کد خبر 1528278
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین یورش بردند که با پاسخ مبارزان مقاومت مواجه شدند.

به گزارش مشرق به نقل از سما، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین یورش بردند و مبارزان مقاومت نیز به مقابله با آنان پرداختند.

گردان جنین اعلام کرد: پس از آن که مجاهدان ما متوجه نفوذ نیروهای ویژه (ارتش رژیم صهیونیستی) به داخل اردوگاه شدند، آنان را گلوله باران کردند. هم‌اکنون مجاهدان ما و گروه‌های مقاومت به شدت با نیروهای ویژه اسرائیل درگیر شده و تجهیزات و تک‌تیراندازهای آنان را هدف گلوله قرار می‌دهند.

گردان جنین تصریح کرد: مبارزان ما به هدف‌قراردادن نظامیان اشغالگر و خودروهای جنگی آنان به وسیله گلوله و بمب ادامه می‌دهند و برخی از نظامیان اشغالگر را زخمی و به خودروهای آنان ضرباتی را وارد آورده‌اند.

از سوی دیگر منابع محلی از پرواز پهپادهای رژیم صهیونیستی بر فراز اردوگاه جنین و ارسال نیروهای کمکی ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه خبر می‌دهند.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای موسوم به مرزبانی با کمک نیروهای شاباک در پی بازداشت یک فلسطینی تحت تعقیب هستند.

منابع محلی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به سوی یکی از منازل مسکونی در اردوگاه جنین، موشک پرتاب کرده است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان اشغالگر خانه محمد ابوالبهاء، آزاده فلسطینی و یکی از فرماندهان مقاومت و گردان‌های الاقصی را محاصره نموده‌اند. علاوه بر این تک‌تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی بر پشت بام منازل فلسطینیان مستقر شده‌اند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در نتیجه یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین تاکنون دست‌کم ۲ فلسطینی زخمی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس