کد خبر 1455178
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان دزفول از کشف ۱۸۴ قبضه اسلحه غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی" عصر شنبه با اعلام این خبر اظهارکرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با همکاری رده همنام شهرستان دزفول با رصد مستمر و تلاش شبانه‌روزی اعضای باند قاچاق سلاح که از طریق استان ایلام محموله سنگین سلاح را جهت توزیع وارد دزفول و در محل‌های مناسب جاساز کرده بودند را شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات پیچیده و ضربتی ماموران پلیس اعضای پنج نفره باند قاچاق سلاح را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۶۴ قبضه سلاح جنگی به همراه ۱۲۸ خشاب جنگی و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه به اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی با محوریت جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در استان اشاره کرد و افزود: از دستاوردهای این طرح دستگیری ۱۱۰ نفر از دارندگان سلاح و کشف ۱۲۰ اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز با ۲هزار و ۳۷۹ عدد فشنگ است.

وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    5 0
    چرا اسم کشورهایی که اینا رو به ایران می فرستند اعلام نمی کنید؟ غربی ها یه چیز کوچیکی رو به ایران نسبت میدند.
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 0
      از عراق وارد شدند سلاح کلت کمری و ساخت ترکیه هستند
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    3 0
    در زمان جنگ، کشور بی در و پیکر بود و هر ننه مادری برای خود سلاح مخفی کرده است. در کل کشور اوضاع خیط است. تفتیش کنید در اکثر خانه ها خصوصاً کسانی که دست به جرائم سازمان یافته می زنند از کشف سلاح در بین آنان بی نصیب نمی شوید. تشدید مجازات را جدی بگیرید.
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    0 0
    چرا حکم اعدام و اسامی اعلام نمیشه برا اینا خون آدما اصلا برا قضات محترم مهم نیست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس