کد خبر 1530810
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
دستگیری عضو ششم شورای شهر جدید سهند

دستگیری عضو ششم شورای شهر سهند توسط مقام قضایی تایید شد.

به گزارش مشرق، حسین وطن خواه، دادستان شهرستان اسکو امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه روند دستگیری‌های پرونده شورای شهر سهند، یک عضو دیگر این شورا توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

وی افزود: در دوره ششم فعالیت شورای این شهر تاکنون ۶ نفر از اعضای شورای شهر و تعدادی از عوامل مربوطه به دلیل مسائل مالی دستگیر شدند.

وطن خواه گفت: پنج عضو قبلی بعد از طی مراحل تحقیقات با قید وثیقه آزاد شدند و تحقیقات در مورد سایر افراد دخیل ادامه دارد.

دادستان شهرستان اسکو تصریح کرد: شهروندان مطمئن باشند که برای برخورد با متخلفین مالی این شهر، هیچ اغماضی صورت نخواهد گرفت.

ادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو تاکید کرد: باتوجه به اهمیت پرونده، دادستانی از اصحاب رسانه‌ها انتظار دارد از پیش داوری و اظهارنظرهای غیراصولی خودداری نمایند و قبل از انتشار هرگونه خبر از صحت و سقم آن مطمئن شوند تا پرونده روال قانونی خود را طی نماید. متعاقبا خبرهای تکمیلی با حفظ جوانب قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

در روزهای اخیر جمعی از شهروندان از فرماندار شهرستان اسکو درخواست کرده اند که با توجه به تعدد دستگیری ها، شورای شهر سهند منحل شود

هم چنین دادستان شهرستان اسکو گفته بود که تحقیقات برای «پرونده بزرگ فساد در سهند» ادامه دار است

در هفته گذشته نیز جمعی از شهروندان با تجمع در جلوی دادگستری شهرستان اسکو، از اقدامات دستگاه اطلاعاتی و قضایی شهرستان در برخورد جدی و قاطع با متخلفین شورای سهند تقدیر کرده بودند.

شهر جدید سَهَند یکی از شهرهای جدید استان آذربایجان شرقی است. این شهر که در ناحیه شمال غربی شهرستان اسکو واقع شده‌است.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۸۵ خورشیدی، با جمعیتی بالغ بر ۱۳,۶۱۰ نفر، هجدهمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود. هدف از احداث این شهر، اسکان دادن سرریز جمعیت کلان‌شهر تبریز بود که با استقبال گسترده مردم این کلان‌شهر رو به رو شد.

شهر جدید سهند در تاریخ ۵ تیر ۱۳۸۷ خورشیدی، با افتتاح ساختمان شهرداری و انتخاب شهردار، به عنوان پنجاه و هشتمین شهر استان آذربایجان شرقی و سومین شهر شهرستان اسکو، پس از شهرهای اسکو و ایلخچی شناخته شد.

شهر جدید سهند در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی تبریز و بر سر راه آذرشهر واقع شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    0 0
    چه افراد مومنی که با ورود به شورای شهر، مرتکب فساد مالی شدند. این شورا چه فایده ای جز فاسد کردن افراد دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس