مسکو:درباره ارسال سلاح‌های آمریکا به بازارهای سیاه هشدار داده‌ایم

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: بارها به توزیع تسلیحات ناتو و آمریکا توسط زلنسکی به «بازارهای سیاه» هشدار داده‌ایم.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: بارها به توزیع تسلیحات ناتو و آمریکا توسط زلنسکی به «بازارهای سیاه» هشدار دادیم.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این باره ادامه داد: به مدت یک سال و نیم، در جلسات توجیهی رسمی در وزارت امور خارجه روسیه، در مورد چگونگی توزیع تسلیحات ناتو- عمدتاً آمریکایی- ارائه شده به زلنسکی به «بازارهای سیاه» صحبت کردم. دلایل این سخنانم فساد در اوکراین و پیوند فساد بین واشنگتن و کی یف است. ما صحبت کردیم، هشدار دادیم، از رسانه های جهان خواستیم تا توجه کنند.

زاخارووا در ادامه تصریح کرد: از بلومبرگ، نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، پولیتیکو، آسوشیتدپرس، بی‌ بی‌ سی و دیگران بپرسید که چند بار داده‌ های ما را مورد استناد یا تحقیق قرار داده‌ اند؟ من جواب می دهم: اصلا بررسی نکردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    تهیه کوکایین این ناجنس معتاد منحرف بلاخره خرج داره، دیگه باید پولش تامین بشه یا نه؟،علنا داره سربازانش رو خلع سلاح می‌کنه پولش میزنه به جیب این زلنسکی حروملقمه بی همه چیز
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    شاید خوده روسیه ام ضبط شده هارو داده
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    سلاح ها رفته به نوار غزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس