محمدرضا مهدوی

 پیشکسوت پرسپولیس گفت: قطعاً نتیجه مصاف با النصر می‌تواند دیدار مهمی برای پرسپولیس چه در لیگ آسیایی و چه لیگ برتر خودمان محسوب شود.

سرویس ورزش مشرق - محمدرضا مهدوی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره اتفاقات اخیر پیرامون تیم پرسپولیس و مصدومیت بیرانوند اظهار داشت: اتفاق خوبی رخ نداد! نمی‌دانم چرا پرسپولیس به این شکل در فصل نقل و انتقالات یارگیری کرد! از تیمی به بزرگی و سابقه پرسپولیس بعید است که برای مهم‌ترین پست تیمش یک ذخیره مطمئن نداشته باشد.

وی افزود: البته نمی‌خواهم ته دل بازیکنان ذخیره علیرضا بیرانوند در جمع دروازه‌بانان تیم را خالی کنم اما به هر حال توقع می‌رود پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و فصل قبل هم قهرمان شده پیش بینی چنین شرایطی را می کرد. علیرضا بیرانوند یک دروازه‌بان مطمئن و قابل است اما به هر حال خطر محرومیت یا مصدومیت هر بازیکنی را تهدید می‌کند.

هیجان بزرگی که رونالدو در تهران از دست داد/ آینده خوب یا بد پرسپولیس را النصر تعیین می کند

فوتبالیست سال‌های گذشته پرسپولیس ادامه داد: شاید اگر این اتفاق در پست دفاع، هافبک یا حمله رخ می‌داد دیگر بازیکنان می‌توانستند جایگزین شوند اما پست دروازه‌بانی متفاوت است. البته من این‌ها را نباید بگویم. همه اهل فوتبال این را می‌دانند. ولی نمی‌دانم چطور بگویم که احساس می‌کنم علیرضا به بازی می‌رسد و خودش درون دروازه می‌ایستد. از طریق دوستانم پیگیر وضعیت علیرضا هستم و از این طریق به او امیدواری می‌دهم که با تلاش، خودش را برساند.

مهدوی همچنین درباره حریف پیش روی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: درباره تیم النصر و توانایی تیم‌های عربستانی هیچ حرفی برای گفتن وجود ندارد. همه آنها را می‌شناسند و می‌دانیم که تا چه اندازه با برنامه‌ریزی و کامل هستند. حالا که بازیکنان سرشناس اروپایی و بین‌المللی را در اختیار گرفته‌اند نیز از قبل قوی‌تر شده‌اند. همین تیم‌ها چند سال قبل هم رودرروی پرسپولیس قرار گرفتند و تا حدی باعث دردسر شدند اما من مطمئنم بازی پرسپولیس با النصر حاوی اتفاقات خوبی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس نباید با این همه فاصله به میدان برود. متاسفانه فاصله بین آخرین بازی پرسپولیس تا شروع لیگ قهرمانان آسیا زیاد شد. امیدوارم بازی‌های دوستانه اخیر پرسپولیس را در شرایط مسابقه قرار داده باشد.

مهدوی تاکید کرد: شک ندارم نتیجه این بازی می‌تواند در اتفاقات بعدی برای پرسپولیس چه در دیدار با الدحیل قطر و چه پس از آن در بازگشت به لیگ برتر، اتفاقات تلخ و شیرینی را یکی بعد از دیگری برای این تیم رقم بزند که امیدوارم همه اتفاقات برای این تیم خوب باشند چون حتی می تواند پرسپولیس را تا قهرمانی لیگ برتر تحت تأثیر قرار بدهد.

وی یادآور شد: مطمئناً ورود به هر تورنمنتی مهم است. هر چقدر پرسپولیس بتواند نتیجه بهتری جلوی النصر بگیرد این موضوع به شکل روحی روانی روی عملکرد شاگردان گل محمدی در لیگ برتر هم تاثیرگذار خواهد بود. ضمن اینکه پرسپولیس باید دوباره چند روز بعد از بازی با النصر به دیدار الدحیل برود.

هیجان بزرگی که رونالدو در تهران از دست داد/ آینده خوب یا بد پرسپولیس را النصر تعیین می کند

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم بازی در ورزشگاه خالی مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاورد. هرچند که بچه‌های تیم پرسپولیس به بازی در چنین شرایطی عادت دارند. در طول یکی دو سال گذشته بعد از بروز کرونا این اتفاق تقریباً برای پرسپولیس عادی شده و اینطور نیست که انجام بازی در استادیوم خالی شرایط غیرمعمولی را برای بچه‌های تیم پرسپولیس به وجود بیاورد. فقط ای کاش مردم هم بودند و رونالدو هیجان استادیوم آزادی یا همان دیگ جوشان را بهتر درک می‌کرد تا برای دوستان فوتبالی اش تعریف کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    5 3
    چرا نرسیده به دلیجان ، شرکت گاز باغ کنار جاده ای اختصاصی دارد . چرا امکانات کنار جاده ای در اختیار مردم نیست . چرا تابلو پارک ممنوع نصب کرده اند و ....
    • رونالدو IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      3 1
      نمنه؟
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    5 1
    مشرق عزیز خواهشا بگید کامیونا رو گازسوز کنن داریم خفه میشم از دودشون تو خیابونا
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    4 0
    مشرق عزیز خواهشا بگید کامیونا رو گازسوز کنن داریم خفه میشم از دودشون تو خیابونا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس