کد خبر 1532128
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۲

به گزارش مشرق، احسان عبادی، فعال فضای مجازی در کانال ایتای خود نوشت:

وقتی می بینم رئیس قوه قضائیه بدون هیچ ملاحظه کاری و پارتی بازی، شخصا دستور به بررسی پرونده فرزندان معاون اول خودش میده، به سلامت این نظام و مسئولین که رهبری عزیز بارها و بارها اون رو گفت، بیشتر ایمان میارم.

کسی منکر ضعفها و فسادها در برخی افراد قوه قضا و دیگر نهادهای کشور نیست، هست و وجود داره، اما به قول رهبری اکثریت مسئولین این کشور پاکدست و خوب هستند.

بارها گفتم ما حق داریم به تک تک مسئولین کشور انتقاد کنیم، درب انتقاد همیشه بازه، اما حق نداریم طوری قضاوت کنیم و انتقاد کنیم که کل یک نهاد رسمی کشور رو زیر سوال ببریم.

ما به ضد قساد بودن آقای اژه‌ای ایمان داشتیم، با این کار ایمانمون به ایشون بیشتر هم شد، اما این به معنای ایراد نداشتن ایشون و قوه قضا نیست. این قضیه نشون داد معاون اول قوه هم ضد فساد هست و بدون هیچ دخالتی اجازه دستگیری و بازجویی فرزندانش رو داده.

فقط کافی بود در یک کشور خارجی این حرکت رخ بده ، همه می گفتن بیا و ببین که چقدر کشورشون عالی هست و ضد فساد و.... اما گویا برای بعضی ها مرغ همسایه غاز هست.

ایکاش افرادی هم که فقط بدی دیدن رو بلد هستن ، این موارد رو هم ببینن و تشکر کنن ، رهبری در ۱۴ خرداد سال قبل یکی از وظایف انقلابی ها را تشکر از مسئولین زحمتکش عنوان کردن. بله!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمدایوب IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    2 1
    بعضی آدمها خلق وخوی مگس را دارند یعنی مگس صفت هستند فقط روی. کثافت ونجسی می نشینند با یک نگاه روزانه به صفحه اول روزنامه های اصلاح طلب متوجه این صفت می شوید یک آدم منصف وبا وجدان باید زنبور صفت باشد روی خوبی ها بنشیند
  • سلطان العلما IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    8 0
    محاکمه با مجازات فرق میکند . باور ندارید از طبری ، عراقچی و بابک زنجانی بپرسید.
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
      0 0
      زنجانی که هر چه داشت ازش گرفتن رفت زندان اصلا برخورد با زنجانی قابل قیاس با طبری و مهدی هاشمی نیست
  • شاهرخ IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    3 1
    کسیکه جربزه تربیت فرزندان خودشو نداره چطوری تا اینجا در قوه قضاییه بالا میاد(یک شبه که اختلاس نکردن سال ها وجود داشته) به یاد داشته باشیداختلاس مدیران این کشور از یک ریال نیست از ۱۰۰میلیارد شروع میشه تا قبل از اون با ژن های خوب کاری ندارن
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    4 0
    حالا که رسیدگی به جرایم منسوبین سران نظام به صورت خاص صورت می گیره ، امیدوارم مجازات های درنظر گرفته هم شدیدتر از مردم عادی باشه. البته زندان آقایان فریدون و مهدی هاشمی ، که بیشتر به هتل شبیه بود تا زندان.اینها هم احتمالا به یک هتل با دسترسی محدود به خارج از زندان منتقل خواهند شد.قول بدید اگه محکوم و زندانی شدن ، یک عکس از سلول اینها اینجا بگذارید.
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
      1 0
      بقایی که شده بود استخوان چون این آقایون باهاش مخالف بودند
  • هخامنشی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    2 1
    باشه تشکر. اینکه هر 365روز سال به ندرت همچین عملی از بعضی سر میزنه خیلی خوبه. ای کاش در حد و اندازه فسادی که هست قدم برمیداشتید نه قطره چکانی که مردم شیرینیشو اصلا نفهمن. آقای اژه‌ای هم اونقدر کم‌کاری داشتن که نتونن با این مسائل ضعفهاشونو لاپوشانی کنن.. هرموقع تونستید ذهنیت مسمومی که در سال‌های اخیر بواسطه مسئولین و عاغازاده‌های فاسدشون برای مردم ساختیدو پاک کنید لایق تشکر و قدردانی خواهید بود.
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    2 1
    این یک نوع ماست مالی کردن قضیه است شما از پرونده طبری و حسین فریدون ومهدی هاشمی می توانید همه چیز را بخوانید اینها برای بعد از اینکه یک پرونده ای گندش در آمد و افشا شد برای ساکت کردن افکار عمومی این ژشت ها را می گیرند
  • یزدان US ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    1 0
    خخخخخ اتفاقا اونا یه داستان ساختن که تو وامثال تو بیان بین مردم به به و چه چه کنید
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    0 1
    بعضیا روحشون شده مگسی...که فقط روی نجاست بنشینند متاسفانه...اعوذباللّه از این سوءعاقبت.
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    2 1
    طبری چی شد اینا هم همون دوروز دیگه مرخصی رعفت اسلامی ویلا
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    1 0
    درود خدا بر رهبر عزیز و مسئولین پاکدست، ولی اگر اکثر مسئولین کشور پاکدست و لایق و وظیفه شناس بودن که کشور دچار این همه مشکلات اقتصادی و فرهنگی و غیره نبود، وضعیت فعلی نشون میده تعداد مسئولین نالایق و ناکارآمد بیشتر از مسئولین پاکدست و شایسته هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس