حوادث پیاپی امنیتی در اراضی اشغالی

عناصر امنیتی رژیم صهیونیستی یک خودرو حامل بمب‌های دست‌ساز را در حالی در اراضی اشغالی پیدا کردند که صبح امروز نیز یک بمب دست‌ساز در تل‌آویو منفجر شد.

به گزارش مشرق، در آستانه اعیاد یهودی و تحویل سال نوی عبری، اراضی اشغالی شاهد حوادث پیاپی امنیتی و موجی از نگرانی در محافل صهیونیستی است.

مابع عبری اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بعد از یافتن یک خودرو حامل بمب‌های دست‌ساز در خیابان شماره ۴۳۱ واقع در اراضی اشغالی و در نزدیکی الرمله، این خیابان را از هراس اجرای عملیات‌های ضدصهیونیستی مسدود کردند.

منابع عبری اعلام کردند که ۳ جوان فلسطینی در این خودرو حضور داشته‌اند و توسط عناصر امنیتی رژیم صهیونیستی بازداشت شده است.

این در حالی است که صبح امروز نیز یک بمب در پارک «الیرکون» واقع در مرکز تل‌آویو منفجر شد، اما رژیم صهیونیستی اعلام کرد که انفجار این بمب تلفاتی را در پی نداشته است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که عناصر امنیتی این رژیم در حال بررسی وجود ارتباط میان بمب منفجرشده در پارک الیرکون واقع در تل‌آویو و خودرو حامل بمب‌های دست‌ساز در نزدیکی الرمله واقع در اراضی اشغالی هستند.

این حوادث امنیتی در حالی رخ داده‌اند که تاکنون هیچ‌کدام از گروه‌های فلسطینی مسئولیت انجام این ۲ عملیات را بر عهده نگرفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    1 0
    نباید دستگیر بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس