روایت یک شهرک‌نشین از رفتار نیروهای مقاومت با زنان و کودکان

یک شهرک‌نشین در مصاحبه با یکی از شبکه‌های رژیم صهیونیستی می‌گوید زمانی که نیروهای مقاومت وارد خانه‌اش شدند نیروهای مقاومت به آن‌ها گفتند: نگران نباش! ما مسلمان هستیم و زن و کودک نمی‌کشیم.

به گزارش مشرق، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارشی درباره نوع رفتار رزمندگان مقاومت فلسطین با شهرک‌نشینان منتشر کرد.

براساس گزارش امروز (سه‌شنبه) وبگاه «قدس»، «روتیم» شهرک‌نشین اهل کیبوتس «کفارغزه» در جنوب غرب اراضی اشغالی در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی لحظه ورود نیروهای مقاومت به خانه‌اش را این طور روایت می‌کند: «در زمان آغاز حمله، کودکانم خواب بودند. من وارد پناهگاه شدم تا در کنار آن‌ها باشم. درِ پناهگاه را بستم».

روتیم ادامه می‌دهد: «به آن‌ها گفتم بیرون خطرناک است و آدم‌های بد آنجا هستند. لحظاتی بعد، صدای ورود ناگهانی [نیروها] به خانه‌ام را شنیدم؛ شنیدم که دارند در خانه‌ام به زبان عربی صحبت می‌کنند. سعی کردم درِ پناهگاه را محکم هل دهم تا نتوانند وارد شوند».

او اضافه می‌کند: «اما ۶ نیروی [مقاومت] در خانه‌ام بودند. آن‌ها موفق شدند درِ پناهگاه را باز کنند. یک گلوله به درِ پناهگاه شلیک کردند. این گلوله فقط من را زخمی کرد و سپس به کمد اصابت کرد. نیروها وارد پناهگاه شدند و من به آن‌ها گفتم دو تا بچه اینجا هست! این اولین چیزی بود که به آن‌ها گفتم».

روتیم می‌افزاید: «این را به زبان انگلیسی به آن‌ها گفتم و آن‌ها لحظه‌ای ما را نگاه کردند و یکی از آن‌ها به زبان انگلیسی به ما گفت: نگران نباش. ما مسلمان هستیم و به شما آسیب نخواهیم رساند. از یک طرف با شنیدن این حرف‌ها غافلگیر شدم و از طرف دیگر استرسم کم شد».

او در ادامه می‌گوید: «من کنار بچه‌هایم نشستم و نیروهای [مقاومت] یک صندلی از اتاق غذاخوری آوردند. یکی از نیروهای مسلح تمام‌وقت در پناهگاه در کنار ما بود و بقیه در خانه دائم این طرف و آن طرف می‌رفتند. یکی از آن‌ها موزهای روی میز را دید و به من گفت: من می‌توانم یکی بردارم؟ (لبخند روتیم) گفتم: بله! می‌توانی یکی برداری».

روتیم روایت می‌کند: «پسر بزرگم کمی استرس داشت؛ اما دخترم خیلی تحت تاثیر قرار نگرفته بود و با تبلتش داشت بازی می‌کرد. آن سلاح‌ها خیلی بچه‌هایم را نترسانده بودند. اولش آن‌ها در کنار پناهگاه با یکدیگر گفت‌وگو می‌کردند؛ به زبان عربی صحبت می‌کردند. پسرم از من پرسید: یعنی دارند به عذرخواهی از ما فکر می‌کنند؟ (لبخند روتیم) من به پسرم گفتم: این طور به نظر نمی‌رسد».

او در پایان گفت: «حدود دو ساعت در خانه‌ام بودند و در آخر هم یکی از آن‌ها درِ پناهگاه را بست و همگی خارج شدند».

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین تصاویری را از دیوار خانه‌ها بعد از ورود نیروهای مقاومت به آن‌ها منتشر کرده که روی آن‌ها نوشته شده: «قسام کودکان را نمی‌کشد».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    آفرین به زن بچه اسراییلی رحم می کنید 👏👏👏👏👏👏👏
  • هوشنگ IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    آفرین به زن بچه مردم رحم کردید توقع زیادی از اسراییلی ها نداشته باشید
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    زیبایی رفتار اسلامی در سرسخت ترین قلبها هم نفوذ می کنه
  • کورش IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    درود به شرفشون اینجاست که باید دنیا فرق بین بچهای مقاومت رو با داعشی و یانکی و صهیونیست بفهمه
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    دروغپردازی خوبی بود . شبکه الحدث ارگان حماس خودش فیلم هایی را منتشر کرده که خلاف این رو میگه
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    دمشان گرم اسلام با کشتن زنان و کودکان و سالخوردگان مخالف هست
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    ما مسلمان هستیم.... بسیار زیبا. مثل بعضی از شماها اهل تجاوز گروهی به دختران نیستیم
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    فقط صهیونیست های وحشی صفت کودک کش هستند خدا لعنتشون کند
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 1
    وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    درود بر رزمندگان اسلام
  • بهزاد IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام ، فرهنگ اسلام والاترین فرهنگ هست ، آفرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس