عزیزی خبر داد؛ تقویت پلیس با مصوبات برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه مصوبات خوبی برای تقویت فراجا پیش‌بینی شده، گفت: تصمیم داریم در برنامه هفتم توسعه، پلیس‌ را از همه جهات تقویت کنیم.

به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت ماموران پلیس توسط سارقان مسلح، تروریست‌ها و درگیری با قاچاقچی‌ها گفت: ماموریت فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ( فراجا) دفاع از حق، تامین نظم و امنیت کشور است. برای تامین امنیت و نظم کشور باید تلاش کنیم پلیس مجهز شود.

وی افزود: پلیس مظهر اقتدار و نظم در جامعه است.ما به عنوان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همیشه پشتیبان تقویت پلیس بودیم.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نیروهای جان بر کف فراجا در طول این سال‌ها از خود گذشتگی و ایثار داشتند. با تمام مشکلات، نواقص و کمبودها همیشه تامین کننده امنیت مردم و شهرها بودند باید قدردان تلاش‌ها و زحمات آن‌ها بود.

مردادامسال ۱۶ مامور پلیس به شهادت رسیدند که شهادت ۸ نفر آن‌ها توسط سارقان مسلح و تروریست‌ها بوده است.

عزیزی با اشاره به تقویت پلیس و رفع نیازهای آن‌ها یادآور شد: امنیت مردم، آرامش و نظم اجتماعی در گرو تقویت پلیس است. ما به عنوان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در برنامه هفتم توسعه اصرار داشتیم در بودجه‌های سنواتی، پلیس را از همه جهت تقویت کنیم.

وی بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه کشور، کمیسیون تلفیق مصوبات خوبی را برای تقویت فراجا پیش‌بینی کرده است و تصمیم داریم پلیس‌ را از همه جهات تقویت کنیم. همچنین در بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ تلاش می‌کنیم نیازهای اساسی پلیس را مورد توجه قرار دهیم.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: پلیس باید روز به روز به امکانات، تجهیزات، نیرو و آموزش‌های پیشرفته مجهز شود. با کمک به معیشت پرسنل فراجا در رفع مشکلات و گرفتاری‌های آن‌ها زمینه ارتقا، رشد و کارآمدی بیشتر پلیس را در عرصه‌های اجتماعی مختلف فراهم خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شریعت IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 1
    سلام بجای تقویت پلیس ،به رفاه مردم برسین درهمه جا مردم احساس آرامش کنند نیازی به پلیس نیست
    • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      0 0
      بله در امریکا که از مرفه ترین کشورهای دنیاست اصلاً چیزی به اسم پلیس وجود ندارد!!!🐴
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 0
    با این اراذل و اوباش که برای مردم نامنی ایجاد می کنن و فروشگاه و ماشین اتیش می زنن صد در صد این کار باید انجام بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس