کد خبر 1535138
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
دلبری: گل‌محمدی گفت مسافرت هستم!

عضو هیأت مدیره پرسپولیس گفت: گل‌محمدی خودش اعلام کرد که به مسافرت رفته است.

به گزارش مشرق، محمد دلبری در پایان جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: قرار بود امروز در خدمت آقا یحیی باشیم که مسافرت تشریف داشتند قرار شد در اولین جلسه در خدمت‌شان باشیم.

وی در مورد اینکه غیبت گل‌محمدی به خاطر دلخوری بود یا واقعاً مسافرت بوده، گفت: خودش گفت که مسافرتم.

دلبری در مورد اینکه شما در جریان اخطار دادن گل‌محمدی به باشگاه بودید، اظهار داشت: ما که اعضای غیر مؤظف هیأت مدیره هستیم با توجه به بحث‌هایی که دارد در جلسات شرکت می‌کنیم و مطالبی که در جلسه مطرح شود را بررسی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه گل‌محمدی از پرسپولیس دریافتی داشته است یا نه و مطالباتش چقدر است، گفت: اینها را خود باشگاه مشخص می‌کند. بله به تمام بازیکنان ۱۰ درصد قبل از بازی گل‌گهر پرداخت شد.

وی در مورد اینکه آپشن‌های فصل گذشته به او پرداخت نشده است، گفت: بحث سازمان بازرسی و مسئله‌ای که الان هست و در قراردادها یکسری ابهام دارند که باید اول آنها در دستگاه نظارتی رفع شود. یکسری اختلافات بر سر قراردادها و آپشن‌ها هم هست که ان‌شاءالله با توجه به موضوعات برطرف شود و قرار شد با خود گل محمدی صحبت شود. مشکل حل می‌شود، مشکل خاصی وجود ندارد. اینجا خانه آقا یحیی است.

دلبری در مورد کسر یک امتیاز از پرسپولیس گفت: در مورد آن هم قرار شد که هم اعتراض کنند و با توجه به مستنداتی که باشگاه دارد و از تیم‌های دیگر هم شکایت کنند و در مورد یک امتیاز هم اعتراض کنند.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در مورد کسر یک امتیاز صحبت شد، گفت: بله، یکی از دستور جلسات آن بود. چند موضوع دیگر هم در دستور بود آقای درویش در مورد پرونده آقای لوکادیا گزارش دادند و اقداماتی که انجام شده است.

وی در مورد اینکه از لوکادیا می‌توانید پول بگیرید، گفت: بله، رأی دارد و اگر ندهد محکوم می‌شود.

دلبری در مورد اینکه درست است که پول به فیفا ارجاع می‌شود تا تهاتر شود، عنوان کرد: ما دنبال این هستیم که طلب‌مان را به شکلی از فیفا بگیریم. هم مسئولان دولتی و هم مسئولان باشگاه در تلاشند تا پولی که در فیفا داریم که رقمش هم قابل توجه است و بسیاری از مشکلات را حل می‌کند، بگیریم.

وی افزود: مهم‌ترین بحثی که در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد بحث تعیین تکلیف مالکیت باشگاه است. اگر خصوصی‌سازی متولی آن است باید در مورد بقیه سهام تصمیم‌گیری کند. اگر دولت متولی آن است باید نسبت به مشکلات و مسائل به باشگاه کمک کنند.

دلبری در مورد اینکه با وزارتخانه هم در این مورد صحبت شده، گفت: بله، در مجمع صحبت کردیم. قرار شد این کار انجام شود. هنوز جلسه‌ای با حضور آقای وزیر هماهنگ نشده است.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی این مسئله حل می‌شود وبحث یحیی برای هواداران مهم است، اظهار داشت: بالاخره یکسری موضوعات در حد پیغام و پیام است و یکسری مطالب تا جلسه حضوری نباشد و ما به عنوان هیأت مدیره مطالب آقایحیی را بشنویم و مدیر تیم هم آقای پیروانی هستند حرف‌های‌شان را بشنویم و تصمیم‌گیری شود ولی چیز خاصی نیست که مشکل ایجاد شود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در چه شهری قرار است در لیگ میزبان حریفانش باشد، عنوان کرد: در جلسات، ورزشگاهی که شرایط خوبی داشته باشند مطرح شد که ورزشگاه‌های خوبی دارند و ما مشکلی نداریم. منتهی به خواسته ما نیست هم باید سازمان لیگ موافقت کند و هم هیأت آن استان موافقت کند و هم اینکه شورای تأمین آن استان مسئولیتش را قبول کند و آمادگی داریم در ورزشگاهی که شرایط خوبی داشته باشد بازی کنیم. ما در همه شهرها هوادار به اندازه کافی داریم. در هر شهری که کیفیت استانداردهای زمینش خوب باشد آمادگی داریم.

دلبری در موردی اینکه دریافتی بابت تبلیغات محیطی از سازمان لیگ داشته‌اید، گفت: هنوز دستور جلسه‌ای برای این موضوع نبوده چون موضوعی است که اختلافی است بین باشگاه و سازمان لیگ و هنوز خود باشگاه به توافق نرسیده که بعد بیاید و مصوبه هیأت مدیره بگیرد.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در مورد خبر شکایت پرسپولیس از استقلال به خاطر سقف بودجه گفت: امروز اعلام کردیم اگر قرار است آن یک امتیاز را از پرسپولیس کم کنند حتماً باید از تیم‌های دیگر که بیش از اینها تخلف داشته‌اند شکایت کنیم و حتماً پیگیری می‌کنیم. زیرا موضوعی که به ما گفته‌اند نسبت به تخلفات سایر باشگاه خیلی حائز اهمیت نیست قرار شد دوستان حقوقی این را پیگیری کنند.

وی در مورد اینکه شکایت از چه تیم‌هایی مدنظرتان است، گفت: مشخصاً نمی‌دانیم ولی آنچه امروز در جلسه مطرح شد قبلاً تیم‌های مطرحی که هستند خود سپاهان با آن همه تخلفاتی که گفته شد دارند که ۴ امتیاز از آنها کم شد.

دلبری در مورد بازگشت دو بازیکن سپاهان به تیم گفت: آن را باید از مجمع فدراسیون بپرسید که از یک طرف حکم اینگونه داده‌اند و از طرف دیگر اتفاقات دیگری رخ داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    پول بیت المال حرومشون باشه
  • ع IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    ببین فدراسیون به یکیی گفته تو این جور بگو افکار عمومی مشغول کن تا این کسر امتیاز گل سالم که خوردن خونسا کنن کثیف
  • رضا IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    گل محمدی گداتشریف دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس