کد خبر 1532520
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
قتل

مرد جوانی که برادرش را به قتل رسانده و جسدش را در بوستان ولایت رها کرده بود به جزئیات این جنایت پرداخت.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از ظهر شنبه اول مهر و بدنبال کشف جسد مرد جوانی در انتهای پارکینگ شماره ۵ بوستان ولایت آغاز شد. بدنبال کشف جسد، موضوع به بازپرس وحید ناصری اعلام شد و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

در تحقیقات اولیه آنها با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از پشت سر مورد اصابت سه ضربه چاقو قرار گرفته بود. از طرفی با توجه به نحوه قرار گرفتن جسد و خونی که روی زمین ریخته شده بود، این فرضیه مطرح شد که جسد از محل دیگری به آنجا منتقل شده است. در بازرسی از جیب‌های مقتول، برگه شکایتی کشف شد که نشان می‌داد مقتول از برادرش به اتهام ضرب و شتم شکایت کرده است.

بنابراین با شناسایی هویت مقتول برادر او بازداشت شد و درنهایت به قتل برادرش اعتراف کرد. روز دوشنبه متهم برای تکمیل تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و اظهارات جدیدی در این جنایت مطرح کرد و گفت: در کارگاه طلاسازی کار می‌کنم و در کنارش مسافربری هم می‌کنم.

از چهار سال قبل هم به علت علاقه به خوانندگی خواننده سبک سنتی شدم. زندگی آرامی داشتم اما برادرم نگذاشت راحت زندگی کنم.

وی افزود: او مشکل روحی و روانی داشت و همیشه با خانواده‌ام جر و بحث می‌کرد. با اینکه برادرم سهم الارثش را گرفته بود و خانه‌ای هم خریده بود اما مدام خانه مادرم بود.

روز قبل از قتل با هم درگیر شدیم و او به پلیس زنگ زد و از من شکایت کرد. خیلی عصبانی بودم روز حادثه از صبح به کمین برادرم نشستم، زیرزمین خانه مان مشرف به ورودی خانه بود به محض اینکه از در بیرون آمد به اوحمله کردم. بعد جسدش را داخل صندوق عقب خودروام گذاشتم و خون‌های داخل حیاط را شستم.

چند ساعتی جسد داخل صندوق بود و یک دفعه یادم افتاد پارکینگ بوستان محل مناسبی برای رها کردن جسد است. او را به آنجا بردم و رها کردم.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    1 1
    دستت درد نکنه که برادرتو کشتی!!! خسته نباشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    22 0
    لا اله الا الله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس