شناسایی عاملین تشویش اذهان عمومی فضای مجازی در مشگین‌شهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین‌شهر گفت: عاملین هتک حیثیت و تشویش اذهان عمومی فضای مجازی در شهرستان مشگین‌شهر شناسایی و روانه زندان شدند.

به گزارش مشرق، بابک نونهال در نشست بررسی فضای مجازی این شهرستان اظهار کرد: فردی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر حاوی هتک حیثیت و تشویق به فساد و فحشاء کرده بود.

وی با اشاره حساسیت در شناخت و دستگیری مرتکبین گفت: با توجه به برانگیخته شدن افکار عمومی، مطالبه به حق مردم در شناسایی و برخورد با عاملین بزه، موضوع با حساسیت مورد پیگیری قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: پس از صدور دستورات قضائی و با رصدهای صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین اقدام مقتدرانه پلیس، مرتکب اصلی دستگیر شد.

نونهال با بیان اینکه عامل دیگر این پرونده پس از شناسایی با دستور قضائی روانه زندان شد، ادامه داد: برخورد با جرایم خشن و نیز جرایمی که امنیت اجتماعی یا روانی مردم را مختل کند در اولویت دادستانی قرار دارد و با متخلفین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی همچنین در پایان با تأکید بر اشراف اطلاعاتی کامل سربازان گمنام امام زمان (ع) در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گفت: این فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نخواهد بود و از عموم شهروندان تقاضا داریم و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را با دستگاه‌های قضائی در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس