کد خبر 1532632
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
قتل

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری قاتل بی رحم در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: ابتدای مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل در تهران و وصول این خبر به اداره آگاهی تهران بزرگ، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند؛ ابتدای مهرماه سال جاری فردی با حمل یک ساک بزرگ مشکی رنگ و با مراجعه به درب جنوبی ستاد فراجا اظهار داشت، همسرش را به قتل رسانده و جسدش داخل چمدان است. در بررسی چمدان و تأیید صحت اظهارات وی، متهم را دستگیر و مراتب سریعاً به سلسله مراتب ارسال شد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در بررسی چمدان جسد مثله شده فجیح زن حدوداً ۳۰ ساله را مشاهده کردند. پس از انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی، کارآگاهان در بازجویی‌های اولیه متوجه شدند؛ قاتل به همراه همسرش در یکی از شهرهای جنوبی سکونت داشته‌اند و در تاریخ مذکور متوجه روابط نامشروع همسرش با یک مرد تبعه کشور عراق می‌شود.

پس از مواجهه با همسرش با او درگیر شده و وی را ابتدا خفه می‌کند و پس از آن جسدش را به صورت مثله شده به تهران می‌آورد و به تصور اینکه جسد را به تهران می‌برد و همانجا مجازات می‌شود به وسیله گوشی در اینترنت مقر انتظامی مهم را جست جو و اولین آدرس مقر انتظامی ستاد فراجا را مشاهده و پس از مراجعه به آن محل به اقدام خود اعتراف کرذه است.

سردار ولیپور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با توجه به قتل عمدی، با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی به زندان معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    2 1
    خب بنده خدا کار درستی کرده سزای خیانت جنایت است. بعد هم که با صداقت رفته خودش را به پلیس معرفی کرده.
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      0 0
      از نظر حقوقی فقط زمانی تبرئه میشه که همون لحظه در حین رابطه قتل اتفاق بیفته و زور هم در کار نباشه
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    2 0
    قبلا گفتن مشهد بوده الان جنوبی با عراقی یعنی خوزستان
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      0 0
      قبلاً همین داستان در مشهد اتفاق افتاده بود و طرف نه رابطه با کسی بلکه بی توجهی به او و فرزندش به علت فضای مجازی رو دلیل قتل اونم ناخواسته گفته بود....
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    5 0
    زنهای ایرانی واقعا چشون شده، خیانت به شوهر با مرد عراقی!!!! مردهای ایرانی چشون شده، عاقبت بی غیرتی مردا، خیانت زنهاشونه... حالا هی به اسم روشن فکری بذارین لخت بشن عکسهاشونو بذارن تو اینترنت، از کل جهان براشون رابطه پیدا میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس