تصمیم غیرمنتظره در انتظار گل‌محمدی/ مشکل سرمربی پرسپولیس پول نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که قراردادش در پایان فصل با سرخپوشان به پایان می رسد ممکن است قبل از رسیدن این زمان تصمیم غیرمنتظره ای بگیرد که دردسرهای زیادی را برای باشگاه ایجاد خواهد کرد.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی از زمان روی کار آمدن رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دچار اختلافات ریز و درشت شده بود. او بارها به همین دلیل مصاحبه‌های تند و تیزی را علیه مدیریت انجام داد اما عدم دریافت پاداش‌های قهرمانی و همچنین بی توجهی به برخی درخواست‌هایش باعث ارسال اخطارهای رسمی به باشگاه شد که درویش به آنها هم بی توجهی کرد تا قهر گل محمدی از حضور در تمرینات را به همراه داشته باشد.

آنچه ظاهر ماجرای دعوای اخیر گل محمدی با درویش تلقی می‌شود مسائل مالی است اما موضوعات دیگری هم وجود داشت تا سرمربی پرسپولیس از حضور در تمرینات سر باز زده و منتظر حل و فصل مشکلات تیمش باشد.

هیچکس با رختکن نیست

گل محمدی هر بار لب به گلایه از مدیران باشگاه گشود توانست بخش اندکی از طلب‌های بازیکنان و مربیان را زنده کند اما نارضایتی او از بی توجهی به مشکلات ریز و درشت مالی بازیکنان باعث دلسردی او از این وضعیت شد. یحیی بارها در نشست با هیأت مدیره عنوان کرد احساس تنهایی در رختکن وجود دارد و مسئولان باشگاه گاهی حل و فصل مسائل تیم را فراموش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

افشای ایراد عجیب قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس

پول نیست اما فرش ابریشم هست

یکی از دلخوری‌های گل محمدی از درویش بابت استقبال پر زرق و برق او از کاروان تیم النصر عربستان و ستاره‌هایش نظیر کریستیانو رونالدو و سادیو مانه است. درویش به همراه دخترش با دو تخته فرش به استقبال النصر رفت و ۴۸ ساعت کامل در اختیار باشگاه النصر عربستان بود تا پرداختی به بازیکنان قبل از بازی کاملاً فراموش شده و پس از شکست دو بر صفر این تیم به النصر به حساب اعضای تیم واریز شود.

یحیی در حالی نسبت به استقبال از کریس رونالدو اعتراض داشته که انگیزه تیمش قبل از بازی با النصر را پایین دانسته بود و در تماس‌هایی که با دو تن از اعضای هیأت مدیره داشته است خواستار رسیدگی به وضعیت تیم شده بود اما آنها شیفته حضور رونالدو در تهران بودند تا پرسپولیس فراموش شود.

گل محمدی پس از حضور پرسپولیس در قطر برای بازی با الدحیل در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا نیز نسبت به این حاشیه‌ها واکنش نشان داد و به اطرافیان خود اعلام کرد الدحیل تنها با دو مدیر میانی خود به استقبال ما آمد اما درویش با تمام ارکان باشگاه سراغ النصر عربستان رفت و به آنها فرش ابریشم اهدا کرد.

تصمیم غیرمنتظره در انتظار گل‌محمدی/ مشکل سرمربی پرسپولیس پول نیست

۶ اخطار بی جواب

گل محمدی از دهم شهریورماه شروع به نوشتن اخطارهای کتبی خود به باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات دو سال گذشته اش کرد. نامه‌هایی که تا ۱۵ مهرماه به ۶ عدد رسید اما درویش کمال بی اعتنایی به آنها را داشت تا گل محمدی این بار واکنش جدی تری از خود نشان دهد و اعتراضش را نسبت به این موضوع اعلام کند.

یحیی آماده تمدید، پرسپولیس بی‌میل

گل محمدی بدون شک یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ برتر در پرسپولیس بوده است. کسب جام‌های متعدد قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و این بار سوپرجام باعث شد تا یحیی در کنار برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته و او را تبدیل به بهترین مربی ایرانی در تاریخ لیگ برتر کند.

با این حال قرارداد یحیی با پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما باشگاه رغبتی نسبت به تمدید قرارداد او ندارد. گل محمدی قبل از شروع فصل عنوان کرده بود به دلیل خستگی تصمیمی برای ادامه فعالیت ندارد اما با پشت سر گذاشتن استراحت تابستانی نه تنها تصمیمش را تغییر داد بلکه حالا آماده تمدید قرارداد با مدیران باشگاه برای دو فصل دیگر است اما خبری از میز مذاکره نیست.

درویش هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است تا یحیی احساس کند تمایلی روی این موضوع نیست و شاید رفتن در میانه فصل را به پایان فصل ترجیح دهد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید گل محمدی در نشست روز یکشنبه هفته جاری با درویش شرکت خواهد کرد یا همچنان ترجیح می‌دهد مشکلاتش را به طور قانونی از طریق وکیلش پیگیری کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    هرگز در ایران فوتبال درست نمیشه،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس