پیام ولایتی به مناسبت پاسداشت حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی نماینده امام و رهبری در لبنان

علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل به مناسبت پاسداشت حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی نماینده امام و رهبری در لبنان پیامی صادر کرد.

به گزارش مشرق، علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل به مناسبت پاسداشت حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی نماینده امام و رهبری در لبنان پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید عیسی طباطبایی که از رهروان و پیروان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ه) بودند، به عنوان یک شخصیت مردمی و متواضع، دلسوز و با اخلاص، عمر با برکت خویش را صرف خدمت به پیشرفت مسلمانان و رفع مشکلات آنان نمود .

بنده در طی سال های مسئولیت در وزارت امور خارجه بارها به سوریه و لبنان سفر کردم و هر بار توفیق ملاقات با این شخصیت ارزشمند، سید بزرگوار و عالم مومن را داشتم.

وی دلسوزانه و مخلصانه به عنوان یک مجاهد برای روابط بین فلسطینیان و شیعیان اقدامات و تلاش بسیاری را انجام می داد از جمله در اعتصاب غذای لبنان در اردوگاه رشیدیه مجموعه ای از افراد صاحب نام فلسطینی و شیعیان و در راس انها حاج سید عیسی طباطبایی شرکت کردند و چنان در این اعتصاب به صورت باورمندانه ای جدی بودند که جسم و روح ایشان نیز به خطر افتاد اما در نهایت این اعتصاب موفق بود و نام جناب سید عیسی طباطبایی برای همیشه در تاریخ مبارزات و بیداری اسلامی زنده ماند.

ایشان موجب افتخار مسلمانان و پیروان اهل بیت (علیهم السلام) در لبنان و منطقه است که با تأسیس مراکز مختلف، خدمات ارزشمندی را به مظلومان منطقه ارایه کرد.

طول عمر با عزت و برکت را از خداوند متعال برای ایشان مسئلت می نمایم.

هشتمین اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» با حضور چهره‌های شاخص گروه‌های مقاومت و همچنین نمایندگان و رؤسای پارلمان‌های کشوره‌های حوزه مقاومت، علما، فضلا و جمع کثیری از فرماندهان ارشد حزب‌الله و تاثیرگذران عرصه مقاومت ۲۴ شهریور در دامغان و اول و دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس