آخرین جزییات از وضعیت دختر دانش‌آموزی که در مترو دچار حادثه شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: امروز براساس وظیفه اخلاقی و سازمانی خود به عیادت ایشان آمدیم البته کادر درمان تمام تلاش خودشان را انجام می دهند.

به گزارش مشرق، مسعود درستی در خصوص آخرین وضعیت دختر ۱۶ ساله مصدوم در ایستگاه میدان شهدا نیز گفت: روز گذشته به همراه تعدادی از مدیران عیادتی از این فرد داشتیم و ما در کنار این دختر و خانواده این فرد مصدوم هستیم و از مردم می خواهیم برای بهبود وضعیت این مسافران مترو دعا کنند.

به گفته وی، وقتی که این دختر در داخل واگن بیهوش می شود و سر این فرد به بدترین نقطه که درب ورودی واگن است برخورد می کند در سریع ترین اقدام از توقف قطار جلوگیری شد و با حضور به موقع عوامل اورژانس این فرد به مراکز درمانی منتقل شد.

توسعه کنترل هوشمند مسافران در مترو تهران/ آرامش مسافران مهم است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همچنین از توسعه کنترل هوشمند مسافران در این ناوگان خبر داد و گفت: در راستای حفظ امنیت و آسایش مسافران دوربین های عبور و مرور در ایستگاه ها افزایش پیدا می کند.

درستی اظهار کرد: ما هر چقدر بتوانیم در راستای حفظ آرامش مسافران گام برداریم کم است و هدف اصلی شرکت بهره برداری مترو اولویت اول خدمات مناسب و دوم حفظ آرامش و آسایش مسافران است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: ناوگان مترو تهران یک شهر زیرزمینی است که روزانه چند میلیون نفر تردد می کنند و برخی مواقع اتفاق غیر قاب پیش بینی برای مسافران پیش می آید اما در این شرایط به راهبران و کارکنان شرکت مترو تاکید می کنیم که اقدام فوری در راستای حفظ آرامش و سلامت مسافران انجام دهند.

درستی تاکید کرد: در کنار خدمات رسانی حمل و نقلی به مسافران تلاش داریم مسافران در محیطی آرام و مناسب به سفر بپردازند.

ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و ۱۵۰ ایستگاه فعال است.

ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهرماه یک دختر دانش‌آموز ۱۶ساله به‌نام "آرمیتا گراوند" در ایستگاه میدان شهدا (خط ۴ مترو)، به‌قصد عزیمت به مدرسه وارد مترو می‌شود که با دو نفر از هم‌مدرسه‌ای‌های خود قرار داشته است؛ لحظه ورود قطار به ایستگاه، این سه نفر به‌سمت واگن انتهایی قطار حرکت می‌کنند اما طبق تصاویر دوربین‌ها، یکی از آنها هنگام باز شدن درِ قطار، تعادل خود را احتمالاً به‌دلیل افت فشار از دست می‌دهد و روی زمین می‌افتد که در ادامه با حضور نیروهای اورژانس، این فرد به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    45 9
    خخخ چقدر بدبخت شدین که واسه یه موضوع ساده هم مجبورین اینهمه توضیح بدین آخرش هم کسی باور نمیکنه بگین ماست سفیده هم کسی باور نمیکنه
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      0 0
      بله افرادی که مرجعشون رسانه های مزدور وخائن ایران اینترنشنال وبی بی سی و.. باورنمی کنند
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    7 5
    متاسفانه پسردختردبیرستانی ها آشغال پاشغال زیاد میخورن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس