پیروزی نزدیک رحمان عموزاد مقابل حریف ژاپنی

رحمان عموزاد به دومین برد خود در بازیهای آسیایی هانگژو رسید اما ابراهیم خواری در کشتی دوم شکست خورد.

به گزارش مشرق، در آغاز رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی در هانگژوی چین، در وزن ۶۵ کیلوگرم که با حضور ۱۸ نفر برگزار می شود، رحمان عموزاد در دور اول به مصاف عباس رحمان اف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه ۱۲ بر ۶ به برتری رسید. وی در دور دوم با کایکی یاماگوچی از ژاپن کشتی گرفت که در یک مبارزه کم افت و خیز عموزاد به برتری ۲-۱ رسید و به یک چهارم نهایی راه یافت.

اما ابراهیم خواری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل امان از هند در شرایطی که در پایان تایم نخست با ارائه یک نمایش بی نقص و تکنیکی ۸ بر ۳ پیش بود، در وقت دوم از نظر بدنی دچار افت شد و با هجوم های بی امان حریف هندی امتیازات زیادی را از دست داد و در نهایت با نتیجه سنگین ۱۹ بر ۸ شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

خواری پیش از این در دور نخست مقابل لوبرگویتو آلوین از فیلیپین ۱۰ بر صفر صاحب برتری شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    مشکل بدنسازی را حل کنید
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    رحمان کشتی گیری نیست که وقتی جلو افتاد بتونه دفاعی بازی کند. وقت کشی برای او از دست دادن تمرکز است. وقتی ریتم یا تمپو خود را نداشته باشد می بازد. هر لباسی را همه نمی‌توانند بپوشند، خیاط باید لباس را اندازه و مناسب متقاضی بدوزد.
  • مهدی بیرانوند IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    اینکه اسمش با خودشه خواریش افتاده
  • رضامحمدی IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    با این سرمربی و رئیس فدراسیون شما هيچوقت طلا نمی‌گیرد آقا چهارتا آدم کار بلد بیارید دبیر و درستکار روهم رفته دوتا مدال دارن که به هیچی نمیرزه شانسی مدال گرفتن کشتی بلد نیستن چرا برزگر جدیدی خادم اینها باشن نه این دوتا پتومت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس