مهدی طارمی

بدون شک خاطره‌انگیزترین رقابت‌ تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان بازی فروردین ماه سال ۱۳۹۴ است.

سرویس ورزش مشرق - دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان آخرین بار در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

این دیدار در چهارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ برگزار شد. مسابقه‌ای که مهدی طارمی در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی تک گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند. در آن دیدار حسین عبدی پس از استعفای حمید درخشان هدایت موقت تیم پرسپولیس را در دست داشت.

اما نکته جالب توجه در آن بازی شادی بعد از گل مهدی طارمی بود. آقای گل لیگ برتر پرتغال در فصل گذشته که همراه با تیم پورتو به این عنوان مهم دست پیدا کرد در آن روز خاص پس از به ثمر رساندن تک گل پرسپولیس با انگشت اشاره روی گردنش خط کشید که این رفتار او باعث شد تا اتفاقات زیادی پس از آن رخ بدهد!

خاطره جنجالی سرشناس‌ترین پرسپولیسی اروپا از النصر/ اقدام تلافی جویانه‌ای که جنجال‌ساز شد!

یکی از مهمترین حواشی بعد از این شادی گل، حمله کاربران فضای مجازی عرب زبان کشور سعودی به صفحه شخصی مهدی طارمی بود.

این اقدام مهدی طارمی به هیچ وجه از سوی طرفداران فوتبال در کشور عربستان و البته بازیکنان تیم النصر جالب نبود. این شادی گل موجب شد تا بازیکنان تیم سعودی پس از دریافت گل توسط مهدی طارمی تا پایان بازی خشن‌تر مسابقه را ادامه بدهند و تقریباً در مدت زمان باقی مانده تا پایان مسابقه چند نوبت بازی متوقف شد که علت آن درگیری بین بازیکنان تیم النصر با بازیکنان پرسپولیس بود.

ناگفته نماند؛ این شادی گل مهدی طارمی به تلافی حرکت النصری‌ها در دیدار رفت بود. زننده گل سوم تیم النصر پس از به ثمر رساندن گل سوم تیمش مشابه همین حرکت را در ارتباط با تیم پرسپولیس و نماینده کشورمان انجام داد.

خاطره جنجالی سرشناس‌ترین پرسپولیسی اروپا از النصر/ اقدام تلافی جویانه‌ای که جنجال‌ساز شد!

حسن الراهب گل سوم النصر در بازی رفت بین النصر و پرسپولیس را در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند و سپس شادی گل، حرکت ناپسندی را انجام داد.

مهدی طارمی نیز در بازی برگشت به تلافی این رفتار بازیکن تیم عربستانی بعد از زدن گل شادی جنجالی‌اش را به نمایش گذاشت.

یادآور می‌شود؛ آن بازی جنجالی روز چهارشنبه نوزدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۴ یعنی حدود ۸ سال و نیم پیش برگزار شده بود. این آخرین بار بود که دو تیم در ورزشگاه آزادی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.

این دو تیم سه شنبه شب هفته آینده بار دیگر در ورزشگاه آزادی و البته این بار بدون حضور تماشاگران (به خاطر محرومیت انضباطی پرسپولیس) به مصاف هم خواهند رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    مشرق عزیز خواهشا بگید کامیونا رو گازسوز کنن داریم خفه میشم از دودشون تو خیابونا
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    مشرق عزیز خواهشا بگید کامیونا رو گازسوز کنن داریم خفه میشم از دودشون تو خیابونا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس