واکنش امان به استفاده از پایگاه نظامی اردن برای کمک به تل آویو

منبع نظامی وابسته به نیروهای مسلح اردن ادعاهای مطرح شده درباره استفاده از پایگاههای نظامی اردن از سوی ارتش آمریکا برای انتقال تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، منبع نظامی وابسته به نیروهای مسلح اردن ادعاهای مطرح شده درباره استفاده از پایگاه‌های نظامی اردن از سوی ارتش آمریکا برای انتقال تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

این منبع بیان کرد: آنچه درباره برخاستن هواپیمای نظامی آمریکایی از پایگاه نظامی اردنی منتشر شده است، ادعایی کذب و بی اساس است.

منبع مذکور افزود که هواپیمایی که در ادعاهای مطرح شده به آن اشاره شده است پس از اینکه اجازه عبور به آن طبق پروتکل قانونی هوانوردی بین المللی داده شد، از حریم هوایی اردن عبور کرده است و در درخواست عبور تاکید شده که مسافربری است و حامل تجهیزاتی نیست.

این منبع بیان کرد: این ادعاهای در راستای خدشه وارد کردن به مواضع ثابت اردن و تلاش‌های آن در کمک به آرمان فلسطین است.

منبع مذکور بر موضع دائمی اردن در یاری ملت فلسطین و حق فلسطینی‌ها در تشکیل کشور مستقل دارای حاکمیت در اراضی شان تاکید کرد.

این منبع بر ضرورت گرفتن اخبار از منابع موثق تاکید کرد و درباره حملاتی که در راستای خدشه وارد کردن به اردن و مواضع آن رخ می‌دهد هم هشدار داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    29 3
    انشاا... بساط شما ها بی شرف ها از روی زمین جمع می شود با دستان همین مجاهدین فلسطینی و حزب الله
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      2 0
      مقامات اردن که حتما راست می گویند!!!
  • محسن IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    29 4
    شاه اردن مثل پدرش سگ دست اموزه غرب و اروپاس
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      0 0
      مردمش متنفرن از اسرایل یعنی شاهش اونقدر احمق نیست
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    26 3
    اردن نوکر آمریکا هست
  • US ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    21 5
    از شما هیچ چیزی بعید نیست، استاد خیانت و دورویی هستید،
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    20 3
    وقتی پایگاه نظامی آمریکا در اردن است یعنی شما نوکر آمریکا و علیه فلسطین هستید . ریشه را بزنید والا اگر آمریکا بخواهد از اردن محموله برای غاصبان صهیونیستی ببرد شما چگونه جلوی آن را می‌گیرید؟اصلا مگر از شما اجازه میگیرند ؟ مردم گول حرف های صدمن یک غاز شمارا نمیخورند .
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    23 4
    لعنت به غیرتتون نداشته تون
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    20 3
    اردن ننگ بر تو مگر عرب و مسلمان نیستی
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    18 3
    شاه خائن اردن باید سرنگون بشه
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    3 21
    دیدن منطقه آرام است و کشور ها در صدد مراوده با اسراییل را دارند برنامه ریزی کزدن که یک جنگ در منطقه راه بیندازند
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      1 0
      چقدر زر میزنی آلبانی، خوب کردن دمشون گرم مرگ بر اسقاطیل
    • بختیاری IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      0 0
      بله تا چشم تو و همه چهارپایان در خدمت یهود دربیاد.واقعا چه لذتی داره دیدن جلز و ولز کردن شماها از یکطرف صاحب گوسفندان زیر گلوله و موشک و از طرف دیگر گوسفندان بع بع کنان خلاف جهت ارباب در حال فرار چون بزدل و ترسو هستند و در تمام طول تاریخ بزدلان در اختیار یهود فقط خیانت و دروغ بلد بودند ( من توهینی نکردم این لقب گوسفند و حیوان باری از طرف کتاب مقدس ارباب نصیب شما شده،غیر یهودیانی که 2 دسته هستند 1- مخالف یهود که باید کشته شوند 2- غیر یهودیانی که در خدمت یهود هستند و باید مثل گوسفندان و حیوانات باری آب و علوفه اینها را تامین شود تا زمانیکه قابل استفاده هستند.) حداقل یه کوچولو از مغزت استفاده کن اگر مغزی داری آخه چرا میخوای آکبند نگهداری کنی؟؟ حداقل کتاب مقدس اربابت رو بخون تا بدونی چه عاقبتی داری و بعد از استفاده قرارهست چه بلایی سرت بیاد.! جهت اطلااع تو سایر غربگداهای نورچشمی عزادار طبق تورات این گوساله های ارباب شما محکوم هستند به نابودی و سلاخی اما این ابله تر از شماها فکر کردند دست خدا بسته و ناتوان هست، مطالعه کن تا بفهمی...
  • Puyamotlaq IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام علیکم امروز اگر ملت های آزاده جهان بویژه مسلمان و دولت های مطبوع آنها درهر صورت باید پشتیبانی سیاسی و اقتصادی و معنوی از ملت فلسطین و مقاومت آنها انجام دهند تا جایی فشار بر رژیم صهیونیستی و اشغالگر اسرائیل برآورند که حتی فکر حملات به غیر نظامیان نداشتن باشد چرا اینقدر دولت های مسلمان بی غیرت شده اند که به آسانی طی مراحل متعدد جرات بکند ارتش اشغالگر صهیونیستی اسرائیل به زنان و کودکان از زمین و هوا حملات نظامی انجام دهد و تعدا هزاران زن بچه را طی چند روز گذشته به خاک وخوش بکشد. ارتش و حافظان رژیم صهیونیستی وه تحت پرچم اشغالگر اسرائیل زندگی می کنند بعنوان اشغالگر در مناطقی غیر قانونی بعنوان اشغالگر تحت حمایت ارتش رژیم صهیونیستی روزانه تا به امروز زن و بچه فلسطینی کشته اند و آواره کرده اند و مقدسات اسلامی از جمله مسجد الاقصی و نمازگزاران را به خاک و خون کشیده اند ، بدون شک اسرائیلی ها با حضور چند دهه اخیر خود در سرزمین های اشغالی فلسطین سعی در تطهیر اشغالگری ارتش اسرائیل در حضور نظامی و جنایات جنگی خود علیه فلسطینیان داشته اند با مردم مظلوم فلسطین که حضور چند صد ساله در سرزمین فلسطین داشته اند متفاوتند. دولت‌ها مسلمان و آزادگان جهان در صورت سکوت در برابر اشغالگر اسرائیلی و جنایات جنگی بر ضد مردم بی دفاع فلسطین شریک جنایات جنگی اسرائیل هستند و در پیشگاه الهی و پیامبر اسلام سرافکندگی خواهند داشت در روز قیامت.
  • فدائی ایران و اسلام🇮🇷 IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    اردن ننگت باد. گذرگاه گسیل داعش به سوریه بودی. زنده باد مقاومت. پیروز باد فلسطین. مرگ بر اسرائیل.
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    مردم اردن مقابل آمریکا بایستند.
  • سعید US ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    حال که صهیونیست‌ها به کودک و زن وغیر نظامی رحم نمیکنند و آب از سر فلسطینی‌ها گذشته،بایدبه موشک باران و مقاومت ادامه دهند،نبایدهیچ کوتاه آمد،اسرائیل توان جنگ طولانی رو ندارد
  • مهدی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    انشاالله دروغتان راست باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس