کد خبر 1524637
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
حمله تروریستی نافرجام اوکراین به شبه جزیره کریمه

سرویس امنیت فدرال روسیه یک شهروند این کشور را که توسط سرویس های اطلاعاتی اوکراین برای انجام عملیات خرابکارانه در خط راه آهن شبه جزیره کریمه اجیر شده بود، دستگیر کرد.

به گزارش مشرق، سرویس امنیت فدرال روسیه امروز جمعه از دستگیری یک جاسوس اطلاعاتی اوکراین در شبه جزیره کریمه خبر داد که قصد خرابکاری در راه آهن را با هدف ایجاد اختلال در خدمات لجستیکی نظامی داشت.

سرویس امنیتی فدرال روسیه در بیانیه‌ای با اشاره به جزئیات این خبر اعلام کرد: طرح انجام یک اقدام خرابکارانه و تروریستی در یکی از تأسیسات زیرساخت حمل و نقل شبه جزیره کریمه با هدف ایجاد اختلال در خدمات حمل و نقل نظامی خنثی شد.

این بیانیه می‌افزاید: در این عملیات یک شهروند روس، ساکن سواستوپل، متولد ۱۹۷۸، دستگیر شد که به دستور سازمان اطلاعات نظامی اوکراین، اطلاعاتی در مورد سایت‌ها و واحدهای وزارت دفاع روسیه در شبه جزیره جمع‌آوری و همچنین برای حمله تروریستی به تأسیسات راه آهن برنامه ریزی می‌کرد.

چند روز پیش نیز سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که یک مزدور گروه‌های خرابکار اوکراینی را در استان زاپروژیا که با هدایت سرویس‌های اطلاعاتی کی‌یف فعالیت می‌کرد، دستگیر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 10
  • رزمنده گمنام IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    14 1
    میخواین از کشور دوست تون روسیه اشاالکر حمایت کنید بکنید، ولی مثل اینکه روسیه به اوکراین تجاوز کرده و اوکراین از کشورش درحال دفاع هست حالا اوکراین شده تروریست؟؟؟!!!! فردا اعراب با امریکا به جزایر ایران حمله کردن ما از کشورمون دفاع کردیم میشیم تروریست؟؟!!!! شهامت داشته باش جوابم بده
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    4 2
    خاک خودشه دوست داره حمله تروریستی کنه!
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    3 2
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین و روسیه بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس