گنج‌زاده نهمین طلای کاروان ایران را ضرب کرد

سجاد گنج زاده نماینده وزن ۸۴+کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در فینال بازی های آسیایی با شکست نماینده قرقیزستان طلای این رقابت ها را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، سجاد گنج زاده نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در مرحله فینال این رقابت ها به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با شکست این کاراته کا با نتیجه ۴ بر ۲ مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

گنج زاده در نخستین مبارزه با " وادانا ایکسایاسن" نماینده کشور لائوس مبارزه کرد و این دیدار با نتیجه ۸ بر ۲ به سود سجاد به پایان رسید و در مرحله یک چهارم "محمد آواییش" از پاکستان را با نتیجه ۹ بر یک شکست داد. گنج زاده برای رسیدن به فینال نوزدهمین دوره بازی هایی آسیایی و تکرار دومین مدال طلای خود در بازی های آسیایی"کانگ تانگ" از تایلند را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و به فینال نوزدهمین دوره بازی های آسیایی راه یافت.

لازم به ذکر است، گنج زاده سال ۲۰۱۸ در بازی های آسیایی جاکارتا مدال طلا کسب کرده بود. وی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو با شکست نماینده عربستان به مدال طلا دست یافت. گنج زاده چهار مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز جهانی در بخش مسابقات تیمی و انفرادی را دارد. گنج زاده ۶ مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در بخش کومیته و انفرادی را در کاراته ورزشی خود به ثبت رسانده است. وی مدال طلای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی باکو را نیز کسب کرده است.

ضمن اینکه روز گذشته، بهمن عسگری در وزن ۷۵- تیم ملی کاراته مردان و مبینا حیدری نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت ها حذف شدند.

هدایت تیم ملی کاراته ایران برعهده سید شهرام هروی است. شهاب سلطانی نیز در این رقابت ها به عنوان مربی کنار تیم ملی حضور دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس