کد خبر 1535232
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
بازیکنان پرسپولیس تمرین را تحریم کردند

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در اعتراض به مشکلات مالی حاضر به تمرین نشدند.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد که اوج گیری دوباره مشکلات مالی پرسپولیس و عمل نکردن باشگاه به تعهداتش سبب شده تا بار دیگر این باشگاه در روزهای اخیر دچار حواشی مختلفی شود.

پس از اینکه دیروز یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در اعتراض به تاخیر در پرداخت مبلغ قراردادش به باشگاه اخطار(نوتیس) دوم را داد و شایعه فسخ قراردادش مطرح شد، امروز بازیکنان این تیم در اعتراض به مسائل مالی تمرین این تیم را تحریم کردند.

قرار بود تمرین پرسپولیس پیش از ظهر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود که بازیکنان حاضر به تمرین نشدند تا بحران مدافع عنوان قهرمانی پیچیده‌تر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 1
    خیلی خوب بازی میکنند تازه تمرینات راهم تحریم میکنند متاسفانه آن بازیهایی که در زمان مربی بیگانه ارایه می دادند خیلی بهترازبازیکنانی کسل کننده ورو اعصاب تماشاگران میروند بود گلمحمدی دورانش بسر رسیده هر مربی ایرانی هم میتواند بااین بازیکنان فعلی قهرمان شود بهتر این مربی ترسو و بزدل را بیرون کنند امثال تا تار وغیره خیلی مفیدتر از گلمحمدی هستند رضاییان باکیفیت و موثر را بیخود ازدست داد اسماعیلی فر که دسته سومی ها هم جذب نمی کنند جذب کرد مهدی عبدی جوان وبا کیفیت را ازدست داد وشهاب زاهدی بی کیفیت را جایگزین نمود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس