پاسخ به همه ابهامات حادثه برای آرمیتا گراوند؛ چرا او به بیمارستان فجر منتقل شد؟

اسناد و شواهد کمک می‌کند تا ابعاد حادثه رخ داده برای دختر ۱۶ ساله دانش‌آموز به دور از هیاهوی رسانه‌ای قابل بررسی باشد.

به گزارش مشرق، صبح روز یکشنبه ۹ مهرماه، آرمیتا گراوند دختر دانش‌آموزی که از ایستگاه متروی شهدای تهران به سمت مدرسه می‌رفت در واگن مترو تعادلش را از دست داد و بر زمین افتاد. این دختر ۱۶ ساله توسط چند تن از همراهانش از داخل واگن به بیرون منتقل شد. بلافاصله عوامل اجرایی مترو اقدامات اولیه درمانی بر روی وی را آغاز کردند و پس از تماس با اورژانس، ماموران اورژانس عملیات درمانی را آغاز کردند و او را به بیمارستان منتقل کردند.

برخلاف حوادث مشابه سال‌های گذشته این بار مترو بلافاصله فیلم‌های مربوط به حادثه را منتشر کرد.
مسعود درستی، مدیرعامل مترو نیز عنوان کرد فیلم‌های مداربسته ادعای درگیری عوامل مترو با این دختر را رد می‌کند و «هیچ‌گونه درگیری لفظی و فیزیکی بین مسافران با آن‌ها یا عوامل مترو در دوربین‌ها ثبت نشده است».

* مادر آرمیتا: به جای حاشیه‌سازی برای دخترم دعا کنید
یکی از موارد مطرح شده این بود که ماموران و عوامل مترو با آرمیتا گراوند درگیر شدند. این در حالی است که خانواده آرمیتا پس از بازبینی فیلم دوربین‌ها این ادعا را رد کردند.

مامورانی که تذکر به بی‌حجابان می‌دهند پشت گیت‌های ورودی قرار دارند و وارد سکّو یا داخل قطار نمی‌شوند.

شائبه دیگری که وجود دارد، درگیری مردم با آرمیتا به دلیل عدم رعایت حجاب در داخل واگن و هل دادن اوست. «مهلا» همکلاسی و دوست آرمیتا که در روز حادثه همراه او بود عنوان کرد که هیچ کس به ما تذکر نداد و کسی هم آرمیتا را هل نداد.

فیلم منتشر شده از کل مسیر از لحظه ورود تا رفتن به قطار نیز منتشر شد و نشان داد که او در طول مسیر هیچ گونه درگیری حتی لفظی هم نداشته است.

ابهام دیگر درخصوص انتقال آرمیتا گراوند به بیمارستان فجر است، اساساً چرا باید آرمیتا را از ایستگاه متروی شهدا به بیمارستان فجر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارتش در خیابان پیروزی ببرند درحالی که دو بیمارستان معیری و شفایحیاییان در نزدیکی میدان شهدا قرار دارد؟

اطلاعات ما از مراکز درمانی نشان می‌دهد که دو بیمارستان معیری و شفایحیاییان بیمارستان تخصصی ارتوپدی هستند اما بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فجر دارای بخش‌های جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب،درمانگاه داخلی، درمانگاه قلب، درمانگاه ریه و ... است.

برای اطلاعات بیشتر درخصوص پروتکل اعزام آمبولانس به بیمارستان ماجرا را از اسماعیل فراهانی، معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران جویا شدیم. وی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: پس از دریافت تماس توسط پرسنل ۱۱۵، کارشناس مربوطه شرح حال بیمار را گرفته و متناسب با آن نوع وسیله نقلیه مناسب (موتورلانس، آمبولانس، اتوبوس، بالگرد) را به محل اعزام می‌کند.

وی افزود: نیروی اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، شرح حال را بیان می‌کنند و «مناسبترین» مرکز درمانی به او اعلام می‌شود. مناسبترین مرکز درمانی لزوماً نزدیکترین بیمارستان نیست بلکه یکی از پارامترها است. تجهیزات بیمارستان مقصد و ظرفیت پذیرش نیز جزو عوامل تعیین کننده در اعزام مصدوم است.

فضای امنیتی پیرامون داخل و خارج بیمارستان، ممنوعیت عبور در طبقه اول و لغو ملاقات‌ برای سایر بیماران، شائبه‌های دیگری بود که در این موضوع مطرح شد.

اما همانطور که پیشتر گفته شد بیمارستان فجر، وابسته به نیروی هوایی ارتش است و حضور سرباز و پرسنل نیروهای هوایی ارتش با لباس فرم طبیعی است. فیلم‌های منتشر شده از اطراف بیمارستان هم خلاف این موضوع را صادر می‌کند و جریان عادی است.

پاسخ به همه ابهامات حادثه برای آرمیتا گراوند؛ چرا او به بیمارستان فجر منتقل شد؟+ فیلم

* علل شایع غش کردن چیست؟

«اگر ضربه بر سر آرمیتا نخورده، برای چه باید او تعادلش را از دست بدهد و بر زمین بخورد» این نکته دیگری بود که در خصوص ماجرای آرمیتا گراوند مطرح است، برای یافتن پاسخ این سوال به سراغ ابراهیم نوری گوشکی پزشک متخصص خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رفتیم.

پزشک متخصص کاهش سطح هوشیاری ناگهانی را به چند دسته غش بدون عارضه (سنکوپ موقعیتی)، هیپوتانسیون ارتواستاتیک، اختلال در عملکرد سیستم عصبی (صرع)، اختلال در عملکرد سیستم قلبی عروقی (سنکوپ) و اختلال در عملکرد روان (حملات روانی) دانست. «غش» از دست دادن هوشیاری کوتاه مدت است. این اتفاق به دلیل افت ناگهانی جریان خون در مغز اتفاق می‌افتد. یک قسمت غش معمولاً چند ثانیه یا چند دقیقه طول می‌کشد. سپس فرد بیدار می‌شود و به حالت عادی باز می‌گردد.

این پزشک افرود: مصرف داروهای خاص مانند دیورتیک‌ها(مدرها)، مسدودکننده‌های کانال کلسیم و مهارکننده‌های آنزیم مبدل آنژیوتانسین (ACE)، حذف بیش از حد وعده‌های غذایی، کار، بازی یا ورزش بیش از حد سخت، خیلی سریع بلند شدن، استفاده از الکل یا مواد مخدر از عوامل موثر در افت فشار است

* حال نامساعد خانواده فرد آسیب دیده

در زمان بروز حادثه‌های ناگهانی و این چنینی که فرزند دچار سانحه می‌شود، پدر و مادر و نزدیکان وضعیت روحی مناسبی ندارند و هر اخبار نادرستی می‌تواند به آلام و دردهای آنان اضافه کند. در چنین وضعیتی پدر و مادر آرمیتا گراوند حتی با چهره‌ای مغموم و ناراحت برای پایان دادن به شائبه‌ها مقابل دوربین قرار گرفتند و توضیحاتی را درباره دخترشان ارائه دادند، هرچند همین موضوع را هم به حاشیه‌ای برای این خانواده تبدیل کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 82
  • در انتظار بررسی: 31
  • غیر قابل انتشار: 22
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    چرا فیلم‌های داخل واگن رو منتشر نمی‌کنید؟
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      19 49
      علی الحساب یه فراخوان بدید بخندیم تا بعد
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      23 41
      من میگم فیلم داخل واگن هم اگر دوربینی داخل واگن بوده منتشر شه. یا خودش بی هوش شده یا شخص دومی باهاش درگیر شده درسته؟ در حالت اول که هیچ در حالت دوم اون شخص دومی باید پاسخگو باشه اونم در برابر قانون. نه شیر تا پیر مملکت رو ردیف کنن بیا توضیح بده!. هر روز هر روز. مردمو مسخره کردید؟
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      27 43
      انتشار دادن و مثلا معلوم شد یکی باهاش درگیر شده بعد شما میخواید چیکار کنید مثلا؟ نظام این وسط چیکاره س؟ دیگه گشت ارشاد و ونی هم نیست که بخواید بهونه سیاسی بیارید. سناریوی تکراری
    • سید فروزان CH ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      47 49
      به تو و امثال چه مربوط که فیلم داخل واگن زنانه را پخش کنند ؟؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      24 49
      از لحظه ورود تا افتادنش سه ثانیه طول کشید تو این سه ثانیه چه اتفاقی میتونه برای یه نفر بیفته؟ شاید خفش نشسته بودن با تک تیر انداز یهو زدنش. شاید پشت در مترو قایم شده بودن یهو پیریدن جلو ترسیده!
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      56 45
      افت فشار ؟ بیماری زمینه‌ای ؟ خطایی انسانی ؟ کی این حرف‌ها رو می‌تواند باور کند ؟
    • وطن پرست DE ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      7 8
      تا وقتی مدام پاسخ گو هستید یعنی منفعلید. بی عرضگی شما رو باید امثال شهید علی وردی جمع کنه.
    • کارگر IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      3 7
      حجاب شده شال دور گردن برای عبور از ورودی مترو
    • ناصر IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      5 3
      همه تبلیغ شبکه های معاند نظام به صحنه قبل از ورود به داخل مترو اشاره می کنند و بعد شما فقط قسمتی که وارد مترو شدند رو نشان میدید و انتظار دارید به شایعات دامن نزنند؟!!
    • ناهید IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      4 1
      کسی نگفته داخل مترو اتفاقی افتاده همه حرف و توپخانه دشمن رو این نقطه زوم کرده که قبل از ورود به مترو
    • معلم IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      14 2
      خدا امثال تو رو شفا بده اگه قرار بود کسی هول داده بشه یا کتک بخوره اون خانم که با موی مش کرده و بلیز شلوار از مترو خارج میشد باید زودتر ضربه مغزی مبشد چقدر ابلهید شما ها و البته دنبتل برگایی فتنه جدید خدا لعنتتون کنه که اتیش فتنه رو به پا میکنید گ به دنبالش باعث و بانی ریختن خون جوانهای مملکت میشید
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    49 87
    فیلم های داخل واگن رو انتشار دهید
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      85 32
      فیلم درون و بیرون یکیه کلا سه ثانیه طول کشید همون دم در در حال ورود افتاد زمین. معلومه فیلمو دقیق ندیدید یا دیدید و خوتون رو زدید به اون راه
    • حیدر صالح IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      7 2
      دوربین داخل قطار یا نیست یا مثل همیشه معمولا سیستم قطعه
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    41 22
    پس کلیپ های داخل واگن کجاست؟ چرا انتشار نمی‌دهید ؟
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    68 35
    هیچ نیازی نیست که تو سناریو سازی و هشتگ سازی دشمن بازی کنید. همه چیز مشخصه ولی حتی اگر هم شخص دیگری به هر دلیلی این دختر خانم رو مورد حمله قرار داده بود همون شخص باید مورد ماخذه قرار بگیره اونم توسط قانون. مثل سایر پرونده ها. نه اینکه کل امکانات مملکت رو بسیج کنید برای توضیح واضحات به چهارتا مغرض یا مریض سیاسی مجازی
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      14 4
      چرا خبر نگار شرق بازداشت شد مکر از چی میخواست گزارش تهیه کنه؟؟؟؟!!!!
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      5 7
      ۱۵:۴۶ بارها ثابت شده این خبرنگارها با آموزش ها و هماهنگی ها قبلی قصد جریان سازی های کاذب دارن. مثل سال گذشته و اون دو جاسوس خبر نگار اسرائیلی . این دفعه قبل علاج واقعه قبل از وقوع انجام شد.
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      7 6
      ۱۵:۴۶:دادستان با توجه به حساسیت موضوع میتونه ورود خبرنگاران رو ممنوع کنه تا از جریان سازی ها و جو سازی های فیک مجازی جلو گیری بشه
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    34 57
    فیلم اصلی یعنی فیلم داخل واگن
    • گوش دراز IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      12 8
      طفلی پاش به واگن نرسیده افتاده کم حرف مفت بزنید .جای شما باشم فیلم از بدو تولدش می خوام تا الان که بازبینی بشه....
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    29 53
    فیلم های داخل واگن مترو نیست
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      48 16
      اونم بدن میگید تقطیع شد
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    12 10
    این هم مثل مهسا امینی با نووچوک مسموم شده. بروید سراغ غرفه دار اغذیه مترو . هر چند فکر میکنم که کسی که اینکار را کرده تا الان از کشور خارج شده باشد.
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      4 7
      این فیلم کامل دوربین های مسیر را همون روز اول نشان می‌دادید. بعد یک هفته دیگه فایده 😭.
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      3 5
      هرچند این سمی که نمیدونیم چیه،، آنتی دوت اش را هم نداریم. پس احتمالا یک ساعت یا یک هفته فرقی نمی‌کرده. حتما این نوع نووچوک جدید بایستی در مقابل هوا خیلی ناپایدار باشه، که ردی از خودش بجا نمی زاره. در عرض چند دقیقه در هوای آزاد تجزیه میشه. در داخل بدن هم در عرض چند دقیقه صدمه را میزنه به سلسله اعصاب، بعدش سریع متابولیزه میشه و ردی از خودش بجا نمی زاره.
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      3 3
      خدا شفات بده
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      0 2
      خیلی ممنون
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      5 1
      الان نظرت دوباره خوندم تازه فهمیدم چی گفتی بزرگوار،شرمنده زود قضاوت کردم بهت گفتم خدا شفات بده، ببخشید بزرگوار حلالم کن
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    19 15
    چرا از غرب کشور انتخاب میشن؟ گراوند یک طایفه که بخشی از اون کرد لک هست و بخشی لر. مهسا امینی هم کرد سوران بود. احتمالا توسط ضد انقلاب این افراد از قبل انتخاب میشن و به خوراکیشون ماده بخصوصی اضافه میکنن که دچار افت شدید فشار خون بشن و بتونن روشون مانور بدن. البته مردم دیگه گول نمیخورن
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      9 75
      گمشو
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      0 1
      هیچ بعید نیست، هدف معاندین هم تجزیه طلبیه ،مسمومیت عمدی یا حتی خفت کردن دختران این اقوام و انداختن به گردن پلیس خوراک رسانه ای خوبی رو متاسفانه برای این اراذل ززآ درست میکنه، دختران اقوام باید خیلی مراقب خودشون باشن
    • متفرقه IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      2 1
      خدا عقلت بده اخه دشمن کیه. هی دشمن دژمن میکنی. اخه چرا این دژمن فقط ایرانه.
  • سجاد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    66 30
    نترسید داستان نحسا هیچوقت تکرار نخواهد شد
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      15 17
      خفه شو
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    24 31
    #آرمیتا‌_گراوند‌
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      24 10
      #سناریوی_تکراری
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      17 12
      شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    26 16
    باید کلیپ های داخل واگن منتشر شود
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      16 14
      اخه کودن داخل واگن دوربین داره چرا اینقدر چرت میگید
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      16 10
      بایدی وجود نداره فوفول
    • حرف مفت IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      2 5
      خب کلیپ داری بیا اینستاگرام پخش کن جناب اگاه.
  • DE ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    23 14
    اپوزیسیون اجاره ای و رسانه های فارسی زبان خداخدا میکنند تا بلایی سر این دختر بیاد تا دوباره یه پولی به جیب بزنند و کشور رو ناامن کنند .
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    8 5
    از فتنه کشته شدن دختر جوان عبور کردیم الآن معاندین در حال اجرای فتنه جدیدی بعنوان تبدیل کردن تفاوتهای فرهنگی اقوام و مذاهب به اختلافات اقوام و مذاهب و در نتیجه تجزیه ایران هستن
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    7 0
    ماجرا واضحه ،هرچند اگر فیلمهای داخل واگن رو منتشر کنید خیلی بهتر و تاثیر گذارتره ،اینجوری نه تنها حقانیت پلیس معلوم بلکه دروغ‌پردازی بی بی سی هم بر همگان اثبات میشه
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    44 11
    خوب اسیر بازی فضای رسانه ای خارجی ها میشین ول کنین بابا قراره مگه هرکی چیزیش،شد هی توضیح و بیانیه داده بشه
  • یزدان US ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    13 29
    اگر اتفاقی نیافته و بیگناهید چرا چند روزه دنبال اثبات کردنش هستید
    • US ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      10 9
      میدونی چرا ؟ امثال شما کور کرانه هم چیز بنگاهها صهیون را باور دارند
    • س ES ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      14 5
      برای تذکر به الاغها اگرچه بی فایده است
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    10 8
    اگر با شفافیت و قانون این موضوع بررسی بشه خیلی بهتره اگر توی واگن اتفاقی افتاده باید هر چه سریعتر مشخص بشه مطمین باشید فیلمش در میاد بعد آبروریزی میشه
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    8 15
    اعترافات اجباریتون هیچ ارزشی نداره
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    12 8
    اگرهم به بیمارستان ارتش نمی بردند میگفتند چرا به بیمارستان فلان بردند اونجا که تخصصش ارتوپدی است.چرا به بیمارستان فجر(ارتش)نبردند که تخصصش جراحی مغزاست.پزشکان معتقدند کسی که افت شدید قند دارد به احتمال زیاد به کما میرود.وافت قند خطرش بیستر از بالا بودن قند است.این دختر خانم هم بدلیل افت شدید قند دچار کما رفتن شده
  • هادی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    3 6
    هر ننه قمری بیهوش بشه کل نظام از بالا تا پایین به خط میشن واسه توضیح!!! اقتدارتون منو کشته. نکنید این کارهارو. بهتون میخندن
  • هادی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    18 7
    یکی با این احمقهایی که میگن فیلم داخل واگن را پخش کنید بگه که داخل واگن دوربین نیست بی‌شعور. البته اگر بود هم یه مزخرفی میگفتید. توی سه ثانیه دقیقا چه اتفاقی میتونه افتاده باشه؟
  • هادی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    26 9
    جمهوری اسلامی خودتو جمع کن بنده خدا. چته؟ هر ننه قمری میفته زمین به خط میشید واسه توضیح دادن‌. شما خودتم بکشید یه عده باهاتون عناد دارن و هیچ کدوم از حرفاتونو قبول ندارن. میگه دوربین داخل واگن!!! کدوم واگنی دوربین داخلی داره؟ خریت در این دوره زمونه انتخابیه نه ارثی.
    • ممد IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      2 40
      از اینکه میگی داخل واگن مترو دوربین نیست فهمیدیم تو کدوم روستا بزرگ شدی دیگه بیشتر خودتو ضایع نکن ب نظرم
  • شهروند ایران IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    11 4
    مگه داخل مترو حمام زنانه است که نشه فیلماش رو پخش کرد.
  • IT ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    11 6
    فیلم داخل واگن رو منتشر کنید
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      0 2
      برو،
    • ........ IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      9 2
      فیلم داخل واگن چیه؟فیلم باید از بدو تولد تاداخل واگن پخش بشه .
  • خسرو IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    13 8
    اگر عده ای در داخل اینقدر تحت تاثیر شبکه های ضد وطنی نباشند اصلا این اتفاقها هر چند وقت یکبار نمی افتد تا نون دونی برای رسانه های اجاره ای شود و از طرفی فرزندانمان توسط عوامل همانها در داخل پر پر شوند تا بهانه بدست آن ناجوانمردان بدهند و آنها به هیچ وجهه دلشان به حال ایران و ایرانی نمی سوزد و فقط بفکر پول در آوردن هستند و خوب میدانند که جمهوری اسلامی را هم هیچ قدرتی نمی تواند حتی تکانش بدهد پس خودتان را خسته نکنید بفکر زندگیتان باشید
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    7 6
    راستی چرا تصاویر دوربین تایمر نداره؟
  • NL ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    0 1
    چرا شیشه جلو ترن بود
  • مسعود دیپلمات IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    7 0
    آرزوی سلامتی برای آرمیتا
  • Masiha Foroghi rad IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    8 12
    من کاری ندارم واقعا چی شده فقط سوالی که برام پیش میاد اینه که روزانه صدها دختر در ایران دچار حال بدی میشن ولی هیچ کدوم برای کسی مهم نیستن چرا پس باید این یدونه دختر رو رسانه ای کنن اگر طبیعی بوده این اتفاق؟ چرا خود مسئولین فیلم فقط این دختر رو پخش کردن اونم از زوایایی که واقعیت داستان رو نشون نداد. ایا اتفاق خاصی بوده که رسانه ای کردن؟ وگرنه دختران زیادی در هر روز یا ماه اینگونه به اورژانس و بیمارستان برده میشن. چه چیزی باعث شد که فقط همین یک دونه رو رسانه ای کنن؟ واقعا جاابه
  • شاهرخ IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    4 0
    بد وضعی درست کردین. بد‌
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    2 16
    فیلم های داخل واگن و منتشر کنید
  • مونلایت IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    2 0
    زندگی نرمالههههه :)
  • انا IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    6 0
    سکوت ماننگ ماست
  • محمد GB ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    5 10
    یعنی شما اونقدر شریف شدید که برای جان آدمها ارزش قائل هستید و اونها رو میفرستید بیمارستان نیروی هوایی؟؟؟
  • احمد...... IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    5 11
    من باوطن فروشی مخالفم. همیشه هم به حافظان امنیت کشورم وجان ومال مردم, احترام می گذارم.اما لطفا فیلم های داخل واگن راپخش کنید وبهانه دست اغتشاشگران ندهید! فقط باپخش فیلم های داخل واگن, می توانید از تکرار فاجعه سال قبل, جلوگیری کنید.نگذارید جوانان بی گناه دیگری بخاطر اغتشاشات, قربانی شوند.
  • ارش IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 1
    دختره فیام بازی کرده
  • د IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    8 18
    من خودم صد ها بار صبحانه نخوردم و صبحا نه بیهوش شدم نه فشارم افتاده، و اگر افتاده باشه محکم به پشت نمیخوره کسی ایشون رو هل داده که محکم سرش خورده به زمین الکی لا پوشونی نکنین
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 0
      چی می خواین دقیقا
  • آرش IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    1 12
    آرزوی سلامتی دارم برای این دختر مظلوم خدا صبر به خانواده اش قطعا این هم خودش سقوط کرده،افت فشار داشته، و بدون دخالت خارجی در کما رفته داستان های زیباییست برای کسانی که باور کنند
  • حجت اله زارع IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    1 0
    خدا انشاالله بهش شفا بده و خانوادش از ناراحتی هر چه سریعتر در بیان.
  • حجت اله زارع IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    6 0
    سلام اول امیدوارم بهوش بیاد بخاطر پدر و مادرس دوم درود بر شرف و انسانیت این پدر و مادر خدا ترس سوم امیدوارم بهوش بیاد تا خودش بزنه تو دهن این شبکه ها و اپوزیسون ها که هر چه میکشیم از دست ایناست. چهارم بالاخره هر جایی خوب داره بد هم داره همه مامورا هم خوب نیستند
    • یک دوست IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      3 0
      سلام.ازخدا بترسید وقضاوت بیجانکنید.طفلک فشارش افتاده تعادلشو ازدست داده.از ضعف زیاد بیهوش شده.چرا اینهمه بحث میکنید.بجای این حرفا فقط دعاکنید که بحق ناله های دل زینب کبری.بحق خون حسین.بحق سه ساله امام حسین خداوند بزودی شفاش بده واین غم بزرگ رو از دل پدرومادرش برداره.دعاکنید همه هم آمین بگیم.ان شاالله خداوند بحق خوبان درگاهش دعاو آمین ازهمه بزرگواران رو اجابت کنه.وبزودی زود این دخترعزیزمون حالش خوب بشه واین حاشیه هاتموم بشه.وهمه کسانیکه زر مفت میزنند رسوابشن که اینحرفارو درست میکنند.
  • ناشناس IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    1 0
    بابا شماها که میگین مخالفین و اغتشاشگرا تعدادشون کمه پس از چی میترسین؟!!وقتی این تعداد کم به گفته شما اینقدر ناچیز و بی اهمیتن پس چرا اینقدر توضیح واضحات.مردم که به گفته شما پشت نظام هستن پس چرا اینقدر سراسیمه .
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    جالب است این لاشخورها جیبشان خالی شده هزاران کودک کشته شده غزه را کورند ولی برای ارمیتا که جوانان و نوجوانان کشور را برای جیب هایشان کف خیابان بکشند و با خونشان دلار بگیرند را میبینند و جو سازی قتل و کشتار می کنند تا جوانان بعدی را به پای چوبه اعدام ببرند و چاقو بدست و قاتل بکنند . کفتار و کرکس هم انقدر مرده خوار نیست که این ها دنبال مردن جوانان و نوجوانان این مرزو بوم هستند برای جیب کثیفشان. لعنت براین انسان نماها
  • ایرانی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    اگر برخورد فیزیکی رخ نداد چرا سرش خونی شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس