به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا مطلبی با ع نوان داستان یک نظام‌نامه مخصوص برای لباس پوشیدن در کنگره آمریکا، منتشر کرد:

سنای ایالات متحده با تصویب رسمیِ یک نظامنامه درباره لباس، به اتفاق آرا طرحی را رد کرد که به اعضای کنگره آمریکا اجازه می‌داد لباس‌های غیر رسمی در کنگره بپوشند.

ماجرا از اینجا شروع شد که نحوه لباس پوشیدن جان فترمن، سناتور دموکرات پنسیلوانیا، به شدت مورد انتقاد محافظه‌کاران و حتی افراد بدون گرایش سیاسی در آمریکا قرار گرفت. در همین زمینه هفته گذشته چاک شومر، رهبر اکثریت دموکرات‌ها در سنا، به اجرای یک قانون غیررسمی و نانوشته پایان داد که سناتورها را ملزم می‌کرد لباس‌های رسمی موسوم به لباس تجاری در صحن کنگره بپوشند.

 داستان یک نظام‌نامه مخصوص برای لباس پوشیدن در کنگره آمریکا

این اقدام چاک شومر که به عنوان اقدامی برای سازگاری با وضعیت جان فترمن تلقی شد، جمهوری خواهان و حتی برخی دموکرات‌ها را خشمگین کرد و به همین منظور اعضای هر دو حزب به قطعنامه ای برای ایجاد نظام‌نامه مشخص برای لباس رای دادند.

جان فترمن از زمان بازگشت به کار، پس از درمان افسردگی بالینی به طور مداوم از ژاکت و شلوارک و هودی استفاده کرده و به ماندن در وضعیت نظام‌نامه لباس نانوشته، رای مثبت داد. اما قانون تصویب شده با رای اکثریت، قانونگذاران را ملزم به پوشیدن لباس رسمی و به اصطلاح تجاری در کنگره می‌کند.

با این حال، قطعنامه دو حزبی فقط لباس رسمیِ موسوم به لباس تجاری را برای مردان تعریف می‌کند و آن را به عنوان کت، کراوات و شلوار بلند توصیف می‌کند و این نظام‌نامه به طول آستین یا قد یقه لباس‌های زنانه و همچنین به کفش یا کلاه خاصی اشاره نکرده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس