کد خبر 1530967
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
کلاهبردار ۹۰ میلیارد ریالی در آذربایجان‌غربی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفت: فردی که با غصب عنوان از شهروندان در پنج استان کشور ۹۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادستانی، حسین مجیدی روز پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: این متهم، ساکن فردیس کرج بوده و در کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان با ادعای نفوذ در مقام‌های قضائی و انتساب خود به مدیران حوزه قضائی آذربایجان غربی، خود را قاضی، مسئول حراست دفتر نهاد ریاست جمهوری، داماد سخنگوی سابق قوه قضائیه و از نزدیکان استاندار اسبق آذربایجان غربی معرفی کرده بود.

وی اضافه کرد: این فرد با وعده اخذ وام کم بهره، اعمال نفوذ در پرونده‌های قضائی، دادن سمت در سازمان هواپیمایی کشور و موارد دیگر، اشخاص را فریب داده و اموال آنها رو به طور نامشروع تحصیل کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ادامه داد: گستره فعالیت این متهم کشوری بوده و شاکیان وی از استان‌های تهران، البرز، همدان، آذربایجان غربی و یزد هستند.

مجیدی اظهار کرد: این فرد در حال حاضر در ۶ پرونده کلاهبرداری با قرار تأمین وثیقه ۲۰۰ میلیارد ریالی روانه زندان ارومیه شده است.

وی گفت: تحقیقات در خصوص سایر مالباختگان ادامه دارد و تاکنون علاوه بر مالباختگان، حراست نهادریاست جمهوری نیز شاکی پرونده است.

وی به شهروندان توصیه کرد که فریب افراد کلاهبردار را که ادعای نفوذ درمقامات دارند، را نخورند و امور خود را ازطریق قانونی پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس