر!!
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 1
    یحیی قرارداد امثال را فسخ و همانند بیرانوند قرارداد جدید حداقل سه ساله با رقم بیشتر( البته با کمک مافیای فوتبال و همراهی رسانه های آن ) امضا خواهد نمود فکر کنم خود درویش و دارودسته اش هم هماهنگن بیت المال هم مهم نیست
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بعضی هواداران پرسپولیس یا همه ی هوادران پرسپولیس قابل توجه آقایی که نوشتن بعضی از هواداران پرسپولیس اسرائیلی هستن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس