گفت وگوی امیر قطر با شاه اردن درباره تحولات فلسطین

منابع خبری گزارش دادند، امیر قطر و شاه اردن تلفنی درباره آخرین تحولات فلسطین گفت وگو کردند.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر تلفنی با عبدالله دوم شاه اردن گفت وگو کرده است.

بر اساس این گزارش، امیر قطر و شاه اردن درباره آخرین تحولات اراضی فلسطینی و غزه رایزنی کردند.

تمیم بن حمد آل ثانی و عبدالله دوم همچنین درباره همکاری و روابط بین دو کشور و نیز تحولات منطقه‌ای و بین المللی گفت وگو کردند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

در همین پیوند، شاه اردن روز پنجشنبه اعلام کرد که کشورش حدود ۴.۵ میلیون دلار به اونروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی سازمان ملل متحد) کمک می‌کند.

پیش تر سازمان ملل متحد اعلام کرده بود، شمار فلسطینیانی که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی در غزه آواره شدند به ۴۲۳ هزار نفر رسیده است.

همچنین وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که حملات رژیم صهیونیستی به غزه شدت گرفته و تا کنون یک هزار و ۵۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید و ۶ هزار و ۶۱۲ نفر نیز زخمی شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 0
    اسرائیل در غزه دارد نسل کشی می کند ومثل عمر بن سعد ملعون آب را به روی زن وبچه و مردم غزه بسته
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    قطر از عوامل اصلی قتل عام سوریه بود .خائن هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس