کشف بیش از ۲ تن مواد افیونی در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف بیش از ۲ تن انواع موادمخدر توسط مرزداران غیور استان سیستان و بلوچستان طی چند رشته عملیات مسلحانه در مرزهای جنوب شرق خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، طی چند رشته عملیات به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران دلاور استان سیستان و بلوچستان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند، طی این چند رشته عملیات محموله مواد مخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی بیان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب مواد مخدر را وارد کشور کنند در این امر ناکام ماندند و مرزداران موفق شدند طی ۵ عملیات مسلحانه ۲ قاچاقچی را دستگیر و ۲ دستگاه خودرو، یک دستگاه کامیون ترانزیتی، ۴ دستگاه موتورسیکلت، ۸ رأس دام زنده، مقدار ۲ تن و ۳۷۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل؛ یک تن و ۶۷۲ کیلوگرم تریاک و ۷۵۴ کیلوگرم شیشه به همراه یک دستگاه بی‌سیم دستی را کشف کنند.

وی در پایان از همکاری خوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و همچنین مرزنشینان عزیز با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرزهای سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس