کد خبر 1524138
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
image-20230906102935-1.jpeg

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح در همان ساعت‌های اولیه آغاز پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران در این اجتماع بزرگ حاضر شد.

به گزارش مشرق، سردار رحیم صفوی روز چهارشنبه در پیاده‌روی جاماندگان اربعین سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، که ۶ صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(س) آغاز شده است، حضور یافت.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح در همان ساعت‌های اولیه آغاز پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در این اجتماع بزرگ حضور پیدا کرد.

سردار صفوی درپیاده‌روی جاماندگان اربعین حاضر شد

در مراسم جاماندگان اربعین سال گذشته که آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت و همچنین مسئولین ارشد قضایی حاضر شده بودند، حدود ۴ میلیون نفر از مردم در این راهپیمایی باشکوه حاضر شدند.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ پیش از این گفته بود که پیش بینی می‌شود در راهپیمایی امسال، ۴ تا ۵ میلیون نفر از مردم استان تهران حاضر شوند. همچنین امسال بالغ بر ۲ هزار ایستگاه صلواتی و موکب در طول مسیر آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس