کد خبر 1524448
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
راهبرد ایران قوی در دستور کار نیروهای مسلح قرار دارد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه راهبرد ایران قوی در دستور کار نیروهای مسلح قرار دارد، گفت: امنیت پایدار در مناطق مرزی کرمانشاه توسط تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله با قدرت تامین می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی با حضور در مناطق مرزی استان کرمانشاه، افزود: رزمندگان تیپ ۷۱ سپاه روح الله استان مرکزی ضمن برخورداری از ایمان راسخ و روحیه جهادی عزمی پولادین برای پیشبرد اهداف و راهبردهای انقلاب اسلامی و به خصوص دفاع از حریم مقدس سرزمین اسلامی و ارزش‌ها را دارند.

سردار کریمی تأکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری قدرت دفاعی و بازدارندگی منحصر به فرد ایران اسلامی در سطح منطقه و عرصه‌های جهانی به یک الگو تبدیل شده و قدرت دفاعی کشور امروز موجب افتخار، عزت ملت ایران است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاضر در تمام میدان‌های دفاع و پاسداری و گوش به فرمان ولی امر مسلمین است و در میدان‌های نبرد و خدمت به مردم شبانه روز تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تجلیل از عملکرد جهادی و تلاش های ارزنده فرماندهی تیپ ۷۱ سپاه روح الله استان گفت: با مجاهدت‌های شبانه‌روزی رزمندگان تیپ ۷۱ سپاه روح الله علاوه بر تامین امنیت در مرزها و ایجاد امنیت پایدار شاهد اقدامات فرهنگی و محرومیت زدایی ارزنده‌ای در سطح منطقه هستیم که بسیار قابل تقدیر است.

سردار کریمی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت اعتقادی، معنوی و آمادگی رزم تیپ ۷۱ سپاه روح الله مطلوب است، گفت: تیپ ۷۱ سپاه روح الله با درخشش در عرصه‌های مختلف، امروز از تجربیات ارزشمندی برخوردار است و با وجود داشتن چنین رزمندگانی افتخار می‌کنیم و ملت ایران قدردان سبزپوشان و پاسداران انقلاب هستند.

وی افزود: اکنو به برکت روحیه ولایتمداری و انقلابی در سطح نیروهای مسلح در بالاترین سطح خودکفایی، آمادگی و قدرت رزمی برخوردار هستیم و اجازه هیچ گونه نفوذ را به دشمنان نخواهیم داد و با کوچکترین تهدید برخوردهای سخت و پشیمان کننده خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    3 1
    آقای محترم مسول لطفا درباره ی حمله های تروریستی به شهر های تفتان وبرخی دیگر از شهرهای زاهدان چاره ای بیندیشید وتاکتیک نظامی ارائه بدهید
  • ایران زمین IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    1 0
    لطفا فکری به حال مرزهای شرقی بکنید
  • Ali IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    ایران قوی محقق نخواهد شد مگر با قتل عام یک میلیارد نفر وقت تصمیمات سخت فرا رسیده نسل جوان انتقام میخواهد
  • محمدی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    این دستور کار رو به وزیر اقتصاد هم بدید .
  • عبدالله IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    سلام علیکم از کسانی که میتوانند به استارلینک برسانند، خواهشمندیم توجیهش کنند که نترسد! اینترنت ماهواره‌ای مجانی نه فقط ضرر اقتصادی ندارد بلکه استفاده از مزیّت حاکمیت بلامنازع بر عالم IT خرج خودش و بیشتر را هم تأمین میکند. اللّهم عجّل لولیک الفرج
  • عبدالله IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    با آغاز جنگ اتمی امریقا علیه چین روسیا بلبشوی ژئوپلتیکی راه می‌افتد و اتحاد عبری-عربی فرصت حملۀ اتمی کمرشکن می‌یابد. اگر جان سالم در بردی آنگاه خواهی فهمید که ساخت/ خرید و آزمایش یک بمب اتم می‌توانست سلاح بازدارنده باشد. و السلام علیٰ من اتبع الهدیٰ
  • Uosef IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    در شهرستان کوار استان فارس از 600کودک به دنیا آمده 400نفر افغانی بوده است حالا دیگر این قدر از امنیت حرف نزنید در سالهای آینده برای ماندن در ایران باید با این افغانیها جنگید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس