کد خبر 1524457
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۷
scksc

«چه منافق!» شاه‌بیت نظرات هواداران نوواک جوکوویچ، اسطوره‌ی تنیس دنیا، علیه خبرنگار استرالیایی«رنا استابز» بود که بعد از بازی یک‌چهارم نهایی یو اس اپن، مصاحبه با جوکوویچ را درون زمین بر عهده داشت.

سرویس ورزش مشرق - «چه منافق!» شاه‌بیت نظرات هواداران نوواک جوکوویچ، اسطوره‌ی تنیس دنیا، علیه خبرنگار استرالیایی«رنا استابز» بود که بعد از بازی یک‌چهارم نهایی یو اس اپن، مصاحبه با جوکوویچ را درون زمین بر عهده داشت.

وقتی جوکوویچ حال خبرنگار «کروناهراس» را گرفت+فیلم

رنا استابز که خود بازیکن سابق تنیس حرفه‌ای و مربی این رشته و البته مفسر تلویزیونی است، در گذشته بارها از نواک جوکوویچ انتقاد کرده است و محور این انتقادات، که آشکارا شکل خصومت به خود گرفته بود، مقاومت این تنیسور مشهور برای تزریق واکسن اجباری بود.

نواک جوکوویچ، اسطوره تنیس صربستان، فتح 23 گرند اسلم را در کارنامه خود دارد و این بازیکن 36 ساله همچنان در حالی که به دنبال فتح گرند اسلم 24 می باشد، برای حریفانی که به مراتب جوان‌تر از او هستند، خط و نشان می کشد. در حالی که جوکوویچ جزو بهترین‌های تاریخ تنیس دنیا بوده، منتقدانی نیز دارد. در میان این منتقدان، رنا استابز در انتقاد از تنیسور صرب بسیار ثابت قدم بوده است.

وقتی جوکوویچ حال خبرنگار «کروناهراس» را گرفت+فیلم

استابز چه در مورد موضع جوکوویچ علیه واکسیناسیون و چه رفتارهایش درون زمین، اغلب از جوکوویچ انتقادات تندی کرده است. با این حال، در جریان مصاحبه با او درون زمین، سعی کرد لحن بسیار صمیمی و دوستانه به خود بگیرد. استابز از جوکوویچ سؤالات زیادی پرسید، از نوشیدنی مورد علاقه‌اش گرفته تا اینکه آیا مدل موی او به او کمک می‌کند تا در زمین بهتر حرکت کند.

او همچنین جوکوویچ را "دوست من" خطاب کرد که به وضوح برای طرفداران صربستانی که استابز را "منافق" خوانده بودند، خوشایند نبود. طرفداران نواک جوکوویچ، که ترجیح می‌دهند به عنوان بخشی از «نولفام»(باشگاه هواداران جوکوویچ) نامیده شوند، قبل از بازی او مقابل تیلور فریتز، رنه استابز را حسابی مورد نوازش قرار دادند و حتی از برگزارکنندگان خواستند که شخص دیگری را برای مصاحبه با قهرمان صربستانی بفرستند.

وقتی جوکوویچ حال خبرنگار «کروناهراس» را گرفت+فیلم

با این حال، در این مصاحبه‌ی حضوری در درون زمین تنیس، خود نوواک جوکوویچ هم این خبرنگار کنایه‌ی تند و تیزی زد، وقتی که با اشاره به ترانه‌ی پخش‌شده بعد از پایان بازی، گفت که «برای حق خود برای حضور در مهمانی خواهد جنگید» که اشاره به سرسختی و مقاومت جوکوویچ برای نرفتن زیر بار واکسن اجباری کرونا(علی‌رغم فشارهای سنگین رسانه‌ای و تشکیلات فدراسیون جهانی تنیس) در سه سال اخیر داشت. او میکروفون را از استابز گرفت و از هوادارانش در ورزشگاه خواست که این قطعه از ترانه را با او هم‌خوانی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    1 0
    دمش گرم ۱
  • Javad Amini IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    از وقتی واکسن تزریق کردم، خیلی بیشتر مریض می شوم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس