کد خبر 1529173
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
قتل

زن جوان که با همدستی مادر و برادرش نقشه قتل شوهرش را اجرا و جسد وی را در انباری خانه دفن کرده بود پس از ۵ سال این راز هولناک را فاش کرد.

به گزارش مشرق، اواخر سال ۹۷ خانواده مرد جوانی با مراجعه به پلیس دره شهر از ناپدید شدن وی خبر دادند و با شکایتی خواهان اطلاع از سرنوشت او شدند.

با شروع تحقیقات و بررسی‌های گسترده هیچ سرنخی از این مرد به دست نیامد تا اینکه با گذشت ۵ سال از این ماجرا و مراجعه دوباره خانواده وی به پلیس و دادستانی پرونده بار دیگر تحت رسیدگی قرار گرفت و این احتمال مطرح شد که وی به قتل رسیده است.

«عبدالوهاب بخشنده » دادستان مرکز استان ایلام در تشریح موضوع اظهار کرد: پس از پیگیری جدی موضوع و تحقیقات انجام شده معلوم شد این مرد توسط خانواده همسرش در شهرستان پل‌دختر لرستان به قتل رسیده و در منزل مسکونی سابق وی دفن شده است.

نظر به حساسیت موضوع و هماهنگی‌های به عمل آمده با حضور بازپرس رسیدگی‌کننده در شهرستان موصوف و منزل سابق مسکونی متهمین، جسد مقتول در یک انباری کشف شد، بنابر تحقیقات به عمل آمده همسر مقتول به ارتکاب قتل، با مشارکت برادرش و در حضور مادرش اقرار کرده و انگیزه ارتکاب قتل را اختلافات خانوادگی بیان کرده است.

بدین ترتیب متهمین، بازداشت و تحقیقات تکمیلی با توجه به محل وقوع جرم با صدور قرار عدم صلاحیت شهرستان پلدختر محول شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    ۵ سال قبل پلیس منگ چرا به زنش. شک نکرد الان هر مردی گم میشه متهم اول زنشه
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    1 0
    چرا عکسی از این خانم و مادرش منتشر نمیشه؟!!
  • هموطن IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    1 0
    این زنکه را راباید تکه تکه کرد وبه سگهای ولگرد بدهند.
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    3 1
    واقعا ماموران آگاهی نباید انباری اون خانواده رو بررسی کنند؟؟ اصلا بررسی کردند؟؟ بالاخره کندن خاک و جا به جای وسایل و... یه نشونهای دارد. چقدر اهمال کاری میشه. یاد اون بچه ای افتادم که یکی از شمالی ترین شهرهای مرزی کشور بچه رو کشته بود و در یک بشکه نگه داری میکرد و بعد از چند وقت خودش به همسر و برادرش گفت که از بینش ببرند که مشخص شد وگرنه پلیس اصلا چیزی پیدا نکرد
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
      2 1
      پلیس مگه اسکن میتونه کنه زیر زمین حرفا میزنی ها
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    آدرس بدم خدمتتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس