کد خبر 1541758
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
انتقاد تند رادوشوویچ از مدیران پرسپولیس: وقت برداشته شدن ماسک‌هاست

دروازه‌بان کروات سابق پرسپولیس می‌گوید بر سر پرداخت مطالباتش حاضر به مذاکره با مدیران این باشگاه نیست.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس بر اساس حکم فیفا محکوم شده است که علاوه بر بدهی ۲۰۰ هزار یورویی، ۲۰۰ هزار یورو دیگر بابت دیرکرد پرداخت قسط به بوژیدار رادوشوویچ بپردازد. نکته جالب در این میان این است که فقط بخشی از قسط ۲۰۰ هزار یورویی رادوشویچ با تاخیر چند روزه به حساب این دروازه‌بان واریز شد و همین موضوع هم برگ برنده را به او داد تا بتواند پرسپولیس را محکوم به پرداخت جریمه ۲۰۰ هزار یورویی کند.

بوژیدار رادوشوویچ درباره اینکه آیا بر سر پرداخت مطالباتش با مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده است یا خیر؟ گفت: من با آنها هیچ مذاکره‌ای نمی‌کنم چون در تمام این مدت سعی کردند اعتبار من را مقابل هواداران خراب کنند. رئیس باشگاه درباره من همیشه بد صحبت کرده است. او مرا در تلویزیون «مسی» خطاب کرد اما حالا انتظار دارند که آنها را درک کنم؟ به هیچ وجه درک نمی‌کنم. رفتار من کاملا درست بود.

فکر می‌کنند فیفا احمق است

وی افزود: من توافق کردم که باشگاه طی یک زمان یک ساله طلب من را به صورت اقساطی بپردازد، درحالی که باید به صورت یک جا پراخت می‌کردند. با این حال آنها به من دروغ گفتنند و چند رسید جعلی را به من دادند. آنها واقعا فکر می‌کنند فیفا احمق است؟ آیا فیفا شرایط ایران را نمی‌داند؟ این موضوع به تحریم مربوط نیست و بحث من هم تاخیر پرداخت ۳ الی ۴ روز نیست. بحث درباره دروغ و پرداخت نکردن طلبم است. الان وقت آن است که ماسک‌ها برداشته شود.

این اظهارات رادوشوویچ درحالی مطرح می‌شود که در دروه مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد قرارداد او به عنوان دروازه‌بان دوم به مدت ۴ سال با رقمی در حدود ۱ میلیون یورو تمدید شد و در ادامه در دوره مدیریت مجید صدری مطالبات این دروازه‌بان کروات به موقع پرداخت نشد تا او بتواند بعد از فسخ قراردادش و جدایی از پرسپولیس، با طرح شکایت در فیفا، پرسپولیس را محکوم کند و تمام مبلغ قرارداد او مربوط به ۴ سال را بپردازد. این یعنی طبق حکم فیفا پرسپولیس محکوم شد ۹۹۰ هزار یورو بابت کار انجام نشده به رادوشوویچ بپردازد.

در دوره مدیریت رضا درویش با رادوشوویچ مذاکراتی انجام شد تا مطالبات او به صورت اقساطی پرداخت شود اما در این توفق عنوان شده بود در صورت تاخیر در پرداخت اقساط، جریمه شامل حال پرسپولیس شود. حالا هم به خاطر تاخیر چند روزه در پرداخت قسط، پرسپولیس ۲۰۰ هزار یورو جریمه شده تا در مجموع (با احتساب قسط ۲۰۰ هزار یورویی پایانی) ۴۰۰ هزار یورو به رادوشوویچ بدهکار باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 0
    خدا لعنت کنه انصاری را که این قرار داد با شما بست وای چه کشور بی در و پیکری دارم که هر ننه قمری می اید و راحت چند میلیون یورو می گیرد و می رود به بزرگی خدا یک فرد بی سواد و محجوری هم حاضر نمی شد با یک دروازه بان همچنین قراردادی ببندد و یک نفر هم پیدا نمی شود که این اقا را بازخواست کند مثل تاج و کیروش مثل تاج و مشکل قلبی مثل مدیر استقلال و مربی ایتالیایی وووو
    • دادا IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 0
      این پولها ازجیب ملت پرداخت میشود اما کاراشتباه مدیران هیچ حساب کتابی ندارد چه کسی باید اینکار را بکند حداقل انصاری فر بیاید درمقابل اینکار ازدم اشتباه یک عذرخواهی بکند دراین شرایط اقتصادی باشگاهها جرم ایشان خیلی زیاده هم مادی هم معنوی اما شما را بخدا نهاد های نظارتی وقضایی ورود وحق مردم را بگیرند تا تکرار نشود
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    پول بیت الماله به هیش کی هم ربطی نداره.از جیب بابات که نمیده..گه کاریهای امروز هم بعدا مشخص میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس