کد خبر 1529352
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمانی ابری همراه با وزش باد شدید، رگبار پراکنده و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد، عدم تغییرات محسوس دما و در ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار و رعد و برق و روز دوشنبه ( ۳ مهر) در بخش‌های جنوبی استان به‌ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر تا شب گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت روز دوشنبه تا روز چهارشنبه ( ۳ تا ۵ مهر) با نفوذ زبانه سامانه بارشی ضعیف در اکثر نواحی استان افزایش ابر به‌ویژه نیمه‌شمالی گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید و کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

با توجه به نوع سامانه و فصل جاری رخداد پدیده مه در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی دور از انتظار نیست.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۲ مهر ) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۳ مهر ) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد در شب افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس