قرارداد دو میلیون دلاری را لغو کردم تا در پرسپولیس کف مبلغ بگیرم!

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از تعیین سقف بودجه قرارداد برای باشگاه های لیگ برتری گفت: بازیکنان پرسپولیس از لحاظ قراردادی فکر کنم رده هشتم جدول باشند که پول گرفته اند.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی گنجی در خصوص شایعه اختلاف با یحیی گل محمدی و درگیری با سرمربی پرسپولیس در ابتدای فصل جاری لیگ برتر گفت: وقتی نفت تهران بودم آقای ابراهیم زاده من را بازی نمی‌داد. زمانی که آقای گل محمدی آمدند به من بازی دادند و من به نوعی مدیون او هستم. آقای گل محمدی فوتبال مرا زنده کرد. او نقش خیلی بزرگی در زندگی فوتبالی ام داشت. بعد از اینکه از ایران رفتم باز هم ارتباطم را با او حفظ کردم و مثل برادرم بوده و هست.

مدافع ملی پوش پرسپولیس افزود: بازی با ذوب آهن کارت زرد گرفته بودم و با توجه به شرایط بازی خواستیم هجومی تر بازی کنیم و آقا یحیی گفت می‌خواهم تو را تعویض کنم. گفتم مشکلی ندارد. هیچ چیز خاصی بیشتر از این پیش نیامد اما بعدش نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد که من مانده بودم. اگر تیم نخواهد من می‌روم وگرنه من چرا بخواهم با این تیم بروم. من بازیکن نیستم به سرمربی تیم بی احترامی کنم.

او در اعتراض به تعیین سقف بودجه قراردادها تصریح کرد: قراردادها بیرون آمده است. بازیکنان پرسپولیس از لحاظ قراردادی فکر کنم رده هشتم جدول باشند که پول گرفته اند. بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی هستند.

پورعلی گنجی یادآور شد: من خودم در چین قراردادم با پاداش‌ها دو میلیون دلار بود. قراردادم را کنسل کردم و با ۱۲ میلیارد تومان قرارداد بستم. پرسپولیس خیلی بیشتر از اینها باید به بازیکنانش برسد چون ما نماینده یک ملت در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. باید برای تیم‌های پر طرفدار یا نمایندگان لیگ قهرمانان آسیا باید بیشتر توجه شود. ما سقف که هیچ بلکه کف را هم نگرفتیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    5 2
    خب ناراحتی الان برا رفتن دیر نشده گولسیانی با 10میلیارد خیلی هم بهتر بازی میکنه
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    دروغ که مالیات نداره
  • علي IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    سلام . خوب چقدر آدم احمقي هستي . شرايط را ديده بودي و قرارداد را هم كه مبالغ آن ثبت شده ديدي و امضا كردي حالا اين صحبتها ديگر براي چي هست مگر اجباركرده بودند كه بايد قرارداد ببندي مي توانستي بروي و همان دوميليون دلاري را قرارداد ببندي .
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    عجب!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس