کد خبر 1530303
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
توقیف محموله ۱۱۵ کیلویی شیشه در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه کامیون با ۱۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در ارومیه، خبر داد.

یه گزارش مشرق، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی به داخل کشور ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیرهای احتمالی ورود این محموله را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از ورود خودرو به داخل استان، به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار می گیرد و در این راستا چند تیم از ماموران ضمن شناسایی محور تردد این خودرو و در پایش چند ساعته در نهایت در محور «ارومیه- مهاباد» موفق شدند خودروی مورد نظر را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: مأموران در اقدام هوشمندانه نسبت به توقیف کامیون اقدام و در بازرسی از آن مقدار ۱۱۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت حرفه ای جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا ۱ نفر سوداگر مرگ دستگیر و ۱ دستگاه کامیون نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار جهانبخش با اشاره به نقش مهم فراجا در مبارزه با مواد افیونی، خاطرنشان کرد: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی‌بدیلی در ارتقاء امنیت اجتماعی دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افسانه IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    این افراد باید اعدام شوند
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    عالی
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    اعدام، اعدام، اعدام
  • ایرانی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    1 0
    اقایونی خوشحال شدن که مواد روانگردان با حضور به موقع مامور مواد مخدر کشف شد خوشحال هستین پس این همه مواد از کجا میاد عزیزان این همه مواد از هر نوع که بگید تو کشور هست بعد از افریقا و کلمبیا یکی از بزرگترین باندهای قاچاق و مصرف کننده رو ایران داره میخوام بگم شاید سالیانه هزاران تن مواد میگیرن هزاران تن مواد تو کل کشور هست پس اینایی که کشف میشه توصت پلیس قربون شما دوباره از همون پلیس میاد تو دست همین قاچاقچیان مواد عزیزان دل نمیدونید راحت هستین
  • هادی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    1 0
    حکم اولیه اعدام،اعتراض میشه میره تجدید نظر حکم تایید میشه با یه جادوگری ماده ۴۷۷ میخوره میره دیوان تو دیوان رافت اسلامی و چارتا معجزه دیگه ردیف میشه اعدام تبدیل میشه به حبس ابد و بعد از ۱۰ سال طی عفو و رحمت اسلامی میاد بیرون در آغوش خانواده شروع میکنه به کسب حلال تولید و توزیع شیشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس