کد خبر 1533096
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
حذف گلشادنژاد با شکست مقابل حریف قزاقستانی

آتوسا گلشادنژاد نماینده وزن ۶۱-کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در جدول شانس مجدد بازی را به نماینده قزاقستان واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، امروز (جمعه-چهاردهم) آتوسا گلشادنژاد نماینده وزن ۶۱-کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در جدول شانس مجدد با مارتا "خسوس ده کارمو" ماکائویی مبارزه کرد که این دیدار در پایان ۲ بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. گلشادنژاد در ادامه مبارزات خود در جدول شانس مجدد برای رسیدن به مدال برنز به مصاف نماینده قزاقستان رفت و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده قزاقستان تمام شد و گلشادنژاد از گردونه رقابت ها حذف شد.

وی در نخستین مبارزه به مصاف "سارا آلامری" از کشور امارات رفت و این دیدار ۴ بر یک به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. گلشاد نژاد در مرحله یک چهارم به مصاف نماینده ویتنام رفت و این دیدار حساس در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید و گلشادنژاد با رای داوران بازنده این دیدار اعلام شد.

هدایت تیم ملی کاراته بانوان برعهده ارباب است، پگاه زنگنه نیز به عنوان مربی کنار تیم ملی حضور دارد.

صبح امروز سجاد گنج زاده نماینده وزن ۸۴+ تیم ملی کاراته کشورمان در نیمه نهایی این رقابت ها با شکست نماینده تایلند به فینال بازی های آسیایی هانگژو راه یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس