محموله قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در لرستان کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب دلفان در استان لرستان گفت که با تلاش سربازان گمنام در اداره اطلاعات محموله قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش مشرق از روابط عمومی دادستانی دلفان، محمد زیرک شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: با رصد و اقدامات اطلاعاتی انجام شده در اداره کل اطلاعات استان لرستان باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در شهرستان دلفان مورد ضربه قرار گرفت و در این عملیات سه نفر بازداشت شدند.

وی افزود: از این افراد تعداد ۱۰ قبضه سلاح کلاشنیکف، پنج کلت کمری، سه قبضه سلاح ساچمه زنی، تعداد ۳۵۰ عدد فشنگ جنگی، گلوله زنی و ساچمه زنی و همچنین مقادیری سلاح سرد کشف و ضبط شد و متهمان با صدور قرار قانونی بازداشت شدند.

زیرک با بیان اینکه پرونده متهمان در حال رسیدگی است، تصریح کرد: دادسرای عمومی و انقلاب دلفان با افرادی که قصد قاچاق یا حمل سلاح، مهمات و مواد مخدر را داشته و اشخاصی که به هر نحو قصد ایجاد ناامنی دارند با قاطعیت برخورد قانونی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: کوچکترین اقدام خلاف قانون افراد خاطی همواره در رصد سربازان گمنام قرار دارد.

خبرنگار ایرنا برای اخذ جزییات بیشتر با دادستان دلفان تماس گرفت که زیرک در توضیح کوتاهی گفت: این محموله سلاح و مهمات دیروز کشف شد و افراد بازداشتی قصد انتقال آن را از استان های غربی به تهران داشتند.

دلفان در شمال غرب استان لرستان و همسایگی استانهای کرمانشاه و ایلام قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    1 0
    سلاح گرم مجازاتش اعدام و گزنه اوضاع از این هم که هست بدتر میشه.یارو سلاح گرم جز واسه جرم و جنایت واسه کار دیگه ای به دردش نمیخوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس