اتاق فکر دشمن روزانه در حال رصد مسائل کشور است - کراپ‌شده

معاون اول قوه قضاییه گفت: اتاق فکر دشمن روزانه در رصد مسائل مختلف هستند تا ببیند که از کدام نقطه می‌تواند به کشور ضربه وارد کند.

به گزارش مشرق از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق در همایش جهاد تبیین در دستگاه قضا اظهار داشت: در گام دوم انقلاب براساس بیانیه تاریخی مقام معظم رهبری مسئولیت سنگینی بر دوش کارگزاران نظام از جمله مسئولان قضایی قرار دارد.

وی ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی شیراز تصریح کرد: از سربازان امام زمان (عج) قدردانی می‌کنم که توانستند متهم دوم و نفرات دیگر این حادثه تروریستی را دستگیر کنند. نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج چشم بصیرت نظام و انقلاب هستند.

مصدق اظهارداشت: تلاش برای ایجاد عدالت، آرامش، امنیت برای مردم و مبارزه با فساد در دستور کار قوه قضاییه است.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه نقش بسیج در این برهه از زمان چیست؟ بسیج قوه قضاییه در دستگاه قضا چه مسئولیتی دارد؟ قوه قضاییه در این زمان بسیار حساس چه اقدامی می‌تواند انجام دهد؟ گفت: مردم یک قوه قضاییه اجتماعی، مردمی، متین و البته جهادی با نوع کار جهادی را انتظار دارند و نسبت به این مطالبه به حق مردم باید توسط قوه قضاییه جامع عمل پوشانده شود.

امیدآفرینی در جامعه وظیفه تمام کارگزاران نظام است

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: امیدآفرینی در جامعه وظیفه همه کارگزاران نظام است. اگر کارها درست انجام شود خود به خود امیدآفرینی در کشور ایجاد خواهد شد.

مصدق گفت: مردم در طول چهار دهه نشان دادند که به خوبی از عهده آزمون‌ها با نمره مطلوب برآمدند؛ در یک ماهه اخیر دیدید که مردم چگونه در برابر ناملایمات عکس‌العمل نشان دادند.

وی افزود: برخی مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند اما در برابر دشمن ایستادند. مردم کار خود را خوب انجام دادند. امروز انتظار از مسئولان است که کارشان را به درستی انجام دهند، به صورت کلی و به معنای  عام کلمه در این چهل سال به خوبی اقدامات خود را انجام ندادیم.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: بنا داریم تا هر کار که در قوه قضاییه صورت می‌گیرد پشتیبان علمی داشته باشند و نخبگان جامعه برنامه قوه قضاییه را نقد کنند. آمادگی همکاری با نخبگان را داریم، جلسات با آنها انجام می‌شود و ادامه‌دار خواهد بود.

برنامه جدی ما مبارزه با فساد و حمایت از تولید و کارآفرینان است

وی با بیان اینکه برنامه جدی ما مبارزه با فساد و حمایت از تولید و کارآفرینان است که این روند ادامه‌دار خواهد بود، گفت: برخورد قاطع با کسانی که امنیت جامعه را بر هم می‌زنند، وظیفه دستگاه قضایی و مورد مطالبه مردم است. باید مفسدان را شناسایی کنیم.

وی افزود: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری خوب گوش کنیم در این مملکت هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد. هرکسی برای خود از فرمایشات معظم له به نحو دلخواه برداشت و تفسیر می‌کند، در اصل فرمایش مقام معظم رهبری روشن است و تفسیر نمی‌خواهد.

وی اظهار داشت: امام قیام نکرد که فقط رفاه ما خوب شود این همه خون شهید ریخته شد برای چه؟ چرا این موارد از یادمان رفته است؟ دشمن با ریختن خون شهدا قاتل خود را ایجاد کرده است، خون شهدا قاتل استکبار است.

مصدق اضافه کرد: انتظار من از بسیج قوه قضاییه این است که به ما برنامه دهند، هر برنامه‌ای که بسیج برای فعالیت در قوه قضاییه پیشنهاد دهد استقبال خواهیم کرد. در اجرای برنامه‌های خود به کمک بسیج نیازمند هستیم. انتظار ما از بسیج این است که جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی افزود: قبول داریم آنگونه که کارهای خود را باید منعکس می‌کردیم انجام ندادیم و این اقدام نیازمند برنامه‌ریزی است.

جهاد تبیین، همگان را به یک سفر تاریخی از مبدا عاشورا تا به امروز خواهد برد 

سعید عمرانی رئیس مرکز بسیج قوه قضاییه گفت: جهاد تبیین، همگان را به یک سفر تاریخی از مبدا عاشورا تا به امروز خواهد برد. کسی که نتواند با رهبر معظم انقلاب کنار بیاید به طور قطع در دستگاه امام زمان (عج) جایی نخواهد داشت.

رئیس مرکز بسیج قوه قضاییه تصریح کرد: آنکه سلیمانی را سلیمانی کرد، وجهه مردمی، علاقه واقعی و ابراز واقعی علاقه وی به مردم بود.

وی بیان اینکه در دستگاه قضا نیز مردم مورد توجه قرار دارند، گفت: مردم به ما امیدی به عنوان مرجعیت دارند و از دستگاه قضا انتظار این را دارند که ملجا و پناهگاهشان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس