کد خبر 1525575
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
هشدار هسته‌ای مدودف برای آمریکا به سبک ۱۱ سپتامبر

معاون شورای امنیت و رئیس جمهوری سابق روسیه درمورد احتمال یک حمله هسته‌ای به سبک ۱۱ سپتامبر به آمریکا هشدار داد.

به گزارش مشرق، دیمیتری مدودف متحد ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اظهار کرد که آمریکا می‌تواند به زودی هدف حمله‌ای مشابه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، اما با مولفه‌های هسته‌ای قرار گیرد.

به گزارش نشریه نیوزویک، شب گذشته مدودف در نوشتاری تحت عنوان «چند کلمه‌ای درباره شب ۱۱ سپتامبر» در صفحه شخصی خود در پیامرسان تلگرام، آورد: به نظر می‌رسد همه به تکبر و خودشیفتگی نفرت انگیز کشورهای غربی به ویژه ایالات متحده عادت کرده اند. به اطمینان مطلق آن‌ها به درستی و انحصار خودشان. به تکبر جهانی آن‌ها در مورد هر مساله‌ای.

وی در پایان این پست تلگرامی پیش بینی کرد که آمریکا متحمل یک حمله به سبک ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ (۲۰ شهریور ۱۳۸۰)، اما با یک مولفه بیولوژیکی یا هسته‌ای خواهد شد.

رئیس جمهور سابق روسیه ادامه داد: نمی‌خواهم پیشگویی کنم، اما آمریکا خواهد دید که در زمانی تروریست‌ها حمله دیگری به سبک ۱۱ سپتامبر، اما با یک مولفه هسته‌ای یا بیولوژیکی انجام خواهند داد. یا حتی بدتر؛ یکی از رهبران کشورهای هسته‌ای کنترل خود را از دست خواهد داد و یک تصمیم احساسی برای استفاده از سلاح کشتار جمعی می‌گیرد. مخصوصا از آنجایی که باشگاه هسته‌ای به صورت مداوم در حال گسترش است و یک بخش مهم از آن محدود به هیچ تعهداتی نیست.

مدودف که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ به عنوان رئیس جمهور و پس از آن تا سال ۲۰۲۰ به عنوان نخست وزیر خدمت می‌کرد، طی یک سال و نیم گذشته تهدیدهایی از این دست را علیه آمریکا بیان کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 3
    این هم بی اعصابه
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 3
    مدودف جان آنقدر مزخرف نگو
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 4
    چه عجب بعد 570 روز. ولی چندان بخاری نداره، بی بخار.
  • FR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    3 0
    دمش گرم
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 4
    یعنی فقط نفرت پراکنی... بابا عین آدم سرتون به کار خودتون باشه هر کشوری در انتخاب مسیر خودش مختاره. اوکراین میخاد جز ناتو باشه؟ خب باشه به تو چه
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 2
    این مشکل اعصاب و روان داره. حرفاش رو نباید جدی گرفت
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 0
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین و روسیه بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس